افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

حماس دو سال و نیم است که برای حمله به اسرائیل تمرین می کند.

  • کد خبر : 165160
حماس دو سال و نیم است که برای حمله به اسرائیل تمرین می کند.

روزنامه فرانسوی فیگارو در گزارشی نوشت که حماس دو سال و نیم است که حملاتی را علیه اسرائیل طراحی و اجرا می کند. در گزارش این روزنامه فرانسوی تاکید شده است که حملات و برنامه ریزی حماس با مشارکت و تصمیم فلسطینی ها بوده و ایران و حزب الله لبنان از این حملات بی اطلاع […]

روزنامه فرانسوی فیگارو در گزارشی نوشت که حماس دو سال و نیم است که حملاتی را علیه اسرائیل طراحی و اجرا می کند.

در گزارش این روزنامه فرانسوی تاکید شده است که حملات و برنامه ریزی حماس با مشارکت و تصمیم فلسطینی ها بوده و ایران و حزب الله لبنان از این حملات بی اطلاع بوده اند.

بر اساس گزارش فیگارو، «یحی سنور» و «محمد زیف» به مدت سه ماه قبل از آغاز حمله، تمامی ارتباطات و تماس‌های خود را با رهبران حماس در خارج از کشور قطع کرده بودند و بر اساس اظهارات خالد مشعل به فیگارو، تنها سه نفر از اعضای حماس روز و ساعت دقیق، شروع حمله و جزئیات برنامه ریزی شده مشخص است.

از سوی دیگر «عدنان ابوحسنه» سخنگوی سازمان وابسته به سازمان ملل از ادامه جنگ و بمباران غزه ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت که بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین باید به این نتیجه رسید که جنگ غزه حداقل 5 درصد از جمعیت نوار غزه کشته، مجروح یا مفقود شده است.

ابوحسنه همچنین افزود: وضعیت انسان پس از شیوع بیماری های مختلف به شدت بحرانی شده است و در شرایط کنونی با فروپاشی سیستم بهداشتی در غزه، بیماری های روده چهار برابر شده است، بیماری های سینه برای پنج نفر و بیماری های پوستی. 3 بار، و این “وضعیت بسیار خطرناک است.”

بر اساس گزارش ها، ساعتی پیش بر اثر بمباران خانه خانواده العمور در شهر الفخاری در شرق خان یونس دست کم 9 شهید ثبت شد.

با این حال، المیادین به نقل از رسانه های اسرائیلی گزارش داد که مقامات تل آویو معتقدند تا کنون به سختی می توان گفت که در نبردها به ویژه در جبهه شمالی دستاوردی داشته ایم.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین همچنین از انتقال دست کم 16 نظامی مجروح صهیونیست دیگر به بیمارستان سوروکا در سرزمین های اشغالی خبر داده است.

بیمارستان سوروکا در بئرشبه اعلام کرد که 16 سرباز زخمی دیگر در غزه در 24 ساعت گذشته به این بیمارستان منتقل شده اند.

وضعیت یکی از این سربازان وخیم گزارش شده است.

مسئولان بیمارستان سوروکا اعلام کردند که از آغاز جنگ غزه تاکنون 2346 نظامی مجروح اسرائیلی به این بیمارستان منتقل شده اند.

همچنین ارتش اسرائیل اعتراف کرد که 49 نظامی اسرائیلی در درگیری های زمینی در نوار غزه در 24 ساعت گذشته مجروح شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از مجروح شدن 921 نظامی اسرائیلی از زمان حمله زمینی این رژیم به نوار غزه خبر داد.

بر اساس اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، از این 921 سرباز، 206 نفر به شدت مجروح شده اند، 340 سرباز جراحات متوسط ​​و 357 سرباز دیگر جراحات جزئی دیده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی چندی پیش اعتراف کرد که سه نظامی صهیونیست در چند ساعت گذشته کشته شدند. بر اساس توضیحات جدید ارتش رژیم صهیونیستی، یکی از این سربازان سرگرد و جانشین فرمانده گردان 198 تیپ 460 زرهی، سرباز دیگر کاپیتان و فرمانده یکی از گردان های 52 و سرباز سوم وی گروهبان یکم لشکر هفتم ارتش رژیم صهیونیستی.

این آمار در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی ارائه می شود که آمار دقیق کشته و زخمی شدن نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان مقاومت در غزه بسیار بیشتر از آمار اعلام شده از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی تلاش می کند تعداد دقیق آنها را پنهان کند. محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست باید فرار کنند و ناکامی های خود را بپوشانند.

از سوی دیگر «ابو عبیده» سخنگوی گردان های قسام در سخنانی تاکید کرد که نبرد طوفان الاقصی، دشمن صهیونیستی را در مسیر انحطاط و نابودی قرار داد و پس از 83 روز جنگ، مجاهدان ما ما همچنان در میدان با دشمن روبرو هستیم. به گفته ابوعبیده، «در دو روز گذشته 825 خودروی زرهی دشمن را منهدم و به 3 هلیکوپتر اسرائیلی حمله کردیم».

سخنگوی گردان های قسام افزود: ضربه قرن را به دشمن زدیم و به همه دنیا گفتیم ملتی هستیم که در زندگی عدالت طلب و آزادی خواهی هستیم، مجاهدان ما با استفاده مجدد از موشک های دشمنان بکر عملیات ویژه ای انجام دادند. “

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=165160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.