افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

رنگهای ضد افسردگی / تست افسردگی؛ اگر این رنگ در دکوراسیون وجود دارد، اما همچنان غمگین هستید، به دکتر مراجعه کنید.

  • کد خبر : 245346
رنگهای ضد افسردگی / تست افسردگی؛  اگر این رنگ در دکوراسیون وجود دارد، اما همچنان غمگین هستید، به دکتر مراجعه کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن یک دکوراسیون خوب رویا و آرزویی غیرممکن نیست و می توانید با صرف اندکی از ذوق و سلیقه خود به آن برسید، البته می توانید با خود بگویید که همه افراد خوش سلیقه نیستند، در حالی که در پاسخ باید بگوییم که سلیقه می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن یک دکوراسیون خوب رویا و آرزویی غیرممکن نیست و می توانید با صرف اندکی از ذوق و سلیقه خود به آن برسید، البته می توانید با خود بگویید که همه افراد خوش سلیقه نیستند، در حالی که در پاسخ باید بگوییم که سلیقه می تواند حتی قابل ارتقا باشد یعنی اگر دانش خود را ارتقا دهید و نمونه های مختلفی را در زمینه دکوراسیون ببینید کم کم متوجه می شوید که چه عناصری باید قرار داده شود، کجا و چگونه فضا را زیباتر کنید و حتی می دانید که آیا لازم است. . کالا به خانه شما می رسد یا خیر.

البته در این میان باید از مدهای روز نیز آگاه باشید و بدانید که در بازار بورس چه اتفاقی می افتد، زیرا هیچکس دوست ندارد دکورشان قدیمی و بی کلاس به نظر برسد. لازم نیست به طور کامل از آن پیروی کنید، یعنی می توانید به سراغ لباس هایی بروید که در این نزدیکی ها هستند و همیشه مد هستند تا در هزینه ها صرفه جویی کنید و دکوراسیونی مجلل داشته باشید. اما در این میان تمی وجود دارد که رنگ به کار رفته در دکوراسیون است که در وهله اول توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند و در این میان یک سری رنگ آرامش بخش و ضد افسردگی وجود دارد که توصیه می کنیم در یک فضای خوب قرار بگیرید. حالت. با روحیه خوب به سراغ آنها بروید. حال برای سهولت کارتون در این مطلب به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

آبی در دکوراسیون باعث از بین رفتن استرس می شود.

آبی را می توان نمادی از صلح و آرامش دانست که در مدیریت استرس و اضطراب تاثیر بی نظیری دارد، زیرا این رنگ فشار خون و استرس را کاهش می دهد، ذهن شما را منظم می کند و شما را از فکر کردن به دغدغه های روزانه دور می کند. نظر بسیاری از دکوراتورها در مورد رنگ آبی این است که رنگ آبی حس آرامش و طراوت را به افراد منتقل می کند و به همین دلیل برای استفاده در اتاق خواب و حتی اتاق کودکان بسیار مناسب است.

رنگ های ضد افسردگی

صورتی نماد سرزندگی و انرژی مثبت است.

شاید خیلی ها فکر کنند صورتی یک رنگ زنانه است و اگر در دکوراسیون استفاده شود مورد استقبال بسیاری از افراد قرار نمی گیرد، در حالی که باید بگوییم که این رنگ می تواند بر انرژی و احساسات درونی و عصبانیت و عصبانیت شما تاثیر بگذارد. وقتی این را ببینید احساس خواهید کرد. رنگ کاملا محو خواهد شد. به طور کلی حتی در فنگ شویی به این رنگ آرامش بخش گفته می شود که ذهن و افکار را طبقه بندی می کند و بسیاری از افراد استفاده از این رنگ خاص را توصیه می کنند.

رنگ های ضد افسردگی

رنگ سفید نماد سادگی است.

رنگ آرامش‌بخش دیگر رنگ سفید است که نه تنها حس آرامش را منتقل می‌کند، بلکه می‌تواند فضای شما را روشن‌تر و حتی بزرگ‌تر نشان دهد و می‌توان آن را یک رنگ جدا نشدنی و جدانشدنی دانست که در همه مکان‌ها مانند استفاده می‌توان از آن استفاده کرد. برای کار، آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب و بهتر است رنگ دیوارها سفید باشد، زیرا می توانید رنگ های دیگری را نیز در دکوراسیون انتخاب کنید و فضا باز به نظر می رسد. بنابراین اگر می خواهید نشاط، انرژی و نور بیشتری در فضا داشته باشید، انتخاب رنگ سفید در مبلمان می تواند موفقیت آمیز باشد.

رنگ های ضد افسردگی

خاکستری نماد استقلال است.

یکی از رنگ هایی که می تواند دو چهره داشته باشد خاکستری است، یعنی اگر از خاکستری تیره در فضا استفاده کنید احتمالاً غمگین و افسرده خواهید شد، اما از طرف دیگر اگر اعتدال را رعایت کنید و زیاده روی نکنید، می توانید فضا با این رنگ جذاب و زیبا به نظر می رسد و البته باید به گونه ای باشد که به جای غم و اندوه، احساس نشاط و شادی از آن دریافت شود. در مورد حفظ تعادل، مثلاً می توانید از سایه های مختلف خاکستری با هم استفاده کنید و برای مکانی مانند اتاق خواب، دیوارها را سفید کنید و مثلاً تخت را خاکستری کنید.

رنگ های ضد افسردگی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.