افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

دو خواننده دیگر ممکن است با معین به ایران برگردند!

  • کد خبر : 176436
دو خواننده دیگر ممکن است با معین به ایران برگردند!

آفتاب نیوز: یکی از روزنامه ها بازگشت شادمهر عقیلی و سیاوش قمیشی به ایران را بلامانع می دانست. به گزارش فرهیختگان، این روزنامه ماجرای بازگشت احتمالی معین را به برخی مسائل جناحی اصلاح طلبان و اصولگرایان ربط داده است، دعوای جناح های سیاسی البته جذاب نیست! اما بخشهایی از این یادداشت جالب است که حداقل […]

آفتاب نیوز:

یکی از روزنامه ها بازگشت شادمهر عقیلی و سیاوش قمیشی به ایران را بلامانع می دانست.

به گزارش فرهیختگان، این روزنامه ماجرای بازگشت احتمالی معین را به برخی مسائل جناحی اصلاح طلبان و اصولگرایان ربط داده است، دعوای جناح های سیاسی البته جذاب نیست! اما بخشهایی از این یادداشت جالب است که حداقل دو نام دیگر ذکر شده که مانع از بازگشت آنها نمی شود. سیاوش قمیشی و شادمهر عقیلی!

در بخشی از مطلب این روزنامه درباره سیاوش قمیشی آمده است: به عبارت دیگر اقدام علیه بازگشت برخی چهره ها به فضای فعالیت رسمی با ضربه زدن به کفش وارونه انجام می شود. مرحوم نادر طالب زاده می گفت سیاوش قمیشی مجوز استفاده از یکی از آهنگ هایش را برای کلیپ پیشکسوتان داده بود و این کلیپ را به مدیر شبکه چهار داد اما ترسیدند پخش کنند.

مرحوم طالب زاده در مورد حبیب محبیان هم همین را می گفت. فردی که سال ها در لس آنجلس زندگی می کرد، اما نه تنها مشروب نمی خورد، بلکه حتی سیگار هم نمی کشید. فردی که مدیر شبکه چهار را می ترساند، طبیعتاً خود آذریجهورمی یا سایر چهره های مرتبط با جریان سیاسی او نیست.

این چهره های وحشتناک معمولاً با رادیکال ترین جریان های سیاسی که از رژیم دفاع می کنند و خود را در طیف مخالف آذری جهرمی تعریف می کنند، کار می کنند. اینها تفاوت های ظریفی است که نشان می دهد چگونه افراطیون دو طیف کار را مانند دو لبه قیچی کامل می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.