افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 21 May , 2024
1

جزئیات توسعه املاک مازاد / املاک بابک زنجانی نیز در حال توسعه است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 25670
جزئیات توسعه املاک مازاد / املاک بابک زنجانی نیز در حال توسعه است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قربان زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح اتاق تولید دارایی های دولت در بورس کالا که در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، با بیان اینکه شناسنامه تمامی دارایی های سامانه تولید دارایی اعلام شد، گفت: همچنین به پروژه های برجسته، شکل هزینه ها و منافع و منابع حاصل از تولید […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قربان زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح اتاق تولید دارایی های دولت در بورس کالا که در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، با بیان اینکه شناسنامه تمامی دارایی های سامانه تولید دارایی اعلام شد، گفت: همچنین به پروژه های برجسته، شکل هزینه ها و منافع و منابع حاصل از تولید برای انجام پروژه های مهم استانی اشاره شده است.

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد افزود: در تهران 22 هکتار زمین به نام سپه شهر متعلق به بانک سپه است. بیان خود به سامانه تولیدی اعلام شده است که می تواند 7 هزار واحد مسکونی را اجرا کند.

وی ادامه داد: همچنین 57 پرونده ویژه، 3500 پرونده اموال دولتی وارد این سامانه شده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در گام نخست، نیروگاه منطقه ای خراسان به مساحت 8 هزار متر و به ارزش یک میلیارد و 730 میلیون تومان در شهر مشهد تولید می شود.

قربان زاده تصریح کرد: در سامانه تولید، مکان هر پروژه، ارزش ملک و جزئیات کاربری آن و همچنین نحوه تولید ذکر شده است و متقاضیان می توانند املاک مازاد دولتی را در سامانه تولید مشاهده کنند. ، که از طریق بورس کالا به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی تاکید کرد: در تولید کالای تحویلی به صورت فروش ناخالص عمل نمی کنیم، بلکه کالای دولتی را با حداکثر ارزش افزوده تولید می کنیم.

قربان زاده تصریح کرد: یکی از املاک با ارزش چاه خیابان ایرانزمین شهر غرب معروف به ملک بابک زنجانی است که سال هاست رها شده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: فرض بر این است که منابع حاصل از تولید صرف پروژه های عمرانی شود و هزینه های جاری دولت نباشد.

قربان زاده ادامه داد: درآمد املاک مازاد در استان فارس صرف تکمیل بزرگراه شیراز – اصفهان می شود و یا در گیلان املاک مازاد دانشگاه علوم پزشکی برای تکمیل بیمارستان هزینه می شود. خوک آن استان تحویل داده می شود.

وی افزود: همچنین ملک هفت هکتاری مجموعه تفریحی شهید گرکانی متعلق به وزارت اقتصاد در شمال شرق تهران توسعه و از این طریق اولین صندوق توسعه املاک راه اندازی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.