افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 21 May , 2024
0

حکیم: آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دامنه جنگ به یمن اشتباه بزرگی مرتکب شد

  • کد خبر : 234386
حکیم: آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دامنه جنگ به یمن اشتباه بزرگی مرتکب شد

به گزارش خبرآنلاین، حکیم با بیان اینکه عزیز عراق الگویی و الگوی شایسته در دفاع از دستاوردهای ملی و وحدت بخشیدن به جایگاه عراق بود، گفت: همیشه در مقابل کسانی که به دنبال برهم زدن ثبات و تعرض به حقوق بودند، ایستادگی می کرد و چیزی نمی گفت. در این باره تا پایان عمر پربرکتش […]

به گزارش خبرآنلاین، حکیم با بیان اینکه عزیز عراق الگویی و الگوی شایسته در دفاع از دستاوردهای ملی و وحدت بخشیدن به جایگاه عراق بود، گفت: همیشه در مقابل کسانی که به دنبال برهم زدن ثبات و تعرض به حقوق بودند، ایستادگی می کرد و چیزی نمی گفت. در این باره تا پایان عمر پربرکتش به هرکسی.

رهبر حکمت ملی عراق با اشاره به ثبات به دست آمده در عراق با تلاش دولت ائتلافی و تشکیل دولت محمد شیعه السودانی، روند ساخت و ساز را که این کشور تجربه می کند و همچنین پروژه ها بیان کرد. ابتکارات راهبردی که در زمینه زیرساخت ها در حال انجام است، نتیجه آن است: ثبات.

حکیم با بیان اینکه عراق تعهدات بین المللی در چارچوب منافع عالی کشور دارد، گفت: یکی از مهمترین تعهدات ایمان کامل ما به حق فلسطینیان به سرزمینشان است که توسط رژیم صهیونیستی غصب شده است. مردم عراق قاطعانه معتقدند که جایی برای مذاکره وجود ندارد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با هتک حرمت، کشتار و گرسنگی دادن به زنان و کودکان همه مرزها را شکسته و با وجود درخواست های ملت ها و احزاب مختلف جهان برای صلح و توقف جنگ، به جنایات خود علیه ملت فلسطین ادامه می دهد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد: سکوت جامعه جهانی و نادیده گرفتن این جنایت بر نگاه رژیم صهیونیستی افزوده است.

حکیم با بیان اینکه دین، اخلاق و ارزش های عربی و اسلامی ما ایجاب می کند که در جبهه برادرانمان در فلسطین باشیم و با تمام قوا از آنها دفاع کنیم، تاکید کرد: مسئله فلسطین مسئله عزت، آزادی و موقعیت است. . و موضوعی که ریشه در وجدان دارد و وجدان همه مردم عراق است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا با حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دامنه جنگ در منطقه به انصارالله یمن مرتکب اشتباه بزرگی شد، گفت: امیدواریم آمریکا به اشتباه خود پی برده و درک خوبی از موضوع داشته باشد. تغییراتی در منطقه که همه تجربه می کنند. جهان در حال تغییر است و خاورمیانه در خط مقدم این تغییر معیارهای قدرت، تحولات اجتماعی و تحولات سیاسی قرار دارد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد: ملت‌های اسلامی و عربی از ایجاد راه‌حل عادلانه برای ملت فلسطین یعنی آتش‌بس فوری و رسیدن کمک‌های بشردوستانه کافی، بازسازی غزه و دستاوردها حمایت و پایبند هستند. از حقوق کامل فلسطینی ها برای تشکیل کشور مستقل در این سرزمین است و آنها با پایتخت قدس شریف کوتاهی نمی کنند.

حکیم در پایان بر تلاش خود برای افشای تصویر واقعی عراق و تلاش برای پایه گذاری ثبات، صلح و سازندگی در منطقه تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در دیدارهای خود با رهبران منطقه شاهد شکل گیری این امر هستیم. درک و تلاش برای حمایت از اقدامات عراق برای دستیابی به صلح و ثبات در منطقه دیده می شود.

311311

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=234386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.