افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 17 May , 2024
0

زیباترین انواع لاک ناخن را به شما معرفی می کنیم / اگر مدت هاست به دنبال طراحی خاص هستید این مد 2024 را امتحان کنید

  • کد خبر : 232451
زیباترین انواع لاک ناخن را به شما معرفی می کنیم / اگر مدت هاست به دنبال طراحی خاص هستید این مد 2024 را امتحان کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در هر کجای این کره خاکی زندگی می کنید، می بینید که زیبایی موضوع مهمی است! وقتی صحبت از مد می شود، دنیایی است که می تواند نظر ایجاد کند و ظاهر افراد را تضعیف کند. لاک ناخن یکی از مهمترین عوامل زیبایی هر خانمی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در هر کجای این کره خاکی زندگی می کنید، می بینید که زیبایی موضوع مهمی است! وقتی صحبت از مد می شود، دنیایی است که می تواند نظر ایجاد کند و ظاهر افراد را تضعیف کند. لاک ناخن یکی از مهمترین عوامل زیبایی هر خانمی است. بله، ناخن ها یکی از جسورانه ترین و مهم ترین عناصر زیبایی و استایل خانم ها هستند که می توانند دست خانم ها را زیبا یا زشت کنند که بسیار مهم است. شاید کمتر کسی به دست های یک مرد توجه کند، اما نکته شخصی این است که دست های یک خانم بسیار نمایان و مورد توجه است.

این قابل مشاهده است و گاهی اوقات می تواند حتی زشت تر به نظر برسد. اما چگونه؟ اینطوری لاک ناخن را اشتباه انتخاب میکنی و با هزار امید و شوق میمیری و بالاخره میبینی دل غافل دستانت نه تنها زیباتر نشد بلکه زشتتر هم شد. انتخاب رنگ لاک ناخن بر اساس رنگ پوست شما و من است که به گونه ای انتخاب شده است که ما را جذاب تر و خودنمایی کند.

اما به غیر از رنگ ها، طرح های لاک ناخن زیادی وجود دارد. این طرح ها و نقش ها با سلیقه ما انتخاب می شوند و سایز موهای سر مدل موجود است. اما برای انتخاب مدل ها ابتدا لازم است با طرح های مختلف آشنا شوید. پس با ما همراه باشید

لاک ناخن مات استایل خاصی دارد

در واقع لاک ها دو قسمت دارند یکی براق و دیگری مات. خوب مدل مات این سبک لاک ها گچی است و براق نیست. بیشتر خانم ها از لاک های براق استفاده می کنند زیرا لاک های مات بسیار خاص هستند و ممکن است با هر طرحی مناسب نباشند. اما می توان گفت زیبایی که به ارمغان می آورند خیره کننده است.

انواع طرح های لاک ناخن

اگر دست های بسیار بسیار براقی دارید، از لاک اکلیلی استفاده کنید.

این سبک لاک معمولا خیلی براق هست که قبلا بیشتر برای عروسی و مهمانی استفاده می شد ولی الان دیدم لاک های براق تو زندگی روزمره هم استفاده می شه و اتفاقا خیلی هم طرفدار داره. اما اشتباه این است که پاک کردن این مدل از لاک بسیار سخت است و معمولا لاک زیر آن پاک می شود و تاج ها به سختی پاک می شوند.

انواع طرح های لاک ناخن

لاک ناخن کروم این بار و منحصر به فرد شوید.

یکی از انواع لاک ناخن لاک کرومی یا متالیک است که سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد. خانم های زیبا مراقب باشید اگر می خواهید از این سبک لاک استفاده کنید باید آن را به آرایشگاه ها و سالن های ناخن بسپارید زیرا استفاده از این لاک و پخش آن روی ناخن با یک دست کار آسانی نیست و نیاز به تجربه دارد. . . این سبک به دلیل ظاهر خاص و شیک خود مقاومت کمی در برابر خراش دارد که می تواند با انواع لوازم جانبی ترکیب شود.

انواع طرح های لاک ناخن

آیا آنها علاقه مند به دیده شدن هستند؟ لاک نئون بزنید

در واقع لاک نئون ساده رنگ های روشن و شادی دارد که می تواند برای خانم هایی که استایل شیک و اسپرت می پوشند مناسب باشد. این سبک لاک را می توان نئون نامید زیرا در تاریکی و شب نیز دیده می شود و ظاهر جالبی دارد. لاک ناخن نئون در شرایط عادی بسیار زیبا است، حتی در تاریکی زیباتر است!

انواع طرح های لاک ناخن

لاک ناخن مخملی

یکی از انواع لاک ناخن که می تواند ظاهری کاملا متفاوت به دستان شما بدهد لاک مخملی است. سطح این سبک از لاک ناخن اصلا براق و صاف نیست و به همین دلیل محبوبیت کمتری دارد و در برابر شستشو مقاوم نیست.

انواع طرح های لاک ناخن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.