افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

راه حل های موثر تزئین خانه های کوچک / ببینید و ایده بگیرید تا قلب خود را روشن کنید!

  • کد خبر : 175991
راه حل های موثر تزئین خانه های کوچک / ببینید و ایده بگیرید تا قلب خود را روشن کنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در دنیای مدرن امروزی و با افزایش جمعیت و کمبود امکانات و زمین، بسیاری از مردم دیگر امکان زندگی در خانه های بزرگ را ندارند و متراژ اکثر خانه ها کمتر از 100 متر است. از طرفی خانه باید محل آسایش و آرامش ساکنانش باشد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در دنیای مدرن امروزی و با افزایش جمعیت و کمبود امکانات و زمین، بسیاری از مردم دیگر امکان زندگی در خانه های بزرگ را ندارند و متراژ اکثر خانه ها کمتر از 100 متر است. از طرفی خانه باید محل آسایش و آرامش ساکنانش باشد و بهتر است چیدمان آن دلپذیر و گرم باشد. بنابراین اگر خانه کوچکی داریم باید به فکر دکوراسیون آن باشیم تا اگرچه شکل خانه ای دارد اما شلوغ و خسته کننده نباشد. در این مقاله نکاتی را مرور می کنیم که به ما کمک می کند خانه کوچک خود را به بهترین شکل سازماندهی کنیم و از آن لذت ببریم…

رنگ های روشن را فراموش نکنید.

همه می دانیم که رنگ روشن فضا را بزرگتر می کند و برعکس رنگ تیره فضا را کوچکتر می کند. برای تزیین خانه های کوچک رنگ های روشن و سفید را روی دیوارها، مبلمان و فرش انتخاب کنید تا فضایی باز و روشن داشته باشید. البته برای پرهیز از فضاهای خسته کننده، عناصر رنگارنگ کوچک را به زیبایی در کنار رنگ های سفید، کرم و بژ قرار دهید.

دکوراسیون-خانه کوچک8

اقلام باقی مانده را دور بریزید

در یک خانه کوچک فضایی برای اشیاء غیر ضروری و تزئینات غیر ضروری وجود ندارد. تا جایی که امکان دارد خانه را از چیزهای غیر ضروری خالی کنید و فضا را کوچک و به هم ریخته جلوه دهید.

تزئینات کوچک 4

نور فاکتور مهمی در هنگام نمایش خانه است.

اگر پنجره ای با نور کافی در اتاق نشیمن یا اتاق ناهارخوری دارید، خوش شانس هستید و نیمی از مشکل حل شده است تا وقار شما جذاب تر شود. تا حد امکان روی روشنایی خانه کار کنید. قاب عکس روی دیوار و نوری که روی آن می افتد و نورهایی که بالای گلدان ها قرار می دهید این کار را به خوبی برای شما انجام می دهد.

دکوراسیون خانه کوچک 5

دکوراسیون-کوچک6

از آینه استفاده کنید

استفاده از آینه به بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دادن خانه کمک می‌کند. یک دیوار مناسب در سالن یا پذیرایی را به چسباندن آینه های دکوراتیو اختصاص دهید و جلوه عالی آن ها را هنگام تغییر فضا ببینید. جالب است بدانید که اگر آینه ها را جلوی پنجره نصب کنید، فضا بزرگتر و روشن تر به نظر می رسد.

تزئینات کوچک 9

فرش های بزرگ را فراموش کنید

پهن کردن یک فرش بزرگ در یک خانه کوچک، آن را کوچکتر نشان می دهد. به جای فرش بزرگ بهتر است از چند فرش کوچک ترجیحاً روشن و با طرحی آرام استفاده کنید.

دکوراسیون خانه کوچک 1

طراحی دستگاه های چند منظوره

در یک خانه کوچک، می توانید چیزها را هوشمندانه طراحی کنید. برای مثال داشتن مبل و صندلی هایی که نقش کمد را نیز دارند یا تختی که در اطراف آن کشوهایی وجود دارد، پیشنهادهای خوبی در این زمینه است.

دکوراسیون-خانه کوچک11

استفاده از گل ها و گیاهان طبیعی

شاید فضای زیادی در خانه خود نداشته باشید، اما قرار دادن چند گلدان طبیعی در جای مناسب به زیبایی و دوستی فضا کمک زیادی می کند. استفاده از گلدون بالاتر روی دیوار نیز ایده خوبی برای استفاده از فضای بیشتر است.

دکوراسیون-کوچک7

در این مقاله به چند راه حل ساده و کاربردی برای بزرگتر نشان دادن خانه های کوچک می پردازیم. امیدوارم اگر خانه کوچکی دارید از آن استفاده کنید و از آن راضی باشید. بقیه مطالب مرتبط با دکوراسیون را می توانید اینجا ببینید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.