افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

جزئیات بیشتر درگیری برادر دانش آموز رشتی در مدرسه – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 175731
جزئیات بیشتر درگیری برادر دانش آموز رشتی در مدرسه – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

حنظله مرزبند مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانش آموز مدرسه پسرانه شهید عالمی ناحیه ۲ رشت که در امتحان ترم اول مرتکب تخلف شده بود مورد توبیخ قرار گرفت. معلم و پس از اتمام امتحان و بازگشت به خانه به همراه برادر بزرگترش به مدرسه […]

حنظله مرزبند مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانش آموز مدرسه پسرانه شهید عالمی ناحیه ۲ رشت که در امتحان ترم اول مرتکب تخلف شده بود مورد توبیخ قرار گرفت. معلم و پس از اتمام امتحان و بازگشت به خانه به همراه برادر بزرگترش به مدرسه بازگشت.

وی با اشاره به جزئیات درگیری دانش آموزان در مدرسه افزود: برادر دانش آموز با حضور غیرقانونی خود در امتحان دانش آموزان پایه نهم، دانش آموز و معلم مدرسه را با چاقو مجروح و متواری شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان ادامه داد: پس از این حادثه و به درخواست مدیر مدرسه، پلیس به مدرسه رفت و پس از بررسی های اولیه و تنظیم صورتجلسه، اقدامات لازم را برای دستگیری متجاوز آغاز کرد.

مرزبند با اشاره به نظارت جدی اداره کل آموزش و پرورش برای احقاق حقوق دانش آموزان و معلمان، تصریح کرد: رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه مسئولان حراست و بازرسی. منطقه دو رشت بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه به دبیرستان مراجعه و موضوع را پیگیری کردند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ امنیت و آرامش در مدارس افزود: با توجه به اهمیت ایجاد فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش در مدارس به ویژه در ایام امتحانات، اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز رعایت این موارد را وظیفه خود می داند. با رعایت حقوق معلمان و دانش آموزان و ایجاد اعتماد در والدین دانش آموزان اقدامات لازم را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.