افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
6

زارا از کفش های تابستانی خود رونمایی کرد. باز هم داغ ترین ترندهای کفش زنانه و زارا!

  • کد خبر : 24281
زارا از کفش های تابستانی خود رونمایی کرد.  باز هم داغ ترین ترندهای کفش زنانه و زارا!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز زارا یک غول مد جهانی است که به سرعت به یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت مد تبدیل شده است، شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از روندهای دنیای مد از مجموعه های جدید این برند انتخاب شده اند. مانند کفش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز زارا یک غول مد جهانی است که به سرعت به یکی از شناخته شده ترین نام ها در صنعت مد تبدیل شده است، شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از روندهای دنیای مد از مجموعه های جدید این برند انتخاب شده اند. مانند کفش های زنانه مدرن و جذاب که در بهار و آغاز سال جدید به اوج محبوبیت رسید. زارا یک برند معروف و شناخته شده اسپانیایی در زمینه تولید پوشاک، لوازم جانبی، عطر و ادکلن است که فعالیت رسمی خود را از سال 1975 در شهر آرتسیو در گالیسیا اسپانیا آغاز کرد. برند زارا در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین برندهای پوشاک در جهان شناخته می شود که درآمد آن در سال 2018 حدود 18021 میلیون یورو برآورد شده است و شاید برای شما جالب باشد که بدانید این برند بیش از 2000 فروشگاه در سراسر جهان دارد. فروشگاه و نمایندگی رسمی این برند بار دیگر با معرفی پمپ ها و صندل های زارا قصد دارد استایل تابستانی شما را کاملا متحول کند و آن را شیک و راحت کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کفش های برند زارا داشتن طرح های خاص و جذاب و در کنار ظاهر، داشتن کفی راحت و سبک است. بنابراین می توانید ساعت ها با کفش های پاشنه دار این برند راه بروید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های کفش و صندل زنانه زارا آشنا شوید.

کفش زارا

یک لباس تابستانی و یک صندل؛ سبک تابستانی باید جذاب و تازه باشد.

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، زارا یکی از آن شرکت هایی است که با وجود عدم فعالیت طولانی مدت، توانسته به یک برند قرنی تبدیل شود. چرا فکر میکنی؟ پاسخ صحیح طراحی با کیفیت و منحصر به فرد است، بله، این برند به دلیل طراحی پرطرفدار در دنیای مد است که به سرعت پیشرفت کرده و محبوب شده است. یکی از کفش های تابستانی جذاب و شیک ارائه شده توسط این برند صندل است، صندل اولین انتخاب هر خانم شیک پوشی برای استایل تابستانی خواهد بود. با مشاهده تصاویر زیر با نمونه هایی از جدیدترین صندل های برند زارا آشنا می شوید که این قابلیت را دارند که استایل ساده شما را به استایلی خارق العاده تبدیل کنند.

صندل زارا

صندل زارا

کفش های پاشنه بلند پشتی؛ زارا به همه چیز فکر کرده است

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، راز موفقیت زارا تا حد زیادی توانایی آن در واکنش سریع به تغییرات مد در بازار و نمایش مجموعه های خود با حداقل تاخیر است. زارا در کلکسیون تابستانی خود علاوه بر صندل های بند دار و سکسی، نوعی کفش پاشنه دار با پشتی برای پاسخگویی به استایل رسمی و شیک و همچنین استایل تابستانی و کژوال طراحی کرده است. پس اگر می خواهید برای رفتن به مهمانی آماده شوید و در عین حال لوکس و شیک به نظر برسید، بهتر است با جدیدترین مدل کفش پاشنه بلند زارا به خودتان کمک کنید تا استایل خود را کامل کنید.

کفش زارا

کفش زارا

کفش های شفاف و لوکس از برند زارا; ظرافت خاص تابستان را تجربه کنید.

شیرس لوازم و لباس های ساخته شده از پلاستیک، پی وی سی (پلی وینیل کلرید، نوعی پلاستیک انعطاف پذیر)، شیشه یا توری و پارچه های شفاف هستند که از دیرباز در دنیای مد حضور داشته اند. اما امسال حضور آن در دنیای مد پررنگ تر شد و می توان گفت این ترند پرطرفدار سال های اخیر تفاوتی اساسی با سایر گرایش های دنیای مد دارد. به همین دلیل است که یکی از جذاب ترین کفش های شفاف را در مجموعه جدید زارا می بینیم، همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، این کفش پاشنه بلند به لباس های مجلل و ظریفی که برای مراسم های مهم انتخاب می شوند، جان می بخشد. پس ملکه خود باشید و با انتخاب اکسسوری های مد روز در مجالس بدرخشید.

کفش زارا

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.