افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

رافت: پرسپولیس برای قهرمانی نیازی به VAR ندارد/ 10 برابر حق ما را ربودند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 154819
رافت: پرسپولیس برای قهرمانی نیازی به VAR ندارد/ 10 برابر حق ما را ربودند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم برای قهرمانی نیازی به داور و VAR ندارد و شاید در این سال ها 10 بار حقش سلب شده است. پای رفت در گفتگو با آنا درباره دربی 102 گفت: با توجه به شرایط جدول و حساسیت های زیادی که ایجاد شد شاهد فوتبال باکیفیتی از دو تیم […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم برای قهرمانی نیازی به داور و VAR ندارد و شاید در این سال ها 10 بار حقش سلب شده است.

پای رفت در گفتگو با آنا درباره دربی 102 گفت: با توجه به شرایط جدول و حساسیت های زیادی که ایجاد شد شاهد فوتبال باکیفیتی از دو تیم نبودیم. شاید استرس بیش از حد بازیکنان دو تیم مانع از نشان دادن مهارت آنها شد. ترس از نباختن یکی دیگر از دلایل بی کیفیتی این بازی بود. شاید هر دو تیم آمادگی خوبی برای این دیدار مهم نداشتند و بازی کسل کننده و گیج کننده ای بود.

وی در خصوص اینکه استقلالی ها مدعی بودند از نظر فنی بهتر از پرسپولیس هستند، گفت: من به نظر کسی کاری ندارم. هر یک از دو تیم می‌توانند ویدیوی بازی را از ابتدا تا انتها تماشا کنند و ببینند این مسابقه در چه سطحی از کیفیت بوده و سپس نظر بدهند. به هر حال فوتبالی که پخش شد مشخص است و امکان ندارد چیزی بیشتر از تصویری که ما دیدیم دیده باشند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره نقش VAR در این بازی گفت: قبل از گفتن این موضوع به دلیل کمبود امکاناتی که در فوتبال کشورمان داریم، داوران بار دیگر در تصمیم گیری به سمت فوتبال دوقطبی متمایل شده اند. اگر قرار است فوتبال باشد عادلانه، این سیستم باید برای همه لیگ ها باشد، نه برای دو تیم یا یک مسابقه. پس تیم های دیگر چطور؟ اگر الان هر باشگاهی اعتراض کند حق دارد.

رافت ادامه داد: VAR به فوتبال آمده تا به این رشته کمک کند و جذابیت آن را بیشتر کند. اینکه الان چند داور در یک مسابقه دخالت می کنند یکی از جذابیت های آن است. البته این فناوری در بحث آفساید مشکل دارد که نگران کوچکترین چیزهاست و همانطور که شنیدم آرسن ونگر در این زمینه برنامه ای به فیفا داده و قرار است از سال آینده استفاده شود. در مورد VAR که در دربی استفاده شد، باید بگویم که شاید داور می توانست پنالتی را بگیرد یا نه، اما با بازی دیدیم که نتیجه عادلانه بود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مصاحبه های استقلالی ها علیه نتایجی که تاکنون پرسپولیس انجام داده و عنوان کرده که اگر در سال های اخیر VAR وجود داشت، پارسی ها نمی توانستند در بالای جدول باشند و یا قهرمان شوند، گفت: : آیا این سیستم جام جهانی 2018 وارد فوتبال شد و کم کم در لیگ های مختلف مورد استفاده قرار گرفت چیز دیگری هم می توانست باشد؟ استقلالی ها بهتر است کمی فکر کنند. پرسپولیس زمانی قهرمان شده است که داوری ویدیویی نیامده است و زمانی که این سیستم وارد فوتبال جهان شد، این تیم مسیر خودش را طی کرده است. شاید در این سال ها 10 بار حق پرسپولیس در بحث های داوری بلعیده شده است. پرسپولیس برای قهرمان شدن نیازی به VAR و دلسوزی داور ندارد.

رافت در پایان با انتقاد از شرایط مدیریتی پرسپولیس و تیمی که در این فصل تعطیل شد، تاکید کرد: من امسال مدیریت تیم پرسپولیس را نمی بینم و شرایط ناراحت کننده است. این مدل تیم بسته کارکنان را آزار می دهد. پرسپولیس امسال تازه نیست و بازیکنان، کادر فنی و هواداران حق دارند ناراضی باشند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)