افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

دزدی های ماهرانه سارق محله تهران با کوله پشتی + جزئیات

  • کد خبر : 247019
دزدی های ماهرانه سارق محله تهران با کوله پشتی + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محمدرضا موسوی فرمانده کلانتری پنجم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از وقوع چندین حادثه سرقت لوازم جانبی خودرو به گفته ساکنان تهران، با در نظر گرفتن روش ها و شگردهای سارقان و همزمان بودن سرقت ها یا فاصله زمانی کوتاه آنها، این احتمال وجود داشت که سارقان حرفه ای […]

به گزارش رکنا، سرهنگ سید محمدرضا موسوی فرمانده کلانتری پنجم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از وقوع چندین حادثه سرقت لوازم جانبی خودرو به گفته ساکنان تهران، با در نظر گرفتن روش ها و شگردهای سارقان و همزمان بودن سرقت ها یا فاصله زمانی کوتاه آنها، این احتمال وجود داشت که سارقان حرفه ای و باندی بوده و همزمان از چند نقطه دست به سرقت بزنند. . با شکایت شکات بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 150 تهرانسر قرار گرفت.

فرمانده پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با اقدامات فنی پلیس و بررسی های محلی، مشخصات ظاهری سارقان شناسایی و در اختیار تمامی گشت های پلیس آگاهی قرار گرفت. سرانجام در آخرین روز تیم عملیاتی در یکی از خیابان های “. آزادی” تهران به گشت زنی پرداختند. دیدند با دو موتورسیکلت قصد سرقت خودروی پارک شده را دارند.

این افسر پلیس ادامه داد: طی تعقیب و گریز حدود 10 دقیقه ای یکی از سارقان که کوله پشتی به همراه داشت به همراه یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر شد.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: ماموران پلیس راه در نهایت راننده و سرنشین موتورسیکلت دوم را در اجرای طرح مهار پلیس متوقف و دستگیر کردند و در تحقیقات اولیه در محل مشخص شد که هر دو موتورسیکلت سرقتی و 13 پرونده خودرو در محدوده تهران کشف شد. کوله پشتی متهمان شد.

این افسر پلیس خاطرنشان کرد: سارقان 20 و 30 ساله دارای سوابق کیفری بوده و به 20 فقره سرقت مشابه اعتراف کرده اند و تاکنون 15 نفر شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر پرونده ها ادامه دارد.

رئیس کلانتری پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات امنیتی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیاء قیمتی و اسناد در داخل خودرو خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.