افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
2

داستان بنده شما را به یاد زن بودن می اندازد. پس از اتمام این کتاب، دیگر آن شخص دیگر نخواهید بود.

  • کد خبر : 24076
داستان بنده شما را به یاد زن بودن می اندازد.  پس از اتمام این کتاب، دیگر آن شخص دیگر نخواهید بود.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– یکسری مسائل در دنیا وجود دارد که اگر از دور به آنها نگاه کنیم، ممکن است افسانه به نظر برسند و غیر واقعی باشند، اما وقتی کمی عمیق تر نگاه کنیم، متوجه می شویم که آنها نوعی واقعیت هستند که ما را از فکر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– یکسری مسائل در دنیا وجود دارد که اگر از دور به آنها نگاه کنیم، ممکن است افسانه به نظر برسند و غیر واقعی باشند، اما وقتی کمی عمیق تر نگاه کنیم، متوجه می شویم که آنها نوعی واقعیت هستند که ما را از فکر کردن به آنها بازدار و به اصطلاح خودمان را آنطوری می زنیم که نفهمیم ماجرا از چه قرار است، مثلاً ظلم به زنان در جوامع مختلف از ابتدای تاریخ تا به امروز وجود داشته است. و بسیاری از زنان سعی می کنند با این کار مخالفت کنند و اکنون خود را فمینیست می نامند و تلاش می کنند زنان را با مردان برابر کنند و امیدوارند روزی این موضوع به بزرگترین دغدغه همه جوامع در سراسر جهان تبدیل شود زیرا اگر زنان یک جامعه در آسایش روانی زندگی نمی کند، کل جامعه آن جامعه نابود می شود. آنها با مشکلاتی مواجه خواهند شد که اصلا قابل توصیف نیست.

شاید این موضوع برای شما خنده دار باشد، اما اولین کسی که هر کودکی با او به دنیا می آید و با او به دنیا می آید، مادر است و به نوعی، چه بخواهید چه نخواهید، کودک بیشتر با مادر بزرگ می شود تا پدر. ، حتی با وجود این. این روزها بیشتر مادران شاغل هستند اما باز هم در نهایت در بیشتر مواقع ارتباط کودک با مادرش بیشتر است. حال تصور کنید که این مادر افسردگی، احساساتی مانند ناامیدی، عدم عزت نفس و ترس از حضور در اجتماع به خاطر چیزی که آن کودک قرار است ببیند و بیاموزد که جامعه امنی نیست، داشته باشد؟ جدا از اینکه در آینده آن کودک برای حضور در جامعه نیز دچار مشکل می شود، برای رسیدن به برابری زن و مرد کتاب های خوبی منتشر شده است که در همه آنها سعی شده است از دشواری زن بودن در جامعه امروزی صحبت شود. ، ممکن است کتاب خوب و در عین حال جالبی وجود داشته باشد که طبق آن سریالی ساخته شده باشد، کتابی به نام داستان ندیمه وجود دارد، قصد داریم در مورد این کتاب بیشتر توضیح دهیم، پس با ما همراه باشید.

درباره کتاب داستان ندیمه

The Handmaid’s Tale روایتی جنجالی از نویسنده معروف مارگارت اتوود است که به زندگی یک خدمتکار در جامعه ای پر از محدودیت ها می پردازد که بیشتر آن شامل زنان می شود. باید قبل از مرگ آن را بخوانیم. در این رمان داستان و زندگی «افرد» خدمتکاری که در خانه ای ارمغانی زندگی و کار می کند به زیباترین شکل ممکن بیان شده است. نویسنده کتاب، مارگارت اتوود، برای نوشتن این کتاب جایزه آرتور سی کلارک را دریافت کرد و نام او در ادبیات جهان را نهادینه کرد. از این داستان سریالی به همین نام به کارگردانی بروس میلر ساخته شد که فصل اول آن کاملا شبیه کتاب است.

ندیم 454

داستان کلی کتاب این است که یک انقلاب بزرگ در ایالات متحده رخ می دهد که طی آن همه اعضای کنگره و رئیس جمهور ترور می شوند و کشور به دست یک حکومت تمامیت خواه مذهبی به نام گیلعاد می افتد که بزرگان و رهبران آن حکومت می کنند. آنها چشمان خود را می بندند و معلوم می شود که راه فراری برای مردم وجود ندارد و از ابتدای دولت جدید، یعنی گیلعاد بیش از هر کس دیگری شروع به سرکوب و سرکوب زنان در جامعه می کند. و هر چیز دیگری و اجبار به قطع ارتباط با دیگران بین زنان نمایش داده می شود.

ندیمه 54654

همچنین دولت نوپای گیلاد برای زنان ارزش‌های جدیدی تعیین می‌کند و نوعی معیار ارزیابی و برتری را به آنها می‌دهد و جالب اینجاست که این معیار باروری و ازدواج زنان است که آنها را به بالاترین جایگاه می‌رساند. آفرید که شخصیت اصلی داستان است، قبل از این انقلاب خفقان آور یک زن و یک دختر کوچک داشت، اما چون شوهر آفرید قبل از ازدواج با او زن دیگری داشت، ازدواج آنها توسط دولت جدید به رسمیت شناخته نمی شود و این ازدواج غیرقانونی اعلام می شود. در همین حین آنها آماده فرار می شوند، مرد به کانادا فرار می کند و آفرید و دخترش دستگیر می شوند، اما حتی از یکدیگر جدا می شوند و داستان ندیمه از اینجا شروع می شود.

ندیم 13

اگر می خواهید زندگی خود را زیباتر کنید، از صفحه کتابخانه ما دیدن کنید تا دنیای خود را با کتاب های خوب بسازید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.