افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

جزیره آشپزخانه به شما کمک می کند میزبان بهتری باشید/استفاده از جزیره

  • کد خبر : 228514
جزیره آشپزخانه به شما کمک می کند میزبان بهتری باشید/استفاده از جزیره

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آشپزخانه یکی از اتاق های مهم خانه است که به عنوان محلی برای تهیه غذا استفاده می شود. طراحی و دکوراسیون آشپزخانه باید کاربردی و کاربردی و در عین حال زیبا باشد. آشپزخانه ها معمولا به دو نوع باز و بسته تقسیم می شوند و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آشپزخانه یکی از اتاق های مهم خانه است که به عنوان محلی برای تهیه غذا استفاده می شود. طراحی و دکوراسیون آشپزخانه باید کاربردی و کاربردی و در عین حال زیبا باشد. آشپزخانه ها معمولا به دو نوع باز و بسته تقسیم می شوند و به سبک های مدرن، کلاسیک، روستیک، صنعتی و … نیز طراحی می شوند. انتخاب سبک و دکوراسیون شما به سلیقه شخصی و دکوراسیون کل خانه بستگی دارد. در هر صورت آشپزخانه باید انعطاف پذیر، کارآمد و زیبا باشد تا تجربه آشپزی و آشپزی در آن خوشایند باشد.

جزیره آشپزخانه در طراحی انواع آشپزخانه نیز کاربرد دارد. جزیره آشپزخانه یک تکه مبلمان یا کانتر مستقل است که از هر طرف قابل دسترسی است. فضای کار و ذخیره سازی اضافی در مرکز آشپزخانه شما فراهم می کند، جایی که می توانید غذا را تهیه، طبخ و سبک کنید. یک جزیره آشپزخانه می تواند در اندازه های مختلف و همچنین متحرک یا ثابت باشد.

مزیت های آشپزخانه با جزیره چیست؟

جزایر آشپزخانه، زمانی که به دقت طراحی و اجرا شوند، پتانسیل افزایش ظاهر آشپزخانه به عنوان یک کل را دارند، “عامل عجب” را فراهم می کنند و حتی آنها را به نقطه کانونی خانه تبدیل می کنند. علاوه بر این، جزیره آشپزخانه به بزرگتر نشان دادن آشپزخانه و کل خانه شما کمک می کند.

SAVE_20240310_171441

فضای ذخیره سازی زیاد

داشتن یک آشپزخانه کوچک فضای کمتری برای قرار دادن ابزار و وسایل مورد نیاز در اختیار شما قرار می دهد. اگر فضای ذخیره سازی ندارید، یک جزیره ممکن است پاسخگو باشد. یک جزیره آشپزخانه مدرن را می توان تغییر داد تا هر گونه گزینه ذخیره سازی که می خواهید را شامل شود. خواه کابینت های اضافی باشند، یک سری کشوهای عمیق، یک ردیف قفسه، فضاهای کوچک برای نگهداری ظروف آشپزخانه و غیره.

تحت عنوان

جزیره به عنوان میز ناهارخوری

این جزیره یک گزینه عالی برای کسانی است که دوست دارند میزبانی کنند. وقتی جزیره در وسط اتاق قرار می گیرد، فرصتی ارزشمند برای آشپزی، سرگرمی و معاشرت بدون نیاز به ترک اتاق فراهم می کند. البته می توانید از هر جزیره ای به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید. فقط به فرمت و شکل آن دقت کنید و چند صندلی پشت آن قرار دهید تا به عنوان میز ناهارخوری نیز مورد استفاده قرار گیرد.

جزیره-کوارتز-مرمر-اثر

مرکز نظافت در جزیره

یکی از کارکردهای اصلی جزیره استفاده از آن به عنوان مکان تمیز کردن است. این بدان معناست که می توانید یک سطل زباله را در کابینت پایینی قرار دهید، ماشین ظرفشویی را در آن قرار دهید، یا دستمال های مایع، صابون ظرفشویی و سایر لوازم تمیز کننده را به همراه داشته باشید.

همه چیز-شما-نیاز-دانستید-آشپزخانه-جزایر-lead-getty-0423-3879114cb97d49e68735dcc532884ebc

جزیره آشپزی؛ جایی برای آشپزی

جزیره آشپزخانه کاربردهای زیادی دارد که در بالا به چند نمونه از آن اشاره شد. اما در برخی از خانه ها از جزیره آشپزخانه برای نصب اجاق گاز استفاده می کنند. برخی افراد سینک خود را روی این کانتر نصب می کنند. البته اگر جزیره بزرگی دارید می توانید هر دو را روی آن سوار کنید.

آشپزخانه-جزیره-سیاه و سفید

جزیره قلب آشپزخانه است.

جزایر آشپزخانه یکی از مهمترین عناصر یک آشپزخانه معاصر است. آنها ظاهر مدرن تری به آشپزخانه شما می دهند و به خانه شما ارزش می بخشند. اگر تصمیم به فروش خانه خود بگیرید، یک جزیره آشپزخانه ارزش آن را افزایش می دهد. اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود هستید، می توانید آشپزخانه خود را به جزیره ای تبدیل کنید تا فضای جدیدی به شما بدهد.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.