افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

دکوراسیون باید خاص باشه تا مثل بقیه زندگیت رنگ یکنواختی نگیره / چیدمان اینبار با سبز

  • کد خبر : 74777
دکوراسیون باید خاص باشه تا مثل بقیه زندگیت رنگ یکنواختی نگیره / چیدمان اینبار با سبز

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- ما ایرونیا معمولا عادت داریم تا تو دکور خونمون از رنگ های خنثی استفاده کنیم در حالی که یه عالمه رنگ تو این جهان هستی وجود داره که میتونه در کنار یک رنگ دیگه به زیباترین حالتش در بیاد و جلوه ای بی نظیر […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- ما ایرونیا معمولا عادت داریم تا تو دکور خونمون از رنگ های خنثی استفاده کنیم در حالی که یه عالمه رنگ تو این جهان هستی وجود داره که میتونه در کنار یک رنگ دیگه به زیباترین حالتش در بیاد و جلوه ای بی نظیر به فضا بده. مثلا رنگ کرم قهوه ای اصلا مود و دلخواه ماست که البته نمیگم صددرصد ایرانیا از این دو رنگ استفاده می کنن چرا که اصلا همچین چیزی امکان نداره، اما هم من و هم شما میدونیم که انگار دیفالت ذهن و سلیقه بانوان و آقایان ایرانی کرم قهوه ایه! در این مطلب قراره هنجار شکنی کنیم و با رنگی مثل سبز آشنا بشیم.

قطعا هیچ موقع نمیشه از یک رنگ به تنهایی برای فضا استفاه کرد و هرچقدرم که اون رنگ خوب و نرمال باشه باز نشدنیه! چه برسه به رنگی مثل سبز که از دست رنگای جیغ و غلیظ به حساب میاد ولی خب با قرار گرفتن کنار مکمل خودش میتونه خیلی ناز و دلبرونه بشه. خیلیا هستند که رنگ سبز رو دوست دارن و به نظرشون جذابه، اگر شما هم مِن جمله این افکار و سلایق هستید پس حتما با این مطلب همراه باشید تا هم یه عالمه نمونه کار مشاهده کنید و هم با این رنگ باحال آشنا بشید و ببینید چی رو با چی میشه ست کرد. آخه چیدمان و دکوراسیون خونه که به همین راحتیا نیست و باید حتما به جهت استفاده از چنین رنگی، مراقب همه جوانب بود.

مکمل های رنگ سبز چه رنگ هایی هستند؟

یکی از رنگ های صلح آمیز در چیدمان وسایل خونه رنگ سبز می باشد که تناژ های مختلفی داره و شما با توجه به سلیقه و اونچه که دوست دارید میتونید انتخاب کنید.

رنگ سبز قطعا به مانند همه رنگ ها با هر رنگی سازگاری نداره و باید تو راستای همون دست رنگای که بهش میاد همراه بشه. شما با رنگ سبز میتونید در کنار رنگ هایی مثل لیمویی، صورتی، نارنجی، آبی و سفید استفاده کنید و همین طور می‌توانید با رنگ‌های خنثی مانند: کرم، خاکستری و مشکی هم ترکیب خوبی رو ایجاد کنید و لذتش رو ببرید.

چیدمان سبز در خانه

روانشناسی جالب رنگ سبز!

اما در رابطه با سبز در چیدمان باید بگیم که روانشناسا معتقدن اگه محیط های شلوغ و نامنظم با روحیه شما سازگاری نداره از این رنگ برای تعدیل فضا و آروم کردن محیط استفاده داشته باشید. رنگ سبز میتونه ایمنی، شور، حس تعادل، هماهنگی و نشاط رو در فضا برقرار کند. اگه  قصد این رو دارید که خونه ای آراسته، آروم و وسیع داشته باشید بهتره که از این رنگ استفاده کنید و اگر هم روحیه ای گوشه گیر و منزوی دارید خوبه که رنگ سبز رو برای خونتون انتخاب کنید!

چرا که رنگ سبز تو بهتر شدن روابط عمومی تاثیرگذاره. البته که باید دقت کنید تاثیر این رنگ ها تو مدت زمان طولانی مشخص میشه. از این رنگ می تونید در اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق پذیرایی خونه دنج خود استفاده داشته باشید. سبز برای مبلمان هم میتونه به صورت کلی باشه و هم اینکه پس زمینه ای دیگر با گل ها یا برگ های سبز داشته باشه.

چیدمان سبز در خانه

رنگ سبز برای کدام قسمت های چیدمان خوبه؟

برای کفپوش استفاده از پارکت یا فرش سبز رو امتحان کنید، قدم زدن روی پارکت سبز میتونه یادآور راه رفتن روی چمن با پای بدون کفش باشه که خب جالبه، از خودتون این حس رو دریغ نکنید! در صورتی که نمیتونید فرش یا کابینت آشپزخانه رو تغییر بدید رنگ صندلی ها یا میز ناهار خوری رو به این رنگ منحصر به فرد در بیارید.

درصورت استفاده از رنگ سبز تو دکوراسیون خونه، در ابعاد بزرگتر می تونید به اتاق مطالعه، اتاق خواب و حمام هم فکر کنید چرا که سبب آرامش در فعالیت فکری، آرامش خاطر در خواب شما و به حمامی درجه یک کمک میکنه. در صورتی که دچار یکنواختی و روزمرگی شدین و دنیا براتون تکراری شده، بهتره که رنگ اتاقتون رو به رنگ سبز تغییر بدین و دوباره سرزندگی و شادابی رو به خودتون هدیه کنید.

چیدمان سبز در خانه

چیدمان سبز در خانه

چیدمان سبز در خانه

چیدمان سبز در خانه

چیدمان سبز در خانه

چیدمان سبز در خانه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=74777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.