افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

راه آهن همدان – سنندج افتتاح شد

  • کد خبر : 110939

به گزارش بازار، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت یوم الله 22 آبان که در تالار شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، به تشریح برنامه های سفر دوم رئیس جمهور به استان پرداخت. و اعلام کرد: هفته آینده سفر رئیس جمهور به کردستان انجام می شود. ما خواهیم […]

به گزارش بازار، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت یوم الله 22 آبان که در تالار شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، به تشریح برنامه های سفر دوم رئیس جمهور به استان پرداخت. و اعلام کرد: هفته آینده سفر رئیس جمهور به کردستان انجام می شود. ما خواهیم بود و مطمئناً این سفر دستاوردهای بزرگی نیز خواهد داشت. افتتاح پروژه راه آهن و آبرسانی همدان – سنندج یکی از خواسته های کردها در 18 سال گذشته بوده و در این سفر محقق خواهد شد.

وی افزود: با افتتاح پروژه های آبرسانی و بهره برداری از سدهای نیمه تمام تا ساعت 14.20 مشکل آب در استان کردستان نخواهیم داشت.

زارعیکوشا از برگزاری مراسم استقبال مردمی رئیس جمهور در سنندج و دو شهر دیگر خبر داد و گفت: مقرر شد در سفر دوم، 5 تا 6 میلیارد تومب اعتبار اضافی به استان اختصاص یابد که این اعتبار با افزایش پیگیری های متعدد و در طول سفر اعلام خواهد شد.

یوم الله در ادامه 13 آبان را یک روز ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اعلام کرد: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است. «تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شهادت جمعی از دانشجویان در محوطه دانشگاه تهران و تبعید امام خمینی (ره)».

وی با اشاره به حوادث اخیر غزه گفت: آمریکا شیطان بزرگ است. رژیم غاصب صهیونیستی که کودکان را می کشد مظهر فساد، ظلم، پلیدی و زشتی است. شبکه های معاند که همواره به دنبال عقب نشینی و تغییر جای ظالمان و ظالمان و شهیدان و جلادان هستند، اکنون سکوت کرده اند!

استاندار کردستان تصریح کرد: با وجود همه توطئه ها و تبلیغات دروغین، حمایت از ملت مظلوم فلسطین گسترش یافته و امیدواریم هر چه زودتر شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم چرا که این یک وعده الهی است.

وی افزود: تهذیب جامعه اسلامی و مبارزه با ظالمان برگرفته از بیانیه قرآنی و وعده الهی است که نابودی ظالمان قطعی است.

زارعیکوشا در بخشی دیگر از سخنان خود درباره برنامه های 22 آبان گفت: حضور در 22 آبان نشان دهنده تظاهرات علیه استکبار است و باید این مراسم را مانند سال گذشته در استان کردستان به شکلی بزرگ برگزار کرد.

وی تاکید کرد: باید از هر فرصت و بستری برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تبیین جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم. البته این افراد باید به مباحث تسلط داشته باشند و زبان گفتگو با دانش آموزان و نسل جوان را بدانند. .

استاندار کردستان تبیین جنایات استکبار جهانی را در قالب کمپین ها و برنامه های توجیهی و زبان هنری برای دانش آموزان و جوانان ضروری دانست و گفت: دانش آموزان باید از علت دشمنی ایران با آمریکا مطلع شوند.

به گفته وی با شعارهای زیاد نمی توان بر جوانان تاثیر گذاشت چرا که توضیح آن مقدمه جلسات اعتراضی است. باید از توانایی رسانه ها در تبیین برنامه ها استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.