افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 12 June , 2024
3

جلال‌زاده: حضور بیگانگان در خاک سوریه را بر نمی‌تابیم

  • کد خبر : 48221
جلال‌زاده: حضور بیگانگان در خاک سوریه را بر نمی‌تابیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این‌که «در سایه اراده مقامات دو کشور ایران و سوریه موانع بر سر راه ارتقای روابط در همه زمینه‌ها برطرف خواهد شد»، گفت: همانطور که در جنگ با تروریست‌ها در کنار دولت و مردم سوریه بوده‌ایم، در جنگ اقتصادی نیز کنار آن‌ها خواهیم بود. به گزارش ایسنا به […]

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این‌که «در سایه اراده مقامات دو کشور ایران و سوریه موانع بر سر راه ارتقای روابط در همه زمینه‌ها برطرف خواهد شد»، گفت: همانطور که در جنگ با تروریست‌ها در کنار دولت و مردم سوریه بوده‌ایم، در جنگ اقتصادی نیز کنار آن‌ها خواهیم بود.

به گزارش ایسنا به نقل از خانه ملت، وحید جلال‌زاده در جریان سفر هیات پارلمانی به دمشق و پس از دیدار با مقامات ارشد دولت سوریه گفت: همانطور که در جنگ با تروریست‌ها در کنار دولت و مردم سوریه بوده‌ایم، در جنگ اقتصادی نیز کنار آن‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: در دیدار با وزیر امور خارجه سوریه روابط دوجانبه تهران و دمشق مورد بررسی قرار گرفت.

وی از ادامه اشغال اراضی سوریه انتقاد کرد و افزود: ما حضور بیگانگان در خاک سوریه چه نیروهای ترکیه‌ای و چه آمریکایی را بر نمی‌تابیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که مناطق اشغالی سوریه هرچه زودتر آزاد شود و منابع اقتصادی هم در اختیار مردم این کشور قرار گیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «در دیدار با نمایندگان مجلس سوریه بر ضرورت ارتقای روابط دوجانبه تاکید شد»، گفت: در سایه اراده مقامات دو کشور به ویژه روسای جمهور موانع بر سر راه ارتقای روابط در همه زمینه‌ها برطرف خواهد شد.

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در راس هیاتی از مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه وارد سوریه شد و در سومین و آخرین روز از سفرش به سوریه با حسین عرنوس نخست وزیر و فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه دیدار کرد.

پایان پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=48221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.