افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

حمله روزنامه به مرعشی; دونده ها حتی نتوانستند تکلیف خود را با فائزه هاشمی روشن کنند!

  • کد خبر : 33149
حمله روزنامه به مرعشی;  دونده ها حتی نتوانستند تکلیف خود را با فائزه هاشمی روشن کنند!

مرعشی البته معتقد است کسانی که می گویند تحریم انتخابات باید راه حلی داشته باشد، می گوید: اینکه به آنها بگوییم کاری را بدون راه حل انجام بده یا نکن، چندان شایسته یک جریان سیاسی یا یک سیاستمدار حرفه ای نیست. و بعد می گوید حزب واسطه ها هنوز وارد بحث انتخاباتی نشده است! | […]

مرعشی البته معتقد است کسانی که می گویند تحریم انتخابات باید راه حلی داشته باشد، می گوید: اینکه به آنها بگوییم کاری را بدون راه حل انجام بده یا نکن، چندان شایسته یک جریان سیاسی یا یک سیاستمدار حرفه ای نیست. و بعد می گوید حزب واسطه ها هنوز وارد بحث انتخاباتی نشده است!




|

پاسخ

روزنامه جوان نوشت: هفته گذشته مصاحبه ای از حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی منتشر شد که وی در آن به بخشی از مواضع اخیر فائزه هاشمی در خصوص رویکرد اصلاح طلبان به انتخابات مجلس امسال پرداخته است.

فیضه هاشمی گفت که اصلاح طلبان نباید در انتخابات شرکت کنند و مرعشی در پاسخ گفت: «خانم هاشمی باید منتظر می ماند تا حزب به جمع بندی روشن برسد». هرچند او در ادامه فائزه هاشمی را «حزبی و غیرحزبی» توصیف می کند.

فضه هاشمی اما نشان داده که در چارچوبی نمی گنجد. او سال هاست که دیگر فردی نیست که شرایط عضویت در حزب را داشته باشد و اگر حزب کارگزاران ساختمان قواعد کار سیاسی و حزبی را رعایت می کند، به جای هر رویکرد محافظه کارانه دیگری باید خیلی زودتر عذر چنین فردی را از حزب می خواست.

فائزه از بنیانگذاران حزب کرجاران و دختر مرحوم هاشمی رفسنجانی است و عبور از مرز محافظه کاری در این سطح برای واسطه ها سخت است. اما او یکی از اعضای شورای مرکزی حزب هم هست و تا کی می توانیم این روال پیچیده و مسری را در مورد او ادامه دهیم؟

حالا فائزه (عضو شورای مرکزی حزب) از تحریم انتخابات می گوید و مرعشی (دبیر کل حزب) می گوید باید صبر می کرد و بعد تاکید می کند که صحبت های فائزه را بررسی می کنند. اما به نظر می رسد که پاسخ او تنها فرار از پاسخگویی است. بررسی کنید که چه کاری باید انجام دهید و بررسی ها تا کنون کجا بوده است. هیچ چی!

مرعشی البته معتقد است کسانی که می گویند تحریم انتخابات باید راه حلی داشته باشد، می گوید: اینکه به آنها بگوییم کاری را بدون راه حل انجام بده یا نکن، چندان شایسته یک جریان سیاسی یا یک سیاستمدار حرفه ای نیست. و بعد می گوید حزب واسطه ها هنوز وارد بحث انتخاباتی نشده است! اما انتخابات موضوع دیگری است، مسئله فعلی این است که واسطه ها حتی نتوانستند با عضوی که همیشه خارج از چارچوب حزب بوده، وظایف خود را روشن کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.