افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

خودتونو خوشگل کنید ولی نه با آرایش غلیظ؛ معرفی یه پکیج حرفه ای زیرسازی پوست !

  • کد خبر : 105247
خودتونو خوشگل کنید ولی نه با آرایش غلیظ؛ معرفی یه پکیج حرفه ای زیرسازی پوست !

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- حتما می دانید که میکاپ به معنای ترکیب و ساختار و در اصطلاح به معنای آرایش صورت است. میکاپ آرتیست ها افرادی هستند که در تمام دنیا مدل های مختلف و سبک های گوناگون آرایش را به دسته بندی می کنند که یکی از […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- حتما می دانید که میکاپ به معنای ترکیب و ساختار و در اصطلاح به معنای آرایش صورت است. میکاپ آرتیست ها افرادی هستند که در تمام دنیا مدل های مختلف و سبک های گوناگون آرایش را به دسته بندی می کنند که یکی از ترندی ترین نوع های آن را می توان میکاپ نچرال و طبیعی با هدف اصلاح فرم صورت دانست. به عبارت دیگر آرایش موجب می‌ شود تا زیبایی صورت دو چندان شود و به همین دلیل هنر میکاپ به طور چشمگیری مورد پسند تمامی افراد قرار دارد. پس اگر میخواهید یک میکاپ حرفه ای انجام دهید بهتر است که بدانید در ابتدا باید یک زیرسازی آرایش حرفه ای انجام دهید و برای انجام آن طبعا به محصولات حرفه ای نیاز خواهید داشت. پس قبل از هرکاری بهتر است تا به تهیه و شناخت این محصولات بپردازید.

حال اگر برایتان سوال شده است که در کل میکاپ چیست؟ باید بگوییم که شایان ذکر است که میکاپ همان آرایش عادی صورت است که برای رفع معایب احتمالی صورت و افزایش زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که میکاپ با گریم فرق دارد. زیرا در میکاپ تنها با رنگ‌ها از تکنیک سایه روشن و تیره برای اصلاح چهره استفاده می شود. پس شما با یک میکاپ ساده هم می توانید به اصلاح فرم صورت بپردازید به شرطی که پرایمر و کرم پودر خود را به خوبی انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید دا تا یک پکیج حرفه ای زیرسازی پوست آشنا شوید.

پرایمر شارلوت تیلبری

حتما می دانید که اولین مرحله از یک زیرسازی آرایش با پرایمر شروع می شود که پرایمر پیشنهادی ما پرایمر شارلوت تیلبری است زیرا این پرایمر بی رنگ علاوه بر آبرسانی و آماده کردن پوست برای آرایش خواص متعددی دارد. برای مثال دارای اس پی اف 50 است و از پوست در مقابل اشعه یو وی و آلودگی های محیط محافظت می کند. بافتی بسیار سبک و ساتنی دارد که به سرعت جذب می شود و جلوه ای نامرئی دارد. همچنین می توان گفت دارای هیالورونیک اسید است و تا 24 ساعت پوست را آبرسانی می کند. جلوه منافذ، خطوط و چروک ها را کم می کند، پوست را سفت می کند و قرمزی پوست را کاهش می دهد. جلوه آرایش را بهبود می بخشد و برای هر سن و رنگ پوستی قابل استفاده است.

زیرسازی آرایش با پرایمر

زیرسازی آرایش با پرایمر

کرم پودر جدید تراکوتای گرلن

نوبتی هم باشد بعد از زدن پرایمر نوبت استفاده از کرم پودر است. کرم پودر تراکوتای گرلن روی پوست مانند یک پودر سبک و مانند کرم پودر بی نقص است که 95 درصد مشتقات آن از عناصر طبیعی از جمله روغن آرگان تشکیل شده است. این کرم پودر 24 ساعت دوام و خاصیت آبرسانی دارد و تمام روز جلوه با طراوت خود را حفظ می کند، همچنین می توان گفت بافتی بسیار سبک دارد طوری که انگار هیچ آرایشی روی پوست ندارید. فرمولاسیون سبک آن به خوبی جذب پوست می شود و پوششی متوسط تا کامل دارد. دانه های پودری موجود در فرمول این کرم پودر بلافاصله جلوه ای مات، درخشان و طبیعی به پوست می دهند و رنگدانه های جاذب نور درخششی ملایم و با طراوت به گونه های شما خواهند داد.

زیرسازی آرایش با پرایمر

زیرسازی آرایش با پرایمر

برانزر کرمی شنل

بعد از استفاده از کرم پور بهتر است تا به کانتور صورت بپردازید تا چهره ای خوش فرم و در عین حال جذاب داشته باشید، برای این کار می توانید از کانتور های کرمی و یا برانزر کرمی کمک بگیرد. پیشنهاد ما برای یک کانتورینگ حرفه ای صورت برانزر کرمی شنل است. برانزر کرمی شنل بافتی سبک و منحصر به فرد دارد که به سادگی بلِند می شود و جلوه ای مخملی و آفتاب گرفته به پوست می دهد. سایز بزرگ این برانزر استفاده از آن را با براش کابوکی ساده تر کرده است. این برانزر روی پوست جلوه ای مات دارد و در عین حال رنگدانه های بازتاب کننده نور جلوه ای سلامت و با طراوت به پوست می دهند.

زیرسازی آرایش با پرایمر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=105247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.