افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

داشتن کمد پر از لباس کار سختی نیست. به این ترتیب رنگ لباس را با رنگ موهایتان هماهنگ کنید.

  • کد خبر : 132294
داشتن کمد پر از لباس کار سختی نیست.  به این ترتیب رنگ لباس را با رنگ موهایتان هماهنگ کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- لباس و استایل بیان غیرمستقیم درون و روح و البته تا حدودی شخصیت ماست، درباره ما به دیگران می گویند و به آنها اطلاعاتی درباره ما می دهند. با لباس مناسب می توانید مانند سیندرلا بدرخشید که با پوشیدن یک لباس زیبا و کفش های […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- لباس و استایل بیان غیرمستقیم درون و روح و البته تا حدودی شخصیت ماست، درباره ما به دیگران می گویند و به آنها اطلاعاتی درباره ما می دهند. با لباس مناسب می توانید مانند سیندرلا بدرخشید که با پوشیدن یک لباس زیبا و کفش های کریستالی متحول شد. اما در عین حال اگر ترکیب لباس شما درست نباشد می تواند باعث شود که آنقدرها خوش تیپ نباشید و همچنین با دیگران صحبت کنید و بگویید چقدر بد سلیقه هستید. اما باید یک سری چیزها را به درستی رعایت کنیم تا بتوانیم جذاب باشیم و یکی از موارد مهم ترکیب رنگ مو با رنگ لباس است.

در این مقاله قصد داریم یاد بگیریم که کدام رنگ مو با کدام رنگ لباس هماهنگی بیشتری دارد آیا می دانید رنگ پوست و مو رنگ لباس ما را انتخاب می کند که نشان می دهد چه رنگی به ما می آید و چه رنگی به ما نمی آید؟ پس با ما همراه باشید.

چه رنگی به موهای قهوه ای تیره می آید؟

اگر موهای قهوه ای تیره دارید باید بگوییم که موهای شما پرپشت و اشباع شده است، بنابراین رنگ های اشباع و روشن دریافت خواهید کرد تا جلوه زیباتری به مو و صورت شما ببخشند. رنگ هایی مثل سرخابی، قرمز و فیروزه ای!

اگر از طرفداران پارچه های چاپی هستید، بهتر است از آن ها عاقلانه و با احتیاط استفاده کنید. زیرا این لباس ها ویژگی های صورت شما را در کنار رنگ موهایتان برجسته می کنند. لطفا توجه داشته باشید که پوشیدن رنگ های بژ برای شما مناسب نیست زیرا باعث رنگ پریدگی صورت شما می شود.

رنگ مو

چه رنگی به موهای بلوند می آید؟

خانم زیبا بهتر است بدانید که اگر موهای بلوند دارید با رنگ هایی مثل آبی تیره و شتری عالی به نظر می رسید. از طرفی رنگ هایی مانند خاکی یا رنگ های پاستلی مانند آبی روشن، هلویی و صورتی می توانند گزینه های ایده آلی برای صورت شما باشند.

اگر از طرفداران لباس های چاپی هستید، بهتر است الگوهای کوچک را انتخاب کنید تا مدل های بزرگ. زیرا نقش های مهم به راحتی می توانند ظاهر شما را تحت تاثیر قرار دهند. اگر موهای بلوند دارید، باید بگوییم که مشکی برای همه خوب به نظر می رسد، اما ممکن است برای شما خوب به نظر نرسد، زیرا باعث می شود خجالتی به نظر برسید و کمتر به چشم بیایید. در عوض از رنگی مانند قهوه ای تیره استفاده کنید تا زیبایی خود را دو چندان کنید.

رنگ موی دخترانه جدید 2023.

چه رنگی با موهای قرمز هماهنگ می شود؟

اگر موهای قرمز دارید، فراموش نکنید که بر خلاف بلوندها و سبزه ها، رنگ موهای شما به هیچ وجه شبیه رنگ موهای خنثی نیست، بلکه شما بسیار جسور و جسور هستید و شاید ندانید! در انتخاب لباس برای کمد لباس خود باید دقت کنید و زیاده روی نکنید.

به عنوان مثال، رنگ آبی مکمل قرمز است، بنابراین بهتر است به جای مشکی از رنگ آبی استفاده کنید تا ظاهری منحصر به فرد داشته باشید. جدا از اینکه رنگ سبز خیلی به شما می آید، می توانید از رنگ های خاکی و روشن مانند شکلاتی، مرجانی، سبز آبی و شتری نیز استفاده کنید و فراموش نکنید. همچنین باید از رنگ مشکی دوری کنید و از طرفی دیگر نگران رنگ های پاستلی نباشید زیرا با موهای تیره شما همخوانی ندارند!

فرمول ترکیبی رنگ موی ماهاگونی + تصاویر.

چه رنگی با موهای مشکی می آید؟

رنگ موهای شما تیره ترین رنگ محسوب می شود، بنابراین رنگ هایی که برای لباس خود انتخاب می کنید باید به همان اندازه پررنگ باشند. تا به حال پیشنهاد خاصی برای لباس های چاپی نداشته ایم، اما اگر موهای مشکی دارید، باید بدانید که لباس های چاپ شده برای شما مناسب است و همچنین رنگ هایی مانند مشکی، سفید، آبی، بنفش، سبز و …. شما باید به دنبال آنها باشید و آنها ایده آل ترین هستند.

رنگ های کم رنگ شما را رنگ پریده نشان می دهند. اما از طرفی رنگ های پاستلی ممکن است برای شما مناسب باشند زیرا کنتراست جالبی ایجاد می کنند.

8825dd95-fb2f-4e7d-8673-c0d795eb3956

چه رنگی با موهای خاکستری و پلاتینیومی می آید؟

اگر میانسال هستید و می خواهید موهایتان را با این رنگ موی سفید در آغوش بگیرید یا اگر این رنگ را اینگونه دوست دارید و از آن استفاده کرده اید، باید بدانید که ترکیب خاکستری و نقره ای اصلا بد نیست و روی از سوی دیگر، رنگ هایی که دوست دارید تضادهایی مانند سیاه و سفید داشته باشید. فراموش نکنید که می توانید از رنگ هایی مانند مشکی، آبی سرمه ای و بنفش برای افزایش زیبایی خود استفاده کنید. همانطور که یاقوت یا آبی برای شما عالی به نظر می رسد، با این رنگ مو، لباس هایی مانند استخوانی یا خاکستری رنگی قوی به شما می دهد و می تواند شما را به گونه ای پوچ نشان دهد که اصلا به چشم نمی آید. فراموش نکنید رنگ هایی که تن سبز دارند چندان مناسب نیستند زیرا می توانند رنگ موهای شما را سبز کرده و خطای قابل مشاهده ای ایجاد کنند.

a0c97610-9b98-402e-95f3-687ed7da385a





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.