افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 15 May , 2024
1

دستگیری 17 نفر در تبریز

  • کد خبر : 182200
دستگیری 17 نفر در تبریز

آفتاب نیوز: علی محمدی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی گزارش های مردمی در سطح شهر تبریز مبنی بر کشتار و آزار و اذیت مردم توسط اراذل و اوباش، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت. وی افزود: با تحقیقات میدانی و اخذ دستور قضایی، محل اختفا و محل ملاقات […]

آفتاب نیوز:

علی محمدی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی گزارش های مردمی در سطح شهر تبریز مبنی بر کشتار و آزار و اذیت مردم توسط اراذل و اوباش، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات میدانی و اخذ دستور قضایی، محل اختفا و محل ملاقات این اراذل و اوباش که بیشتر در حاشیه شهر بودند شناسایی و 17 نفر از این اغتشاشگران توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر و دستگیر شدند. به مقر پلیس

افسر ارشد انتظامی استان تصریح کرد: برخی از این افراد نیز با برپایی قمارخانه ها و ایجاد اغتشاشات و اغتشاشات موجب برهم زدن نظم و آسایش جامعه می شدند و از این افراد چندین قبضه سلاح لبه دار و اسلحه شکاری در مخفیگاه این افراد کشف شد.

محمدی بابیان اینکه این اقدام پلیس و دستگیری اراذل و اوباش موجب رضایتمندی شهروندان شد، تاکید کرد: به مخلان نظم و امنیت، کسانی که قصد برهم زدن امنیت و برهم زدن آرامش مردم را دارند هشدار و تذکر جدی می دهیم. با شرایط غیرعادی و در صورت ادامه رفتار غیرقانونی، قطعا پلیس با آنها برخورد قانونی و شدید خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پرونده قضایی دستگیرشدگان تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده شرارت یا ناامنی در اسرع وقت با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند زیرا برخورد با اراذل و اوباش و مافیا یکی از خواسته های شهروندان از پلیس است.

دستگیری باند توزیع مواد مخدر در مرند

علی اسعدیان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط مردم در شهرستان مرند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش و بررسی مستمر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عملیاتی و اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به شناسایی، تعقیب و برخورد با آنان شدند.

اسعدیان گفت: در یک عملیات غافلگیرانه 3 نفر (یک زن و 2 مرد) که در سطح شهرستان به تولید و توزیع مواد مخدر مشغول بودند توسط پلیس شهرستان دستگیر و پس از بازرسی از منزل یکی از متهمان، 2 نفر را کشف کردند. کیلو و 660 گرم هروئین، 100 گرم شیشه، 70 گرم تریاک، یک دستگاه وافور، یک دستگاه کارتخوان، 2 ترازو برای وزن کشی مواد مخدر، یک قبضه کلت با 7 فشنگ مربوط و یک هزار میلیون و 400 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر. کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی مرند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند افزود: پلیس از هیچ تلاشی برای مبارزه با سوداگران مرگ و افزایش احساس امنیت و ایجاد امنیت فروگذار نخواهد کرد. در جامعه. هرگونه مصرف، تهیه و توزیع مواد مخدر باید در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.