افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

دیگر هرگز با کفش های کثیف راه نروید. با این ترفندها آنها را مانند جدید بدرخشید

  • کد خبر : 23339
دیگر هرگز با کفش های کثیف راه نروید.  با این ترفندها آنها را مانند جدید بدرخشید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– اگر دقت کرده باشید، همیشه می گویند که کفش مهم ترین قسمت استایل شماست و زمانی که با فردی که برای اولین بار ملاقات می کنید، کفش های شما باید مرتب و خوب به نظر برسند. اما فقط به این دلیل نیست که کفش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– اگر دقت کرده باشید، همیشه می گویند که کفش مهم ترین قسمت استایل شماست و زمانی که با فردی که برای اولین بار ملاقات می کنید، کفش های شما باید مرتب و خوب به نظر برسند. اما فقط به این دلیل نیست که کفش باید خوب باشد زیرا پاهای شما قلب دوم شما محسوب می شود و باید مراقب آنها باشید تا تحت فشار نباشند، ما اهمیتی نمی دهیم، ممکن است روز ما فعالیت های روزانه به تأخیر می افتد یا قطع می شود، حالا به نظر شما یک کفش خوب چه ویژگی هایی دارد؟ کفی باید قابل جابجایی و نرم باشد تا ضربه های ناشی از ضربه را تحمل کند، پاشنه آن حدود یک و نیم تا سه سانتی متر باشد تا فشاری به پا وارد نشود، سطح داخلی کفش باید صاف و صاف باشد. کفش باید به گونه ای باشد که تبادل هوا به گونه ای باشد که پا در داخل کفش عرق نکند، جعبه پنجه به این معنی است که قسمت جلوی کفش باید به گونه ای باشد که تمام انگشتان به راحتی جا بیفتند و. .. پس باید حتی برای قرار ملاقات با کسی کفش انتخاب کنید، در مورد کفش هایتان به این موارد توجه کنید و از یک سری ترفندها برای ترکیب آن با بقیه استایل خود استفاده کنید.

تا اینجا در مورد نحوه انتخاب کفش مناسب صحبت کردیم، اما حالا فکر کنید کمد پر از انواع کفش های رسمی، اسپرت، اسپرت، چرمی، دمپایی و… دارید و یک روز تصمیم می گیرید که آن را بپوشید. از این کفش ها بسته به لباس شما. البته اگر کفشی که انتخاب می‌کنید کثیف باشد، نمی‌خواهید آن را بپوشید و می‌دانید که اگر آن را بپوشید، مطمئناً کل استایل شما کثیف به نظر می‌رسد و زیر سوال می‌رود، بنابراین همه کفش‌هایی با ظاهر مرتب و تمیز را ترجیح می‌دهند. بنابراین اولین قدم شما باید تمیز کردن آنها باشد، اما همه کفش ها یک نوع نیستند و ترفندها و راه حل های یکسانی برای شستن همه آنها دارند، بنابراین سعی کردیم در این مقاله برخی از ترفندها و روش های شستشوی کفش را برای شما شرح دهیم. پس با ما همراه باشید

تمیز کردن کفش های چرمی

برای شستن کفش های چرمی، مقدار مساوی آب سرد و سرکه سفید را با هم ترکیب کنید و قبل از استفاده روی کفش، گرد و غبار کفش را با پارچه پاک کنید، سپس حوله را در محلول خیس کنید و آب اضافی حوله را بگیرید. روی سطح کفش تا تمام لکه ها به خصوص لکه های شفاف نمک روی کفش از بین برود سپس اجازه دهید کفش کاملا خشک شود. برای براق کردن کفش های چرمی می توانید از واکس های مخصوص و برای چرم مصنوعی از وازلین یا شیشه پاک کن استفاده کنید.

کفش 1666

لباس های سفید را بشویید

روش های زیادی برای شستن لباس های سفید وجود دارد که ما در مورد برخی از آن ها برای شما توضیح خواهیم داد. می توانید با مخلوط کردن یک فنجان سفید کننده با پنج فنجان آب از سفید کننده رقیق شده با آب برای شستن کفش های سفید استفاده کنید. پنبه ای را به آرامی روی قسمت های کثیف بمالید و در نهایت کفش ها را با آب ولرم بشویید. استفاده از سرکه رقیق شده نیز می تواند برای از بین بردن لکه های ریز و سطحی مناسب باشد و از خمیر دندان نیز می توان برای این منظور استفاده کرد، زیرا خمیر دندان در نظر گرفته می شود. یک ماده در دسترس و کاربردی برای شستشوی پنبه سفید، کافی است مقداری خمیر دندان سفید مخلوط نشده را روی کفش سفید بمالید و با مسواک شروع به پخش آن کنید و در نهایت کفش را بشویید.

Kfsh56464 - کپی

کفش های پارچه ای را بشویید

چهار لیوان آب گرم را با یک چهارم فنجان سرکه سفید ترکیب کنید و یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی به آن اضافه کنید و این محلول را با کمک دستمال یا مسواک روی سطح کفش خود بمالید. اگر زیره یا پنجه کفش شما از نی است، مسواک یا پارچه آغشته به این محلول را در جهت بافت نی بکشید تا ذوب یا پوسته نشود، زیرا این نوع بافت ها بسیار حساس هستند. کفش‌ها لنت و حصیر را با این مایع تمیز کرده‌اید، یک حوله تمیز را با آب خیس کنید و به آرامی روی سطح کفش بمالید، حالا کفش شما تمیز و آبکشی شده است.

کفش 664

برای یادگیری و اجرای ترفندهای تمیز کردن بیشتر، صفحه ترفندهای تمیز کردن ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.