افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

جنایت خانوادگی در بوکان/ مرد جوان تمام اعضای خانواده اش را سوزاند + جزئیات

  • کد خبر : 121093
جنایت خانوادگی در بوکان/ مرد جوان تمام اعضای خانواده اش را سوزاند + جزئیات

به گزارش رکنا، رحیم جنگ اولین فردی بود که به صحنه جنایت رسید و جسد عمو، همسر و دختر عمویش را در آتش باغشان کشف کرد. او متهم به شب جنایت و انگیزه است. آدم کشی او می گوید: پسر عمویم کمی عصبی بود اما در کل آدم بدی نبود که چنین کاری انجام دهد […]

به گزارش رکنا، رحیم جنگ اولین فردی بود که به صحنه جنایت رسید و جسد عمو، همسر و دختر عمویش را در آتش باغشان کشف کرد.

او متهم به شب جنایت و انگیزه است. آدم کشی او می گوید: پسر عمویم کمی عصبی بود اما در کل آدم بدی نبود که چنین کاری انجام دهد و طبق اعترافات شب جنایت به خانه باغ عمویم رفت. چون خودش هم بود. دکتر شخصی، عموماً اگر مشکلی داشت، یکسری درمان انجام می داد، مثلاً سرم تزریق می کرد، پدرش از 70 سالگی آن شب به پسر عمویم گفت که کمی حالش بد است و باید آمپول بزنی. او را با سرم برای بهبود آن.

همسر پسر عمویم که نامادری او بود با شنیدن این جمله از پسر عمویم خواست که به او هم سرم تزریق کند. او همچنین 10 قرص دیازپام را در هر دو IV مخلوط کرد و آنها را به پدر و نامادری خود تزریق کرد. در همین حین دختر عمویم آرزو رفته بود روغن بیاورد که داخل بخاری گازوئیل بریزد. تا من بیام دیازپام تاثیر داشت و حال عمو و زن عمویم بدتر شده بود.

مدتی بعد آرزو با یک بطری روغن به طبقه بالای خانه باغش آمد. وقتی وارد اتاق شد چشمش به پدر و مادرش افتاد که در وضعیت بدی بیهوش بودند. به برادر ناتنی و پدر و مادرش نگاه کرد. او مشکوک بود که برادرش ممکن است باعث آسیب به پدر و مادرش شده باشد و به همین دلیل با او درگیر شد: متاسفانه این درگیری باعث شد پسر عمویم با چاقو به آرزو ضربه بزند و او را بکشد و وقتی به محل جنایت بازگشت، آثاری را دیدم. و نشانه های پشیمانی در چشمانش بود البته قتل را به من اعتراف نکرد اما چون از مشکلات و سابقه خانوادگی او اطلاع داشتم ابتدا به ارتکاب این جنایت مشکوک شدم و متأسفانه این ظن بعد از قطعیت یافت. “او عمیقا از کاری که انجام داده بود پشیمان بود.”

جنگ درباره انگیزه قاتل توضیح می دهد: پسرخاله ام در اعترافاتش گفت که از بچگی به دخترها توجه زیادی داشته اما آنها هیچ توجهی به من نکرده اند، در میان این همه کینه توزی و یک سری مشکلات ارثی… همه “آنها دور هم جمع شدند تا این کار را بکنند. خدا همسر عمویم را بیامرزد، اما تا جایی که من دیدم و می دانم او با دختر ناتنی خود رفتار خوبی داشت و هیچ مشکلی با او نداشت.”

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: روز دوشنبه هفته جاری خبر قتل یک خانواده در بوکان به پلیس آگاهی رسید که بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که یک خانواده در آتش سوخته و کشته شده اند. ” از بدو ورود ماموران به صحنه جنایت، تیمی تخصصی برای شناسایی و دستگیری قاتل و تعیین ابعاد و علل این قتل تشکیل شد.

ماموران در اولین ساعات حضور در صحنه قتل، علاوه بر انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس از افراد مرتبط، با تحقیقات ویژه از چند نفر نیز یکی از بستگان مقتول را به عنوان مظنون دستگیر کردند. در صحنه جرم مظنون ابتدا منکر ارتکاب جنایت شد اما پس از سه روز بازجویی و تحقیقات فنی توسط پلیس، در مواجهه با شواهد و مدارک به قتل سه نفر اعتراف و علت و انگیزه این جنایت فجیع را اعلام کرد. جنایت. عمل به عنوان مسائل مالی: متهم ابتدا مقتولین را کشت و سپس برای از بین بردن ادله آتش زد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=121093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.