افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

حضور مسئولین بازرسی کل کشور در محل تمرین باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر : 116471
حضور مسئولین بازرسی کل کشور در محل تمرین باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاري فارس، در تمرين امروز پرسپوليس ميهمانان ويژه اي حضور داشتند كه اين روزها براي اجراي قوانين و جلوگيري از تخلف حضوري تعيين كننده در فوتبال دارند. رضا درویش امروز به همراه پیمان حدادی عضو هیات مدیره، حسین بادامکی سرپرست معاونت ورزشی، نقی طالبی مسئول حراست باشگاه و مسئول حراست تیم و مصطفی […]

به گزارش خبرگزاري فارس، در تمرين امروز پرسپوليس ميهمانان ويژه اي حضور داشتند كه اين روزها براي اجراي قوانين و جلوگيري از تخلف حضوري تعيين كننده در فوتبال دارند.

رضا درویش امروز به همراه پیمان حدادی عضو هیات مدیره، حسین بادامکی سرپرست معاونت ورزشی، نقی طالبی مسئول حراست باشگاه و مسئول حراست تیم و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه ، به کمپ تمرینی شیرهای سرخ رفت. آقایان لقمان کیاپاشا بازرس دادگستری و بازرس کل ورزش و جوانان، جواد محمودزاده معاون بازرسی و عضو کارگروه نظارت بر اجرای بخشنامه های ناظر بر قراردادها، سید رسول جلالی رئیس بازرسی بخشنامه باشگاه ، و محمد صالحی آنها را همراهی می کرد.

در این دیدار جلسه ای با حضور رضا درویش، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی جهت بررسی و تبادل نظر پیرامون مهمترین مسائل و مشکلات برگزار شد.

در این جلسه مدیران باشگاه در خصوص دغدغه ها و مشکلات اقتصادی موجود در باشگاه، درآمدهای مربوط به حق پخش، تبلیغات محیطی و تزریق بودجه به فوتبال، مشکلات ناشی از این موارد و محدودیت های ناشی از تحمیل صحبت کردند. . قوانین جدید مانند سقف بودجه و چندین مورد دیگر. از سوی دیگر نمایندگان بازرسی کشور نیز مواردی را در خصوص اعمال صحیح دستورالعمل محدودیت بودجه، شفافیت مالی در تمامی باشگاه ها و کنترل درآمد و هزینه کردها مطرح کردند که مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.