افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

رویاهای بزرگ داستان سختی های مرد جوانی است که برای پول به همه درها زد. آرزوهایت را تحقق ببخش

  • کد خبر : 28007
رویاهای بزرگ داستان سختی های مرد جوانی است که برای پول به همه درها زد.  آرزوهایت را تحقق ببخش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– آیا تا به حال شده که در زندگی و خوردن نان و ماست خود بسیار آرام و راحت بوده اید، اما ناگهان تعدادی از افراد را در زندگی خود می بینید که از جهات مختلف بر شما برتری دارند و در کنار آنها احساس […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– آیا تا به حال شده که در زندگی و خوردن نان و ماست خود بسیار آرام و راحت بوده اید، اما ناگهان تعدادی از افراد را در زندگی خود می بینید که از جهات مختلف بر شما برتری دارند و در کنار آنها احساس حقارت می کنید؟ همین جا تمام شود و آن مردم تو را به خاطر خوب نبودن حافظه و برتری در آن زمینه ای که از تو بهتر است تحقیر و نابود کنند؟ مردم معمولاً در این لحظه که به آنها می گویند عقده حقارت داری دو نوع عکس العمل نشان می دهند، یکی از آنها با همین افراد شروع به تحقیر خود می کند و به خود آسیب می زند و به خودش می گوید بله تو بدبختی. انقدر ضعیف و خاری هستی که بهت میگن اینقدر بیهوده و بیهوده و این کارها و رفتارهای نامناسبی که دیگران با خودشون میکنن و با خودشون میکنن انقدر تکرار میشه که کم کم خودشون و اعتماد به نفسشون رو بیشتر نمیشناسن. در خود آنقدر فرو می ریزد که میلیون ها نفر نمی توانند ابراز وجود کنند و به آنها انرژی مثبت بدهند و نوعی زندگی نباتی دارند و در نهایت ترس از جامعه و انزوا به سراغشان می آید و آنها از روزی در امان هستند که کسانی که این کلمات را به آنها، والدینشان و/یا نزدیکترین افراد زندگیشان گفته اند.

الان یه گروه وسطی هستن که عقده حقارت رو براشون تبدیل به امتیاز میکنن و تبدیل به سکوی پرشی برای پیشرفتشون میشن تا به خودشون و دیگران ثابت کنن کی هستن و چه قدرت و پتانسیلی دارن ولی این تاپیک خیلی راحته. اینطور نیست.یعنی گروه اول کار را آسان و خود تخریب می کنند که در نهایت عاقبت به خرج می دهد اما این گروه ابتدا کار را برایشان سخت می کنند و تلاش زیادی می کنند تا شرایط خود را تغییر دهند و در نهایت پایانی به شیرینی عسل در انتظارشان باشد.بی شک کتاب ها و داستان های زیادی با موضوع شاه و گدا نوشته شده است و افراد زیادی هستند که با شخصیت های آنها همذات پنداری می کنند، اما کتاب ارائه شده در این مقاله ممکن است مضمون پادشاه و گدا را داشته باشد، اما نکته ای وجود دارد که هم نام زیبای خود را دارد و هم سختی هایی که شخصیت اصلی داستان قرار است داشته باشد، که آخرین نی است. کتاب. عاطفه، پس با داستان امروز همراه ما باشید که در آن فردی از دسته دومی که به شما گفتیم حضور خواهد داشت.

خواستن

درباره کتاب رویاهای بزرگ

کتاب رویاهای بزرگ توسط چارلز دیکنز نوشته شده و یکی از معروف ترین داستان های این نویسنده به شمار می رود. این کتاب زندگی پسری به نام پیپ را روایت می کند که با خواهر و شوهرش زندگی می کند و زندگی اسفباری دارد، افراد زیادی که در راه ملاقات می کند، هر یک از این افراد به نوبه خود داستان هایی دارند که خط فکری پیپ را تغییر می دهد. که در نهایت پسر داستان به یک ثبات روانی می رسد که ثمره کمال است.

آرزو 8

خلاصه داستان کتاب رویاهای بزرگ

داستان کلی کتاب از زمانی شروع می شود که پیپ در روز کریسمس بر سر قبر پدر و مادرش است که با دیدن یک جنایتکار به او کمک می کند و داستان ادامه می یابد تا اینکه پس از مدتی زنی پیر و بسیار ثروتمند از پیپ می خواهد که در ازای او با او ازدواج کند. برای مقداری پول، یعنی این زن در جوانی و در روز عروسی توسط شخصی که قرار بود همسرش باشد رها شد و از آن روز به بعد این زن نفرت عمیقی پیدا کرد و من از مارها متنفرم و او می خواهد انتقام بگیرد. بر تمام مردان اطرافش این پیرزن تنها نیست. و همچنین دختری زیبا اما در عین حال خودشیفته و مغرور به نام استلا را به فرزندی پذیرفت و نوعی موش آزمایشگاهی برای خود ساخت. از این دختر یک شخصیت مردانه بسازید

آرزو 58

پیپ که به خانه اشرافی‌اش رفت و آمد می‌کرد، در همین حین عاشق استلا شد، اما از آن زمان اختلاف طبقاتی زیادی بین پیپ و استلا وجود داشت و استلا شخصیت بسیار مغرور و بی‌رحمی بود، او شروع به مسخره کردن پیپ کرد. و مدام زندگی فقیرانه اش به او یادآوری می کند که پیپ کم کم به خود می آید، می بیند که غرورش را استلا شکست، سوراخی در قلبش که او را به زندگی دیگری فرا می خواند، زندگی رویایی و مجللی مانند زندگی اشراف و نجیب زاده ها. بزرگواران. روزها سپس رویاهای بزرگ در مغز پیپ ریشه دوانده است که پیپ را از منطقه امن خود بیرون می‌کشد و او را برای رسیدن به رویاهای بزرگ خود به خطر می‌اندازد و در این مسیر اتفاقات زیادی می‌افتد و در پایان یک پایان جذاب و جذاب. هیجان انگیز. به نظر می رسد که توصیه می کنیم برای دانستن بیشتر داستان، این کتاب را بخوانید.

آرزو 78

اگر می خواهید زندگی خود را زیباتر کنید، از صفحه کتابخانه ما دیدن کنید تا دنیای خود را با کتاب های خوب بسازید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.