افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

جذاب ترین چشمه های آب گرم برای سفر به نوروز/ همه به شمال حمله می کنند، نمی دانند بهشت ​​روی زمین کجاست.

  • کد خبر : 230593
جذاب ترین چشمه های آب گرم برای سفر به نوروز/ همه به شمال حمله می کنند، نمی دانند بهشت ​​روی زمین کجاست.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تعطیلات نوروز هر ساله یکی از بهترین اوقات برای تفریح ​​و سفر است. بسیاری از خانواده ها منتظر عید نوروز هستند تا بتوانند از تعطیلات استفاده کنند و در این فصل زیبا از طبیعت لذت ببرند. اینکه کجا به سفر برویم بستگی به سلیقه و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تعطیلات نوروز هر ساله یکی از بهترین اوقات برای تفریح ​​و سفر است. بسیاری از خانواده ها منتظر عید نوروز هستند تا بتوانند از تعطیلات استفاده کنند و در این فصل زیبا از طبیعت لذت ببرند. اینکه کجا به سفر برویم بستگی به سلیقه و خواسته ما دارد. برای مثال خانواده ای دوست دارد از این فرصت برای دیدن کوه های سرسبز و دریای شمال استفاده کند. خانواده دیگری می گویند هوا خوب است، بریم جنوب تا زیاد گرم نشویم و از زیبایی های شهرهای جنوبی لذت ببریم. بسیاری از خانواده ها نیز تمایل دارند در آب غوطه ور شوند و به همین دلیل به چشمه های آبگرمی که در شهرهای مختلف وجود دارد می روند. مثلا مثل آب گرم.

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به بازدید از بهترین چشمه های آب گرم طبیعی ایران هستید، باید این مقاله را دنبال کنید که مخصوص شماست. قصد داریم تعدادی از جذاب ترین چشمه های آب گرم را که فوق العاده منحصر به فرد و درجه یک برای تعطیلات نوروزی هستند معرفی کنیم.

به آبگرم قینرجه تکاب آذربایجان غربی بروید که بسیار جذاب است.

چرا همه فقط نام آبگرم را به خاطر می آورند؟ در حالی که یکی از گرم ترین تفرجگاه های ایران در آذربایجان غربی قرار دارد و دمای آب نزدیک به 40 درجه سانتی گراد است. در شمال غربی ایران مکانی است که آبگرم قینرجه در آن قرار دارد. در واقع اینجا می توانید چشمه هایی را ببینید که از دل زمین می جوشد و بهار و عید مناسب ترین فصل برای رفتن به اینجاست.

اگر به این مکان رفتید کافی است مدتی از روستای قینرجه دور شوید تا استخرهای آبگرم به شما خوشامد بگویند و پذیرای شما باشند. جدا از اینکه منطقه اطراف طبیعتی بکر با آبشارهای فصلی، حوضچه های آب سرد و حتی آثار باستانی مانند تخت سلیمان تکاب دارد، می توانید آن را مقصد بعدی خود بدانید و تفریح ​​جالبی داشته باشید.

استخرهای آبشاری-دست ساز-قینرجه

رفتن به آبگرم دلیر در مرزن آباد چالوس; این گوش کرجی است!

بدون شک برای بسیاری از ما اولین جایی که در تعطیلات به آن فکر می کنیم شهرهای شمالی به خصوص چالوس و نوشهر است. اما آیا می دانستید که یک آبگرم زیبا در نزدیکی چالوس وجود دارد؟ در محله مرزان آباد. در واقع این آب گرم از چشمه ای می آید که از سمت شمال غربی شهر دلیر سرازیر می شود. خانم ها و آقایان، هر بیماری که دارید، از روماتیسم گرفته تا بیماری های مفصلی، می توانید با رفتن به این اسپا بهبود پیدا کنید و احساس بسیار خوبی داشته باشید. (حتی اگر درمان وجود نداشته باشد، تسکین درجه یک خواهد بود). خب اینجا شمال است و اطرافش بی شک زیبا و سرسبز است. در صورت تمایل می توانید یک پیک نیک بزرگ از این فضا انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

Delirium-Spa-4

به نظرتون اصفهان نداره؟ آبگرم هانده در گلپایکان بسیار زیباست.

در این مقاله سعی می کنیم بهترین آبگرم های ایران در شهرهای مختلف را به شما معرفی کنیم و وقت آن است که به اصفهان سفر کنید، آیا فکر می کنید اصفهان آب گرم هم دارد؟ بله، آبگرم هنده یکی از جذاب ترین آبگرم های اصفهان محسوب می شود و ساکنان آن نیز اختیاری هستند.

در فصل بهار محیط این آبگرم مملو از طبیعت بسیار سرسبز و لاله های وارونه زیبایی می شود که دل هر فردی را می رباید. جدا از اینها می توانید به تونل آب اناربر، ویلاو و سد گلپایگان بروید و اوقات خوشی را سپری کنید.

be2d31b7-0674-4df3-af13-26c659414190



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.