افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

دکوراسیون فرش طوسی با پرده و مبلمان / میدونستی اونی که عشق این رنگه قابل اعتماده شدید

  • کد خبر : 105262
دکوراسیون فرش طوسی با پرده و مبلمان / میدونستی اونی که عشق این رنگه قابل اعتماده شدید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A این روزا با وجود فضای مجازی دنیا داره به سمت و سویی پیش میره که خیلی ها دوست دارن از هر چیزی بهترینش رو داشته باشن از چیزای ریزه میزه مثل لباس بگیر تا چیزای بزرگتر مثل خونه، بنابراین خواه ناخواه یه تبی بین افراد افتاده که باید […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

این روزا با وجود فضای مجازی دنیا داره به سمت و سویی پیش میره که خیلی ها دوست دارن از هر چیزی بهترینش رو داشته باشن از چیزای ریزه میزه مثل لباس بگیر تا چیزای بزرگتر مثل خونه، بنابراین خواه ناخواه یه تبی بین افراد افتاده که باید بهترین باشن که خب تا جایی که این موضوع به مریضی تبدیل نشه براشون خوبه که برای زندگی بهتر تلاش کنن. اما بگیم از تلاشی که لازمه هر کسی برای خونش انجام بده حالا فرقی نمیکنه اجاره ای باشه یا ماله خودش بالاخره خونه باید در بهترین حالت ممکن دیزاین بشه که بتونه حس خوبی به افراد القا کنه که در این خصوص میخواهیم درباره ی دکوراسیون فرش طوسی توی خونه براتون بگیم.

میدونید که استفاده از طوسی میتونه یه حالت شیک و مدرن به خونتون ببخشه و یه جورایی این رنگ خنثی به طرز شگفت انگیزی باعث بالا رفتن کلاس خونه ی شما میشه اما قبل از این که بریم سراغ دکوراسیون فرش طوسی اون هم با مبل و پرده بگیم یکم از روانشناسی این رنگ؛ اون دسته از افرادی که به طوسی علاقمند هستن به خاطره خنثی بودن این رنگ دوست دارن که توی برخورد با مسائل جبهه ی بی طرف داشته باشن و دارای ویژگی های مثل اطمینان و اعتماد هستن و اهل سازگاری و سازش اند همچنین این افراد قوه ی تفکر خوبی هم دارن، حالا در ادامه بریم برای دکوراسیون فرش طوسی با مبل و پرده ی ستش.

انتخاب رنگ در دکوراسیون فرش طوسی

یکی از مسائلی که توی دکوراسیون فشر طوسی باید به اون بینهایت توجه بشه نحوه ی ست کردن اون با مبلمان هست چرا که این دوتا از بزرگترین و تو چشم ترین وسایل خونه هستن که باید حسابی با هم مچ باشن تا خونه و فضای شما زیبا به نظر برسه. برای این که بتونید فرش مبل رو باهم ست کنید باید اول فرشتون بخرید چون فرش به علت داشتن طراحی، رنگ های متنوعی داره که شما بعد از خرید اون میتونید با توجه به این رنگ ها میتونید مبلمان رو با فرش ست کنید، برخی از بهترین رنگ هایی که مبلمان شما میتونید برای ست شدن با فرش طوسی داشته باشه عبارتند از: آبی کمرنگ، نیوترال، مشکی، خاکستری تیره و…

دکوراسیون فرش طوسی

رنگ مبلمان در دکوراسیون فرش طوسی

حالا به مختصر به هر کدوم از رنگ های ذکر شده در قسمت قبل اشاره خواهیم کرد:

  • رنگ آبی کمرنگ: شما میتونید با انتخاب این رنگ در کنار طوسی یه محیط کاملا دنج خلق کنید که براتون تداعی کننده ی آرامش توی ساحل خواهد بود.
  • رنگ نیوترال: این دسته از رنگ ها به خوبی هر چه تمام تر با طوسی ست میشن که شامل رنگ های سفید، کرم، بژ و یا خاکستری روشن میشن که میتونید با قرار دادن اون ها کنار فرش طوسیتون یه محیط آرامشبخش و مدرن خلق کنید.
  • رنگ مشکی: در صورتی که اندازه و ابعاد فضای شما بزرگ هست میتونید برای رنگ مبلمان در کنار فرش طوسیتون که بهتره مدرن باشه از مشکی استفاده کنید تا یه هماهنگی مدرن و زیبا خلق کنید و از آیتم های سفید رنگ هم برای قاب عکس ها، گلدون و… بهره بگیرید.
  • رنگ خاکستری تیره: شما همچنین میتونید از رنگ های نزدیک به طوسی مثل خاکستری تیره هم برای ست کردن مبلمان و فرشتون استفاده کنید و یه ظاهر لوکس به فضای خونتون ببخشید.

دکوراسیون فرش طوسی

پرده در دکوراسیون فرش طوسی

برای ست کردن پرده با فرش طوسی باید نکات زیر رو در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید کنید:

  • هماهنگی رنگ: یک از مهم ترین نکاتی که باید برای ست کردن درست فرش طوسی و پرده به اون توجه کرد که به ذهن هر کسی میاد هماهنگی این دو آیتم توی رنگبندی هست که میتونید خیلی راحت از اون رنگ هایی که داخل نقش و نگار فرش استفاده شده برای رنگ پرده هم الهام بگیرید.
  • توجه به الگو و طرح: در صورتی که فرش شما دارای طرح و الگوی شلوغ هست میتونید سراغ پرده هایی برید که طرح و الگوی ساده تری دارن تا از این طریق بتونید تعادل و تناسب رو بین پرده و فرش برقرار کنید و این قضیه میتونه بالعکس هم باشه یعنی در صورت ساده بودن فرش، پرده میتونه مجلل و طرح دار باشه تا فضا از یکنواختی و سادگی دربیاد.
  • اندازه و طول پرده: در انتخاب پرده شما میبایست با توجه به اندازه ی اتاق و ارتفاع پنجره اقدام به خرید کنید؛ بعضی از اوقات پرده هایی که طولشون تا زکمین میرسه باعث ظریف و شیک به نظر رسیدن فضا میشن البته در صوvتی که خونه ی شما کوچیکه بهتره که از پرده هایی که دارای طول کم تری هستن بهره بگیرید تا فضاتون رو بزرگتر نشون بدید.

دکوراسیون فرش طوسی

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=105262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.