افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

دامن های ترند تابستان 1402 را بشناسید؛ یادت نره ست کردن دامن و مانتو کار آسونی نیست

  • کد خبر : 56559
دامن های ترند تابستان 1402 را بشناسید؛ یادت نره ست کردن دامن و مانتو کار آسونی نیست

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی از آنجایی که دامن به جای شلوار در تابستان 1402 تبدیل به یک ترند تابستانی و دوست داشتنی شد است، هماهنگی دامن با دیگر لباس ها  یکی از دغدغه اصلی خانم ها در این روزها شده است. […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی از آنجایی که دامن به جای شلوار در تابستان 1402 تبدیل به یک ترند تابستانی و دوست داشتنی شد است، هماهنگی دامن با دیگر لباس ها  یکی از دغدغه اصلی خانم ها در این روزها شده است. البته برای اینکه بتوانند استایل زیبا و منحصر به فردی داشته باشید فقط کافی است کمی دقت و سلیقه به خرج دهید که به دلیل داشتن تنوع بالا در دامن های بلند خانم ها در انتخاب دامن های بلند دچار سردرگمی می شوند که آن هم نیازی به نگرانی ندارد. شما با دانستن ترفندهای چگونه ست کردن دامن در استایل تابستانی به راحتی می توانید از این مرحله نیز گذر کنید.

پس فراموش نکنید که بر خلاف چیزی که نشان می دهد ست کردن دامن با مانتو کار سخت تری است تا ست کردن مانتو با شلوار. پس اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی، خنک و در عین حال جذاب بگذرانید بهتر است تا ابتدا قبل از انتخاب دامن خود با ترندهای جذاب این لباس در سال جدید آشنا شوید و در ادامه بدانید که کدام یک برای سبک استایل و یا حتی فرم اندام شما مناسب تر هستند.

برای مثال دامن جین و دامن پلیسه دو تا از ترندهای جذاب تابستان امسال هستند که شما می توانید با توجه به نوع استایلی که مد نظر دارید از آن ها استفاد نمایید. برای مثال اگر اگر کژوال پوش هستید دامن جین می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد ولی اگر الگانت را می پسندید بهتر است تا به سراغ دامن های پلیسه بروید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های دامن و ست کردن دامن در استایل تابستانی 1402 آشنا شوید.

دامن پلیسه

ست کردن دامن پلیسه در استایل تابستانی

اگر از استایل های ترندی استقبال می کنید باید بدانید که دامن پلیسه یکی از ای ترندهای جذاب تابستانی دنیای مد است که البته ست کردن دامن پلیسه کار سخت تری از دیگر دامن ها است. دامن‌ های پلیسه را می‌ توانید به‌ راحتی با مانتو ست کنید و برای بیرون از منزل بپوشید. اگر دامن پلیسه شما طرح‌ دار است بهتر است بلوز یا شومیز شما کاملا ساده باشد. نکته‌ ای که برای پوشیدن مانتو و این مدل دامن مهم است این است که مانتو شما وقتی می‌خواهید با دامن مخصوصا دامن پلیسه بپوشید، خیلی گشاد و پف دار نباشد. بهتر است مانتو جمع‌ و جورتر باشد اما مانتو تنگ منظور ما نیست، هیچ‌گاه دامن پلیسه را با مانتو یا شال پلیسه نپوشید.

دامن پلیسه

دامن پلیسه

ست کردن دامن لینن در استایل تابستونی 1402

فراموش نکنید که استایل تابستونی یک استایل ترندی و در عین حال جذاب نیز محسوب می شود به همین خاطر است که استفاده از آیتم های ترندی مانند دامن در این استایل ها می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد. البته اگر ست کردن دامن را بلد باشید، پیشنهاد ما برایتان انتخاب دامن لینن است که نوعی دامن تابستانی و خنک می باشد و برای استایل تابستانی  و استفاده در کنار کت های لینن سوزن دوزی گزینه بسیار مناسبی است. پارچه لینن خاصیت کشسانی ندارد از اینرو نباید لباسی که از جنس لینن می باشد را به مدت طولانی تحت فشار قرار دهید، همچنین این پارچه خاصیت رنگ پذیری بالایی دارد که هنگام شستشو باید به آن توجه کنید.

دامن پلیسه

دامن پلیسه

ست کردن دامن جین؛ یکی از جذاب ترین دامن های استایل کژوال

فراموش نکنید که پارچه جین جزو پارچه‌ هایی است که در چهار فصل سال کاربردی بوده و به‌ راحتی می‌ توان آن را با انواع مانتو چه جلو باز و چه جلوبسته استفاده کرد. پس پیشنهاد ما برای ست کردن دامن جین در استایل تابستانی، استفاده از مانتوهای نخی رنگ روشن، پانچوهای کوتاه و مانتوهای کتی است. البته فراموش نکنید که مانتو شومیزی های تابستانی هم می توانند با دامن های جین راسته ترکیب های زیبایی بسازند، شما برای تکمیل استایل خود با این ایتم ها نیاز ب یک ونس یا کتونی سفید دارید تا حال و هوای استایل خنک خود ر ا حفظ کنید.

دامن پلیسه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=56559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.