افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

دوست داری تو بهشت بیدار شی؟ دکوراسیون اتاق خواب زوج به بهترین شکل ممکن

  • کد خبر : 75885
دوست داری تو بهشت بیدار شی؟ دکوراسیون اتاق خواب زوج به بهترین شکل ممکن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- همیشه چیدمان اتاق خواب زوج جوان چالش برانگیز بوده. اصلا چیدمان به کنار، همین که نمیدونی چی بخری چی نخری تا یه اتاق خوشگل داشته باشی هم خودش چالشه! واسه طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید به نکات ریز مانند نورپردازی, رنگ ها, وسایل تزیینی […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- همیشه چیدمان اتاق خواب زوج جوان چالش برانگیز بوده. اصلا چیدمان به کنار، همین که نمیدونی چی بخری چی نخری تا یه اتاق خوشگل داشته باشی هم خودش چالشه! واسه طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید به نکات ریز مانند نورپردازی, رنگ ها, وسایل تزیینی و… توجه داشت تا بتونید فضای رمانتیکی برای خود ایجاد کنید!

خب اولین نکته انتخاب رنگه که باید یه چیزی تو مایه های گلبهی، سبز, آبی, زرشکی با ترکیب طوسی و سفید باشه که البته همه اینها سلیقه ای هستش و شاید شما رنگ جذاب تری تو سلیقه و ذهن خونتون داشته باشید! اما دقت کنید که ابتدا رنگ رو مشخص کنید و یهو با چند رنگه شدن وسایلتون مواجه نشید! رنگ اتاق میتونه بیشترین تاثیر رو در رمانتیک شدن و بهشت بودن اتاق شما داشته باشه.

اتاق خواب زن و شوهر چه ویژگی هایی دارند؟

اگر به دنبال خونه هستید و قصد تازه چیدن خونه و زندگی خود را دارید، بهتره که خونه ای مورد انتخاب شما باشه که اتاقی بدون پرتی و قناصی داشته باشه. به خصوص اون دست از اتاق هایی که دارای تیزی هستند، چرا که این چنین اتاق ها کماکان آرامش رو از شما خواهند گرفت.

دکوراسیون اتاق خواب زوج

چه جنس تختی بهتره واسه اتاق خواب زن و شوهر؟

همه ما به جهت استراحت دنبال تخت خوابی هستیم که بشه روش آروم شد و خستگی رو از تن بیرون کرد. پس قطع برای رسیدن به این موضوع تخت خواب های فلزی رو انتخاب نکنید و از فکرش بیرون بیاید. همچنین بهتره که با توجه به سلیقه و بودجه خود از تخت خواب های سلطنتی و اسپرت استقبال کنید. تخت خواب های فلزی معمولا به دلیل جنسشون احساس سرما به آدم میدن و از طرفی هم به خاطر پیج و مهره هاش با هر تکون شما بر روی تخت صدای جیر جیر طور دارند. 

ناگفته نمونه از نظر روانشاسان، تخت خواب های فلزی انرژی بدی رو به اطراف منتقل میکنن و میتونن باعث ایجاد استرس زیاد بشن.

دکوراسیون اتاق خواب زوج

آینه رو در مقابل تخت خواب قرار ندید!

موضوعی جالب هست و اون هم اینه که برخی میگن آینه تو ضلع شمالی اتاق خواب نباید قرار بگیره چرا که آرامش رو از افراد خواهد گرفت. همچنین از قرار دادن آینه در مقابل تخت نیز پرهیز داشته باشید. حتی برخی اونقدری به این موضوع معتقد هستند که بر روی آینه رو موقع خواب میپوشانند! 

حالا قطعا برای شما سوال شده که پس آینه رو کجای اتاق قرار بدیم که در پاسخ باید بگیم، بهتره آینه رو جایی نصب کنید که روبروی تخت خواب نباشه.

دکوراسیون اتاق خواب زوج

استفاده از گل و گیاه اصلا فراموش نشه!

این روزها نگهداری گل و گیاه خیلی ترند شده و حس خوبی به کل خونواده میده. اما به جهت رسیدن به حسی رمانتیک و مثبت، بهتره که تو اتاق خوابتون به طور مستقل هم از گل و گیاه استفاده داشته باشید. پیشنهاد میشه که گیاهان سبز رو در جهت شمالی اتاق و گل‎‌های قرمزی همچون رزها رو نیز در گوشه‌‎ های جنوب غربی اتاق قرار بدید.

دکوراسیون اتاق خواب زوج

استفاده از روشنایی های ظریف در اتاق خواب زن و شوهر

در چیدمان اتاق خواب برای زوج، به جهت زیباتر شدن و البته داشتن نمایی لوکس می‌‎تونید از لامپ‌ های کریستالی و یا آباژورهای زیبایی با رنگای پاستیلی استفاده کنید. یادتون نره که بافت و دیزاین چراغ‌‎ های اتاق خواب زن و شوهر باید ظریف باشن چرا که رعایت این نکته فضای اتاق خواب را رمانتیک‌‎ تر خواهد کرد.

دکوراسیون اتاق خواب زوج

چیدمان مدرن برای اتاق خواب زن و شوهر

اگه صبحتون رو در اتاقی جذاب شروع کنید و چشماتون رو اینچنین رو به جهان باز کنید، قطعا روز خوبی خواهید داشت. بنابراین شاد و شنگول کردن فضا اتاق خواب خیلی تاثیر داره و برای رسیدن به این هدف میتونید از کاغذ دیواری های متنوع با سلیقه خود استفاده داشته باشید. 

کوسن  پرده و ملحفه نیز در این روند تاثیر بسزایی دارند. 

دکوراسیون اتاق خواب زوج




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=75885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.