افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کویت با امیر عبداللهیان دیدار کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 184596
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کویت با امیر عبداللهیان دیدار کرد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مزروق فلاح الحابینی رئیس گروه دوستی پارلمانی کویت و ایران که در راس هیاتی پارلمانی به کشورمان سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و درباره مسائل منطقه و همکاری های فی مابین گفت وگو کرد. . امیر عبداللهیان در ادامه با قدردانی از جایگاه و نقش پارلمان […]

به گزارش خبرنگار مهر، مزروق فلاح الحابینی رئیس گروه دوستی پارلمانی کویت و ایران که در راس هیاتی پارلمانی به کشورمان سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و درباره مسائل منطقه و همکاری های فی مابین گفت وگو کرد. .

امیر عبداللهیان در ادامه با قدردانی از جایگاه و نقش پارلمان و دولت کویت در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، رویدادها و تحولات جاری غزه را ارزیابی کرد و به تداوم اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در کشتار زنان، کودکان و مردم بی دفاع اشاره کرد. مردم فلسطین گفت: دشمن صهیونیستی اگرچه غزه را در سطح وسیعی نابود کرده و ده ها هزار نفر را به شهادت رسانده است، اما به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است. به همین دلیل است که سعی می کند شکست خود را با توسل به اقدامات کور تروریستی جبران کند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کویت نیز در این دیدار اظهار داشت: گسترش روابط پارلمانی و مردمی دو کشور محکم ترین مبنای تداوم و گسترش روابط دوجانبه است، بنابراین اولویت اول ما گسترش روابط دوجانبه بوده است. روابط پارلمانی روابط دوستانه با شورای اسلامی ایران

مزروق الحبینی در ادامه ارتقای روابط دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران، آن را مهم و اولویت دولت کویت دانست و افزود: ما به عنوان یک کشور مسلمان و عرب به مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه احترام می گذاریم. دفاع از حقوق مردم و حمایت از آرمان فلسطین.

در این دیدار ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کویت نیز حضور داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.