افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

دکوراسیون مدرن دیوار پشت تلویزیون / با این چیدمان اتاق خود را بزرگتر و جذاب تر کنید

  • کد خبر : 241300
دکوراسیون مدرن دیوار پشت تلویزیون / با این چیدمان اتاق خود را بزرگتر و جذاب تر کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: 1 به شایانوز- تلویزیون در هر خانه ای در کشور یافت می شود و روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. سال ها روش قرار دادن جعبه جادویی در خانه خاص و سنتی بود. اما در طول چند سال اخیر که همه چیز تغییر کرده است، دکوراسیون نیز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

1

به

شایانوز- تلویزیون در هر خانه ای در کشور یافت می شود و روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. سال ها روش قرار دادن جعبه جادویی در خانه خاص و سنتی بود. اما در طول چند سال اخیر که همه چیز تغییر کرده است، دکوراسیون نیز از همین قاعده پیروی کرده و دچار دگرگونی شده است. از این نظر چیدمان تلویزیون و لوازم جانبی آن نیز با تغییراتی همراه بوده است. امروزه قرار دادن تلویزیون بر روی دیوار اتاق نشیمن یکی از ترندهایی است که در خانه های کوچک و بزرگ بنا به سلیقه افراد مورد استفاده قرار می گیرد. برای نصب تلویزیون بر روی دیوار، علاوه بر انتخاب بهترین دیوار و قرار دادن آن در ارتفاع مناسب، باید به چیدمان و دکوراسیون اطراف آن نیز توجه کرد; بنابراین توجه به این مقوله تغییرات چشمگیری در سالن و پذیرایی ایجاد می کند. در زیر به برخی از اشکال تزئین دیوار تلویزیون یا دیوار تلویزیون می پردازیم.

قفسه های داخلی ایجاد کنید

یکی از انواع طراحی دیوار تلویزیون، طراحی قفسه ای است که پس از انتخاب دیوار به شکل شکافی به نظر می رسد. سپس تلویزیون را روی آن قرار دهید و قفسه ها و کف های اطراف آن را با وسایل تزئینی مانند قاب عکس، کتاب و … پر کنید.

5

2

تلویزیون را بالای شومینه نصب کنید.

یک قانون کلی برای اجتناب از نصب تلویزیون بر روی دیوار شومینه وجود دارد. اما همه قوانین یادداشت دارند! گاهی اوقات در یک خانه کوچک نقلی بهترین مکان برای نصب تلویزیون دیوار شومینه است. در این صورت فضای بیشتری به خانه خود می دهید و استانداردهای لازم برای قرار دادن تلویزیون روی دیوار را رعایت می کنید.

3

دیوار پشت تلویزیون را سیاه کنید

یک راه سریع برای ترکیب تلویزیون با پس زمینه این است که دیوار را دقیقاً به همان رنگ صفحه تلویزیون رنگ کنید. بنابراین می توانید دیوار پشت تلویزیون را به رنگ مشکی رنگ کنید، این به مخفی کردن تلویزیون در زمان عدم استفاده کمک می کند.

4

آن را با آثار هنری ترکیب کرده و کنار هم قرار دهید.

راه دیگر برای چیدمان تلویزیون، قرار دادن آن بین دو صفحه است. یا آن را با آثار هنری مختلف بپوشانید. همچنین می توانید از یک میز کنسول کوتاه در زیر آن استفاده کنید تا آن را زیباتر کنید.

9

با استفاده از کاغذ دیواری فضایی متمایز ایجاد کنید

کاغذ دیواری ها گزینه های عالی برای افزودن بافت، الگو و جذابیت بصری به دیوار پشت تلویزیون شما هستند. دیوار تلویزیون را با کاغذ دیواری هایی در طرح ها، شکل ها و رنگ های مختلف می توانید از سایر قسمت های خانه تشخیص دهید. اما به خاطر داشته باشید که انتخاب طرح رنگ شما ارتباط زیادی با سبک دکوراسیون منزل شما دارد.

10

طراحی نورپردازی

برای ظاهری مدرن، نصب پنل های دارای نور پس زمینه می تواند گزینه خوبی برای تزئین دیوار پشت تلویزیون باشد. این پانل ها را می توان برای ساطع نور ملایم محیط تنظیم کرد و جلوه بصری خیره کننده ای ایجاد کرد. درخشش ملایم نه تنها به دیوار عمق می بخشد، بلکه با کاهش فشار چشم، تجربه دید را نیز افزایش می دهد. علاوه بر این، استفاده از نورپردازی برجسته مانند دیوارکوب یا نوارهای LED می تواند دکوراسیون دیوار را برجسته کرده و فضایی گرم و دلپذیر ایجاد کند.

یازده

ساخت دیوار با ام دی اف

یکی از گزینه های اقتصادی و در عین حال زیبا، دکوراسیون تی وال با چوب است. چوب ام دی اف بسیار پرکاربرد است و می توان از آن برای ایجاد طرح های مختلف بر روی دیوار استفاده کرد. ام دی اف عمدتا در سبک های ساده و مدرن استفاده می شود. اما در صورت تمایل می توانید آن ها را با سنگ ترکیب کنید و در خانه هایی به سبک کلاسیک استفاده کنید.

7

استفاده از قفسه های شناور، نصب دیوارپوش، تزیین دیوار با کناف، تزئین دیوار با سنگ و رنگ آمیزی دیوار تلویزیون از جمله مواردی است که می توان برای دیوار پشت تلویزیون در نظر گرفت. یا حتی آن را به تنهایی و بدون هیچ گونه اضافه ای روی دیوار قرار دهید. اما به طور کلی انتخاب هر یک از گزینه های ذکر شده به سلیقه شما و دکوراسیون منزل شما بستگی دارد.

8

6



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.