افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

رستوران کوچیکت از رونق افتاده و کسی نمیخوادت؟ این کارا تضمینی سر و وضعشو عوض میکنه

  • کد خبر : 96927
رستوران کوچیکت از رونق افتاده و کسی نمیخوادت؟ این کارا تضمینی سر و وضعشو عوض میکنه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- این روزا با وجود اینکه قیمت مواد غذایی رفته بالا و یه جاهایی حتی سر به فلک کشیده، اما همچنان ما ایرانی ها خوردن رو یکی از مهمترین موضوعات زندگیمون میدونیم که حتی برای بسیاری به عنوان تفریح نیز محسوب میشه. مثلا جهت تفریح […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- این روزا با وجود اینکه قیمت مواد غذایی رفته بالا و یه جاهایی حتی سر به فلک کشیده، اما همچنان ما ایرانی ها خوردن رو یکی از مهمترین موضوعات زندگیمون میدونیم که حتی برای بسیاری به عنوان تفریح نیز محسوب میشه. مثلا جهت تفریح میرن کافه گردی و یا رستوران های مختلف رو تست میکنن و وقت میگذرونن. پس چی؟ نتیجه میگیرم که ما ایرونیا درسته که برامون گاهی به شدت سخت میشه پرداخت منویی که جلو رومونه، اما همچنان دوست داریم بخوریم که خب باید بگم نوش جونمون که میخوریم! والا

اما بیایم سراغ موضوع اصلی که غذاهای توی خونه که خب مشخصن چه غذاهایی هستند و سنتی طورن بیشتر. اما غذاهایی که در رستوران ها کافه ها سرو میشه متفاوت و البته با دست پختی متنوع هستش که جالبه بدونید در قسمت امتیاز دهی، غذا و خدمات هم رده دکوراسیون رستوران می باشد. یعنی چی؟ یعنی شما آقا و یا خانوم رستوران دار و کافه دار، بهتره که تنها به کیفیت غذا توجه نکنید و دکور انتخابیتون هم به شدت مشتری جذب کن باشه!

بله در این مطلب قراره یاد بگیریم که اگه رستوران دارید و یا قراره داشته باشید، چه نکاتی رو رعایت کنید تا مشتری رو هرچه بیشتر جلب فضای خوشمزه ای که ساخته اید کنید! با ما همراه باشید.

پالت رنگی که رستوران کوچک میخواد

یکی از کم هزینه ترین تغییرات میتونه رنگ کردن باشه. اگر فکر می کنید دیگه کمتر کسی میاد سراغ رستوران شما، اصلا تاثیر دکوراسیون رو کم ندونید و دست بکار بشید. بر این نظرید که رنگ های روشن و خنثی میتونن فضا رو بزرگ تر نشون بدن؟ خب درست نظر میدیدی اما این روز هم بدونید که رنگ های تیره مثل آبی نفتی و یا مشکی میتونن به فضا بُعد بدن و عمیق تر نشونش بدن. فراموش نکنید که رنگ های سبز و آبی هم میتونن فضا رو بزرگ تر نشون بدن و برای رستوران مناسب اند.

دکور رستوران کوچیک

دیزاین سقف یا همون دیوار پنجم به این شکل

سقف یا همون دیوار پنجم فضا میتونه تاثیر بسزایی در محیط رستوران شما داشته باشه و در عین حال که شما فکر می کنید اون بالاست و کسی بهش توجهی نداره، اتفاقا به طور ناخودآگاه باعث میشه تا شما فضا رو کوچیک تر بزرگتر یا زیبا و زشت ببینید.

مثلا استفاده از رنگ روشن میتونه سقف رو بلند تر نشون بده و از طرفی هم مدل دار کردن این قسمت جلایی متفاوت به رستوران ببخشه. 

دکور رستوران کوچیک

آینه خیلی فضای کوچیک رو متفاوت میکنه

گرچه که وجود آینه چندان برای رستوران واجب به نظر نمیرسه، اما بدونید و آگاه باشید که وجود آینه در محیط یک رستوران حالا یا در سقف یا بر روی یکی از دیوارهای داخلی آینه کاری کنید. اینجوری اگه مشتری عزیزیتون هم خواست سلفی تو آینه ای بگیره راحت و آسوده میگیره کیف هم میکنه و بازم میاد چرا چون شما آینه دارید.

دکور رستوران کوچیک

لایه بندی رستوران و البته چیدن میز و صندلی

خب تو یه رستوران قطعا چیدمان میز و صندلی هم خیلی مهمه چرا که اگر شما تو فضای کوچیکی که دارید همینجوری به صورت خبردار میز و صندلی ها رو به طور یکنواخت یچینید، ناخودآگاه محیط رو فسقلی از نشون میدین و هیچ بازی با چشمی وجود نداره. اما با چیدن میز و صندلی ها در حالی کمه مدلاشونم با هم فرق داره، میتونید یه رستوران خوشگل و با تنوع داشته باشید.

دکور رستوران کوچیک

روشنایی و دکور های نورانی یادت نره

نورپردازی درست و غلط بودنش میتونه هم به فضای شما جذابیت ببخشه و هم مشتری رو از رستوران شما دور و البته فراری کنه. چرا که تعادل خیلی مهمه، یه جا خیلی روشن و یه جا خیلی تریک نباشه! نقاط تاکیدی داشته باشید و مثلا برای برخی از قسمت ها از روشنایی های سقفی و برجسته استفاده کنید و فراموش نکنید که استفاده از روشنایی هایی که علاوه بر نور میتونن عنصر دکوری هم باشن تاثیر بالایی داره.

دکور رستوران کوچیک

عمق دادن به فضای کوچیک رستوران شما

جزئ به جزئ فضایی که یک خانوم یا آقا میشینه، میتونه در اینکه از فضا خوشش اومده یا نه تاثیر بذاره. اگه فکر می کنئی بابا کفپوش که اهمیتی نداره، باید بگیم سخت در لشتباهید چرا که استفاده از طرح های که شلوغ کاری در فضا هم نداشته باشن میتونه خیلی در بزرگ تر نشون دادن و زیباتر شدن هر چه بیشتر رستوران شما کمم کنه. پس بهتره که فکری هم به حال کفپوش داشته باشی و مثلا با پارکت و یا کاشی های با طرح هندسی چنین ایده رو اجرا کنید.

دکور رستوران کوچیک

زیبایی منحصر به فرد فقط با این آیتم

لطفا لطفا و لطفااا از حضور قاب های دیواری و اکسسوری های این مدلی تو کافه یا رستوران خود غافل نشید چرا که خالی بودن همه دیوار ها میتونه سادگی و سردی در مخاطب شما ایجاد کنه و در عوض استفاده از قاب های هنری که این روزا خیلیم طرفدار پیدا  کردن، زیبایی منحصر به فردی به فضا بده جوری که مخاطب اصلا حال کنه با اون فضا و دلش بخواد بازم بیاد.

دکور رستوران کوچیک

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=96927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.