افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

جهان اسلام باید پیشنهادهای ایران در مورد غزه را اجرا کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 126006
جهان اسلام باید پیشنهادهای ایران در مورد غزه را اجرا کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی از مواضع رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای اسلامی، خواستار اقدام فوری دولت های اسلامی برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی شد. در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: پس از گذشت بیش از یک ماه از حمله وحشیانه و جنون آمیز رژیم غاصب […]

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی از مواضع رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای اسلامی، خواستار اقدام فوری دولت های اسلامی برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی شد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:

پس از گذشت بیش از یک ماه از حمله وحشیانه و جنون آمیز رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و نقض تمامی موازین قانونی، اخلاقی و انسانی و فجیع ترین جنایات و شهادت هزاران کودک مظلوم، زن و مرد فلسطینی، با پیگیری ها در جمهوری اسلامی در اجلاس سران کشورهای اسلامی شرکت کردیم.

در این دیدار رئیس جمهور محترم به عنوان صدای بیان ملت ایران ده پیشنهاد برای توقف ماشین کشتار صهیونیست ها و کمک به مردم غزه با سخنان صریح و مواضع مستبدانه ارائه کردند. انتظار ملت های مسلمان از این نشست اتخاذ مواضع قاطع و برداشتن گام های عملی برای توقف سریع نسل کشی و کشتار مردم مظلوم غزه بود.

ولی در بیانیه پایانی تنها می توانید چند پاراگراف از این پیشنهادات را مشاهده کنید و خبری از اقدامات فوری برای توقف این حیوان وحشی و درنده نیست.

بدیهی است وقتی هزاران انسان بیگناه اعم از زن و کودک توسط ماشین کشتار دسته جمعی این رژیم غاصب قتل عام شده اند، صرف بیانیه ای مبنی بر محکومیت اعمال، واکنشی ضعیف برای رفع تکلیف تلقی می شود و به نظر می رسد وجدان سران کشورهای اسلامی را راحت کنید.

در شرایطی که وجدان جهانیان متزلزل شده و حتی حامیان همیشگی و قسم خورده رژیم صهیونیستی از ابعاد گسترده این جنایات متحیر شده و انتقادها را برانگیخته است، کمترین انتظار ممکن از جهان اسلام است. اجرای بیانیه ده ماده ای ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران که گام های عملی و گام به گام بر اساس واقعیت های زمینی را بیان کرده است.

امروز وظیفه مهم جهان بشریت به ویژه جهان اسلام و حق گران و حامیان حقوق مظلومان فلسطین، جلوگیری از ادامه کشتار مردم مظلوم از سوی رژیم جنایتکار آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است. فلسطین. غزه به اعتراضات و فشار بر سیاستمداران، دولت ها و نهادهای بین المللی ادامه می دهد.

در کنار سایر ملت های آزادیخواه و گلوی خونین مردم غزه، در کنار ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و قدردانی از ایستادگی ها و اقدامات شجاعانه حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن و عراق. مبارزان از ملت‌های مسلمان و همه آزادی‌خواهان جهان می‌خواهیم: جدی حکام شما به یاری مردم مظلوم فلسطین اشغالی شتافته‌اند تا رژیم غاصب صهیونیستی را از این جنایات وحشیانه توبه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=126006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.