افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه / به شما قول می دهم حداقل دو تا از اینها را دوست داشته باشید چون عالی هستند

  • کد خبر : 202868
جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه / به شما قول می دهم حداقل دو تا از اینها را دوست داشته باشید چون عالی هستند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها همه دوست دارند در یک خانواده باشند، الان هم از نظر موقعیت مکانی و هم از نظر دکوراسیون تغییر مکان سخت است چون هزینه زیادی دارد اما تزیین دکوراسیون راحت تر است. اگر مستاجر هستید، نباید به این امید بنشینید که روزی صاحب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها همه دوست دارند در یک خانواده باشند، الان هم از نظر موقعیت مکانی و هم از نظر دکوراسیون تغییر مکان سخت است چون هزینه زیادی دارد اما تزیین دکوراسیون راحت تر است. اگر مستاجر هستید، نباید به این امید بنشینید که روزی صاحب خانه شوید و داخل خانه را ببینید، زیرا در نهایت زندگی در لحظه زندگی کردن است و باید برای دقایقی که دارید ارزش قائل شوید. خرج کردن. در خانه و با طرحی که به خون شما می آید آن را تزیین کنید، آن را به مکانی امن برای گذراندن وقت تبدیل کنید، مثلاً به ترکیب رنگ ها نگاه کنید، چه در اشیای کوچک مانند گلدان یا اشیای بزرگ مانند فرش. ، که در مطالب قبلی در مورد فرش به شما گفتیم که چه رنگی بخرید.

حال در این مطلب می خواهیم از جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه برای شما بگوییم چرا که این فرش اهمیت زیادی دارد و اگر در انتخاب آن دقت نکنید فضای آشپزخانه را کاملا خراب کرده و آن را خراب می کند. زیرا این فرش باید با بسیاری از عناصر آشپزخانه ترکیب شود و با کابینت ها و حتی رنگ شیرآلات موجود همخوانی داشته باشد و در کل هماهنگی فوق العاده و زیبایی بین آنها برقرار شود که هر بار که می بینید با انجام این کار، چشمان شما توجه شما را جلب خواهد کرد. با دیدن این همه زیبایی بدرخش. پس بیایید زمان را از دست ندهیم و به دیدن جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه برویم و نکات بیشتری در مورد آن یاد بگیریم.

برای خرید جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه طرح و رنگ را انتخاب کنید

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که تقریباً همه اعضای خانواده از آشپزخانه استفاده می کنند، بنابراین بسیار خوب است که نظر همه اعضای خانواده را برای انتخاب طرح و رنگ مناسب بدانید و سپس اقدام به انتخاب و خرید کنید. از طرفی باید ویژگی های آشپزخانه مانند رنگ یخچال و ماشین لباسشویی، گاز، میزان آلودگی و… را نیز در نظر بگیرید و به میزان استفاده از آشپزخانه نیز توجه کنید. به عنوان مثال، اگر خانواده ای نیستید که مرتب غذا را از بیرون سفارش می دهید و بیشتر اوقات آشپزی می کنید، باید در انتخاب طرح و رنگ دقت بیشتری داشته باشید.

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه.

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه.

چرا باید گروه دوم بیشتر توجه کنند؟

چون اگر جزو دسته اول هستید می توانید رنگ های روشن را برای فرش آشپزخانه انتخاب کنید چون از این فضا زیاد استفاده نمی کنید و امکان کثیف شدن فرش بسیار کم است اما اگر از دسته دوم هستید خوب آشپزی می کنید. بیشتر می شود و نشان می دهد که فرش شما بیشتر در معرض آلودگی است، در این صورت بهتر است به سراغ فرش های رنگ روشن نروید و آن هایی که رنگ تیره تر و طرح آراسته تر دارند را در اولویت قرار دهید.

در کل فرش های خیلی روشن و حتی خیلی تیره را برای این فضا پیشنهاد نمی کنیم و نقش روشن ها مشخص است و حالا ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چرا خیلی تیره توصیه نمی شود نمک، آرد. و لکه های سبکی مانند ماست روی این مدل فرش بیش از حد به نظر می رسد. به همین دلیل توصیه می کنیم رنگ های تند، دودی و قهوه ای را انتخاب کنید، همچنین بهتر است با توجه به شلوغی آشپزخانه طرحی را انتخاب کنید، یعنی اگر محیط آرام است، فرشی با طرحی پر جنب و جوش و اگر محیط شلوغ است، فرشی با طرحی آرام انتخاب کنید.

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه.

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه.

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه.

اندازه و ابعاد جدیدترین مدل فرش آشپزخانه را انتخاب کنید.

یکی دیگر از نکات مهمی که در خرید فرش آشپزخانه باید به آن توجه کنید اندازه آن است که در هنگام تصمیم گیری ملاک شما نباید متراژ کل آشپزخانه باشد بلکه در این بین باید فضاهای خالی را در نظر بگیرید. همچنین بین وسایل آشپزخانه و مبلمان فاصله است، آن را اندازه بگیرید، زیرا فرش شما نباید در این فضا که اغلب سنگین است زیر مبلمان قرار گیرد زیرا در این صورت فرش شما آسیب می بیند و زمانی که آن را بردارید. ، برای هر ماشین لباسشویی کار سختی خواهد بود و حتی طراحی آن چندان چشمگیر نیست، بنابراین مرکز آشپزخانه را بدون این وسایل و رعایت فاصله بین کابینت ها و فرش برای قرار دادن فرش در نظر بگیرید که در این صورت. اندازه مناسب

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه.

جدیدترین مدل های فرش آشپزخانه.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.