افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

زنی فکر می کند حواسش به جیب شوهرم است / با این چند راهکار در خانه پولدار می شوید

  • کد خبر : 199558
زنی فکر می کند حواسش به جیب شوهرم است / با این چند راهکار در خانه پولدار می شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- می دانید که خانه جای امنی برای همه است. یعنی حتی اگر در هر جای این دنیا باشی، وقتی به خانه برمی گردی، می گویی که هیچ جا در خانه نیستی! حال فرض کنید همه ما در خانه خود نکاتی را رعایت کنیم و انرژی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- می دانید که خانه جای امنی برای همه است. یعنی حتی اگر در هر جای این دنیا باشی، وقتی به خانه برمی گردی، می گویی که هیچ جا در خانه نیستی! حال فرض کنید همه ما در خانه خود نکاتی را رعایت کنیم و انرژی مثبت و محیط بهتری ایجاد کنیم، آیا احساس بهتری نداریم؟ دکوراسیون خانه مانند لباس آن است. آنچه شما به عنوان وسیله ای برای خون خود انتخاب می کنید دقیقاً مشابه لباسی است که برای استایل خود انتخاب می کنید و ظاهر شما یا خون شما به این شکل ساخته می شود و کاری که انجام می دهید نشان دهنده شخصیت و سلیقه شماست.

اما گفتیم در خونمان احساس ایجاد کن. اما چگونه؟ علم فنگ شویی در واقع هر لحظه یافتن راه حلی برای حذف انرژی های منفی از شما و البته آوردن پول و ثروت به خانه شماست. فنگ شویی علمی است که در چین متولد شده و بیان می کند که دکوراسیون و چیدمان مناسب می تواند در سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و … تاثیرگذار باشد. خب، بعضی ها می گویند این یک خرافات است، در حالی که این یک خرافات نیست و این علم ممکن است به شما کمک کند تا آن چیزی که می خواهید شوید. به عنوان مثال، آیا دوست دارید بدانید فنگ شویی در رابطه با ثروتمند شدن به چه معناست؟ پس حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

نگذارید آب از جایی به خون شما چکه کند. اینجوری پولدار میشی!

هر خانه ای ممکن است به دلیل آسیب یا کهولت سن، شیرهای آب چکه کند. یک قطره آب از شیر کودک در هر ده ثانیه ممکن است برای شما خیلی مهم نباشد، اما طبق فنگ شویی، جلوگیری از این مشکل می تواند شما را ثروتمند کند. پس در مرحله اول به سراغ شیرآلات آسیب دیده بروید و مطمئن شوید که آب آن بسته است و چکه نمی کند. آیا می دانید چرا فنگ شویی این موضوع را مهم می داند؟ زیرا در اصل فنگ شویی به معنای آب و باد است! در واقع آب در این علم عنصری مقدس محسوب می شود اما از طرفی این عنصر بسیار مهم در علم فنگ شویی می تواند تغییرات زیادی در دکوراسیون خانه ایجاد کند که یکی از آنها چکه نکردن آب است.

کابینت-آشپزخانه-کوچک-جدید-model.docx-702x800

هر شب سطل زباله را بیرون بیاورید تا پولدار شوید!

خب می دانیم که وجود زباله در خانه می تواند باعث سردرگمی و البته بی نظمی شود و سلامت افراد را به خطر بیندازد. علاوه بر این، فنگ شویی می گوید وجود زباله های زیاد در خانه نیز باعث ایجاد انرژی های منفی می شود. ممکن است بگویید بابا، سطل های زباله بسته هستند و شما چیزی نمی بینید، در حالی که من و شما نیازی به دیدن آنها نداریم، اما انرژی که در خانه می چرخد ​​مهم است. برای رها کردن زباله ها درب منزل بهتر است یک ساعت در نظر بگیرید، زیرا خوردن هوای شب می تواند تأثیر خوبی بر روح داشته باشد. علم فنگ شویی می گوید هر چیزی که انباشته شود می تواند استرس زا باشد و این برای شما بد است.

تحت عنوان

چیزهای بیهوده را دور بریزید، آن وقت است که پولدار می شوید

خب، شاید همه ما فکر می کنیم که وسایل یا لباس ها و حتی ظروفی که مدت هاست از آنها استفاده نکرده ایم روزی به دردمان می خورند و همچنان فکر می کنیم که تا روز موعود نگهشان خواهیم داشت! اگرچه این کار از دیدگاه فنگ شویی مانع از ثروتمند شدن می شود. مثلا سه جعبه بردارید و آن لباس هایی که زیاد استفاده می شود را در یکی از آنها قرار دهید. در جعبه دوم لباس هایی را که در واقع هر سال پوشیده می شوند و فصلی هستند و در جعبه سوم لباس هایی را که سال ها دست نخورده اند قرار دهید و در صورت کهنه بودن و قابل استفاده بودن آنها را دور بیندازید. و جدید به افراد نیازمند هدیه بدهید. مطمئناً در صد سال آینده لباسی را نخواهید پوشید که در چند سال آینده نپوشیده اید.

تحت عنوان

بانوی زیبا گل های خشکی که به شما اجازه ثروتمند شدن نمی دهد نگه ندارید!

در علم فنگ شویی به ارتباط جهان انسان با دنیای طبیعی توجه زیادی شده است. بنابراین امروزه این علم را در سبک دکوراسیون ها مانند سبک ژاپنی دنبال می کنند تا بتوانند خانه را پر از عشق و انرژی کنند. خب، شاید بسیاری از ما در خانه‌هایمان گل‌های خشکی داشته باشیم که یکی از عزیزان سال‌ها پیش برایمان خریده است، اما بهتر است بدانید که این گل‌ها می‌توانند مانع گردش ثروت در خانه شما شوند. به همین دلیل بهتر است اگر می خواهیم از گل های تازه آپارتمانی استفاده کنیم یا اگر قصد خرید هدیه داریم از گل های ماندگار استفاده کنیم.

6534



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.