افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
3

روایت عاشقانه دردناک و طاقت فرسا با کتاب جین ایر; همه باید قبل از مرگ این رمان را بخوانند.

  • کد خبر : 24037
روایت عاشقانه دردناک و طاقت فرسا با کتاب جین ایر;  همه باید قبل از مرگ این رمان را بخوانند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– از آنجایی که انسان اولین باری که پا به این دنیا می گذارد طبیعتش آمیخته به عشق است و این مضمون را نمی توان کتمان کرد، حالا خیلی ها در سن و سالی می توانند بگویند که عشق چیست پدر، این همه خیال است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– از آنجایی که انسان اولین باری که پا به این دنیا می گذارد طبیعتش آمیخته به عشق است و این مضمون را نمی توان کتمان کرد، حالا خیلی ها در سن و سالی می توانند بگویند که عشق چیست پدر، این همه خیال است و آنجا. عشق نیست، اما کسانی که دو دسته هستند که در مورد آن صحبت می کنند، اولی یا هنوز فرصت مناسبی برای تجربه این موضوع نداشته اند و چون تجربه ندارند، اینگونه نظر می دهند و دوم کسانی هستند که بر اثر ضربات فراوان این مبحث غذا خوردن، به نوعی ایمانشان به عشق از بین می رود و باور می کنند که عشق، دروغ و افسانه ای بیش نیست، اما با توجه به این که عشق است، نمی توان وجود عشق را انکار کرد. همچنین ما ادبیات بسیار غنی داریم و بدون استثنا از عشق می گوید، بیایید این کار را بکنیم زیرا عشق در تار و پود فرهنگ ایرانی ما جا افتاده است.

کتاب های زیبا و عاشقانه زیادی در دنیا درباره عشق نوشته شده است و همه سعی می کنند این اتفاق را برای همه ملموس و باورپذیر کنند که برای خیلی ها قابل درک است و برای خیلی ها قابل درک نیست و از وجود حالت شیدایی. در این صورت وقتی اتفاق می افتد صحبت می کنند و تب عشق را برای همه قابل درک می کنند اما در این بین یک سری کتاب این موضوع را زیباتر و زیباتر بیان می کنند که در کل کتاب های خوب در مورد عشق پرطرفدار هستند. بسیاری از افراد به دلیل ادبیات روان و در عین حال کلمات رایجی که در این نوع کتاب ها بیان می شود آنها را خواهند خواند، جین ایر یکی از آن کتاب های خوبی است که در لیست های بسیاری به عنوان کتاب های ثبت شده قرار دارد که باید آنها را بخوانید. قبل از مرگ که در این مقاله قصد داریم کمی در مورد آن توضیح دهیم، پس با ما همراه باشید تا با این عاشقانه جذاب آشنا شوید.

درباره کتاب جین ایر

کتاب جین ایر نوشته شارلوت برونته است که دوازده فصل و حدود دویست صفحه دارد، از این رو یک رمان سبک به حساب می آید، این کتاب توسط دختری به نام جین روایت می شود که در کودکی والدین خود را از دست داده و یتیم می شود. او را به خانه عمویش فرستاد تا از او مراقبت کند، اما در آن خانه با جین به درستی رفتار نشد و حتی برای مدتی در اتاقی حبس شد و او را بیمار کرد.

وقتی دکتر به دیدن جین آمد، به او پیشنهاد کرد که درس بخواند و جین به مدرسه می رود و دوستی را در آنجا پیدا می کند که تأثیر زیادی روی او دارد، اما در نهایت دوستش به دلیل بیماری می میرد و جین آسیب روحی دیگری را متحمل می شود. او، اما او به تحصیلش ادامه می دهد و چند سالی در همان مدرسه به عنوان معلم تدریس می کند، اما بعد تصمیم می گیرد به عنوان معلم خانه استخدام شود، جایی که داستان عشق جین آغاز می شود که در نوع خود بسیار دردناک است.

جین ایر

جین شروع به تدریس در خانه یک مرد ثروتمند می کند، جایی که بانوی خانه دچار بیماری مالیخولیک شده بود و در طبقه دوم عمارت محبوس بود، اما جین از وجود او خبر نداشت و به همین دلیل عاشق شد. با مرد خانه که یکی از ثروتمندان شهر محسوب می شد، بعداً مرد خانه به جین علاقه مند شد و از او خواستگاری کرد.

در مراسم عروسی بود که شخصی وجود همسر اول را به جین اطلاع داد و در اینجا جین دوباره دچار شکست عاطفی می شود و با وجود تلاش های معشوق و با وجود اینکه دلش با او می ماند، از خانه اش می رود. . ماجراهای عجیب و باورنکردنی دیگری می سازد و زندگی می کند و در آتش این عشق می سوزد تا اینکه…

جین ایر 65625

گزیده ای از جین ایر

این دیوانگی محض است که یک زن اجازه دهد عشقی در دلش جاری شود که اگر جوابی نگیرد تمام زندگی او را می گیرد. اگر عمومی شوید و پاسخی دریافت کنید، در باتلاقی قرار خواهید گرفت که هیچ راهی برای خروج از آن وجود ندارد. پس گوش کن جین ایر، به حکم دادگاهت گوش کن، فردا با یک تکه گچ تصویر خود را کامل و ساده، بدون دستکاری هیچ یک از عیب هایت، بدون حذف هیچ خط زشتی بکش.

خدا نکنه هیچوقت حسی که اون لحظه داشتم رو تجربه نکنی، خدا نکنه تو هم مثل من بترسی که باعث بدبختی کسی بشی که با تمام وجود دوستش داری.

جین ایر 4464654

اگر می خواهید زندگی خود را زیباتر کنید، از صفحه کتابخانه ما دیدن کنید تا دنیای خود را با کتاب های خوب بسازید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.