افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

دیدار ناتمام وکیل سیدجلال حسینی با نماینده پرسپولیس در مجلس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 181358
دیدار ناتمام وکیل سیدجلال حسینی با نماینده پرسپولیس در مجلس – پرسپولیس نیوز

دیدار امروز وکیل سرمربی پرسپولیس با قائم مقام این باشگاه نتیجه خاصی نداشت. با شروع تمرین جدید تیم فوتبال پرسپولیس، سیدجلال حسینی مربی این تیم در تمرینات سرخ پوشان حاضر نشد و به همین دلیل شایعات زیادی درباره او به وجود آمد. این در حالی است که سرمربی تیم پرسپولیس روز گذشته گروه واتس اپ […]

دیدار امروز وکیل سرمربی پرسپولیس با قائم مقام این باشگاه نتیجه خاصی نداشت.

با شروع تمرین جدید تیم فوتبال پرسپولیس، سیدجلال حسینی مربی این تیم در تمرینات سرخ پوشان حاضر نشد و به همین دلیل شایعات زیادی درباره او به وجود آمد.

این در حالی است که سرمربی تیم پرسپولیس روز گذشته گروه واتس اپ این تیم را ترک کرد تا شایعاتی مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس مطرح شود.

با همه این اوصاف، سیدجلال حسینی وکیل امروز برای بررسی مشکلات پیش آمده به باشگاه پرسپولیس رفت. اگر این مذاکرات روند مثبتی داشته باشد، سیدجلال در پرسپولیس می ماند اما اگر مذاکرات خوب پیش نرود، احتمال جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس بیشتر از ماندنش است.

سیدجلال حسینی از برخی مشکلات پیش آمده ناراحت است و به همین دلیل اعلام کرد تنها در صورتی در پرسپولیس می ماند که برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم شود. این در حالی است که سیدجلال منتظر بود تا باشگاه پرسپولیس پس از جدایی یحیی او را به عنوان سرمربی موقت این تیم معرفی کند و نه عثمار برزیلی که فصل گذشته به تیم شیرهای سرخ پیوست.

وکیل سید جلال که امروز به باشگاه رفته بود در دیدار با حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس به نتیجه مشخصی نرسید اما انتظار می رود مذاکرات بر سر این وضعیت ادامه پیدا کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)