افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

روشنک عزیز، آوانگارد این بار با استایل حداکثری و جذاب؛ دختر شجاع سینما چه کرد؟

  • کد خبر : 34270
روشنک عزیز، آوانگارد این بار با استایل حداکثری و جذاب؛  دختر شجاع سینما چه کرد؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز روشنک گرامی متولد اول مهر 1362 بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره است. روشنک گرامی فعالیت هنری و بازیگری خود را با حضور در سریال فاصله ها آغاز کرد. اوج کار […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز روشنک گرامی متولد اول مهر 1362 بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره است. روشنک گرامی فعالیت هنری و بازیگری خود را با حضور در سریال فاصله ها آغاز کرد. اوج کار او در فیلم «تصادف» بود که جوایز زیادی را در جشنواره سی و یکم فجر کسب کرد و به همین دلیل این بازیگر جوان مورد توجه قرار گرفت. وی همچنین در فیلم های هلن، یک کیلو و بیست و یک گرم و ملبورن و همچنین سریال هم گهن ایفای نقش کرده است. البته اگر بخواهیم صادق باشیم، یکی از مواردی که باعث شهرت این بازیگر خوش تیپ شده، سبک و طرز لباس پوشیدن اوست. روشنک گرامی به غیر از بازیگری در زمینه مدلینگ و طراحی لباس نیز فعالیت دارد که می توان گفت در شناخت او تاثیرگذار بوده است. این بازیگر جوان یکی از جسورترین بازیگران زن سینمای ایران است که می توان گفت در انتخاب لباس هایش تا حدودی موفق بوده است.

روشنک گرامی علاوه بر بازیگری هنرهای دیگری هم دارد که طراحی لباس یکی از آنهاست، او بازیگری را شغل نمی داند و در واقع بازیگری را تنها راه کسب درآمد نمی داند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین سبک های جذاب روشنک گرامی آشنا شوید.

سبک روشنک عزیز

روشنک گرامی با شلوار گل در اکران فیلم کوزوو

همانطور که در قسمت های قبل گفتیم، روشنک گرامی یکی از پیشتازان سینمای ایران است که از این سبک جسورانه برای طراحی بیشتر تیپ های خود استفاده می کند. پس تا حدودی می توان گفت که او استایلیست خودش است، استایلیستی که از ترکیب رنگ ها و مدل لباس ها و خلق لباس های جدید هراسی ندارد. برای آشنایی بیشتر با سبک تندخویی، خوب است بدانید که سبک تندگی نوعی سبک ساختارشکن و پویا است که اغلب توسط افراد مشهور و افراد مشهور انتخاب می شود. . در دنیای امروز، آوانگارد بودن به معنای شکستن کلیشه ها و ورود به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلف هنری مانند ادبیات، سینما، مد، گریم، دکوراسیون، نقاشی، معماری و حتی آشپزی است.

سبک روشنک عزیز

سبک روشنک عزیز

استایل هیجانی و سکسی روشنک گرامی در اکران فیلم One Truck of the Evening

روشنک گرامی گرچه فعالیت هنری خود را از یک دهه پیش آغاز کرد، اما شناخته شده و مشهور است و می توان گفت که بیشتر این محبوبیت به مدیون دنیای مد و فشن است، او در مراسمی که برای اکران فیلم یک کامیون در عصر در آن شرکت می کند، لباسی مشابه به تن داشت. او یک تی شرت مشکی را با جوراب شلواری سبز ست کرد و برای تکمیل ظاهرش، چکمه های چلسی و یک تاپ کت سنتی با طرح بوش به تن کرد. لباس های چاپ شده و آراسته یکی از ویژگی های سبک آوانگارد یا ماکسیمالیست است که همیشه در لباس های روشنک گرامی به چشم می خورد.

سبک روشنک عزیز

سبک روشنک عزیز

سبک چینی و استایل عروسک روشنک گرامی در اکران فیلم مود باز.

به جرات می توان گفت که روشنک گرامی یکی از جذاب ترین طرح ها و استایل های خود را برای اکران فیلم «مفادا باز» به نمایش گذاشت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او در این مراسم یک عروسک و یک کت چین دار به استایل شخصی خود پوشیده بود و برای تکمیل لباسش بلومرزهای کوتاه، جوراب های بلند چین دار و کیف معروفش را به تن کرد. کیف معروف همان کیفی است که به سبک عالی و در مراسم افتتاحیه فیلم «کامیونی در شب» پوشیده شد. این کیف یک کیف وینتیج به حساب می‌آید که استایل‌های جذاب و هیجان‌انگیز روشنک گرامی را زنده می‌کند.

سبک روشنک عزیز

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک روشنک گرامی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.