افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
3

دستگیری قاچاقچی مرگ و کشف بیش از 27 کیلو مواد مخدر در آمل

  • کد خبر : 163998
دستگیری قاچاقچی مرگ و کشف بیش از 27 کیلو مواد مخدر در آمل

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر فعالیت تاجر مرگ از نظر تهیه و توزیع. مواد مخدر در شهرستان عامل نیز نظارت بر موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران فرماندهی انتظامی […]

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر فعالیت تاجر مرگ از نظر تهیه و توزیع. مواد مخدر در شهرستان عامل نیز نظارت بر موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان عامل قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات کامل و هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه خودروهای این قاچاقچیان در یکی از محورهای مواصلاتی توقیف و قاچاقچی مرگ دستگیر شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی این قاچاقچی بیش از 27 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ جعفری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قضایی با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دارد.

دستگیری سه سارق خشن در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پی دستگیری 3 نفر دزد خشن او هنگام خواب از یکی از شهروندان گزارش داد.

سرهنگ “علی اکبر درویشی” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس در حین گشت زنی سه نفر خشن را مشاهده کردند که قصد داشتند یکی از شهروندان را با چاقو به قتل برسانند و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران به محض ورود به پرونده ضمن خلع سلاح، متهم را اعتصابی دستگیر و اموال مسروقه را به مالباخته تحویل می دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر تصریح کرد: در بازرسی از متهمان گوشی های تلفن همراه آیفون گران قیمت، مدارک هویتی، وجه نقد و سایر اقلام مسروقه کشف شد.

این افسر پلیس اظهار داشت: متهمان پس از تحقیقات مقدماتی برای تحقیقات تخصصی و شناسایی اموال مفقودی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ درویشی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

دستگیری ۴ نفر از اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۴ نفر برهم زننده نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “عبدالله حسن زاده” در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از دریافت گزارشات مردمی مبنی بر ظلم نمایی و حمل سلاح های تیز و تیز، نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان توسط 4 اراذل و اوباش جدید که بررسی موضوع انجام خواهد شد. به ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی با انجام تحقیقات میدانی متهمان را شناسایی و در عملیاتی قدرتمند در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد به هر نحوی از آن تخلف کند اقدام می کند. . با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.