افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

جدیدترین مدل فرش پذیرایی/ اینها از دست مغرورها هستند که جا نمی دهند

  • کد خبر : 221417
جدیدترین مدل فرش پذیرایی/ اینها از دست مغرورها هستند که جا نمی دهند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه افراد زیادی هستند که می خواهند هزینه زیادی برای دکوراسیون خود صرف کنند و خوشبختانه این امر بسیار راحت تر و کاربردی تر از گذشته شده است، زیرا افراد به راحتی می توانند با مد روز همراه شوند. و با دو جستجوی ساده به […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه افراد زیادی هستند که می خواهند هزینه زیادی برای دکوراسیون خود صرف کنند و خوشبختانه این امر بسیار راحت تر و کاربردی تر از گذشته شده است، زیرا افراد به راحتی می توانند با مد روز همراه شوند. و با دو جستجوی ساده به یک سری قوانین دکوراسیون پی می برید که با اجرای آنها و اجرای آنها در دکوراسیون و چیدمان منزل خود می توانید طرحی ناب و ساده خلق کنید که نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند. البته در این بین باید با سلیقه کار کنند، مثلاً در مورد ترکیب فرش آشپزخانه با مبلمان، بدانند که فرش و مبلمان نباید به هم بچسبند و فاصله مشخصی بین آنها وجود داشته باشد. اما رنگ انتخاب شده برای فرش باید خوش سلیقه باشد و با استفاده از هوش خود رنگی را انتخاب کنید که با تمام اجزای دکوراسیون هماهنگ باشد.

در این میان باید بدانند فرش های مدرن چه شکلی هستند تا دکوراسیون آنها علاوه بر زیبایی و کارایی، رنگ و بویی هم داشته باشد و حس کهنگی را منتقل نکند. حالا با خودتون می تونید بگید خیلی سخت بود در حالی که باید بگیم اصلا اینطور نیست. شاید در ابتدا سخت به نظر برسد، اما وقتی اطلاعات خود را در مورد چیدمان عناصر مختلف خانه افزایش دهید، کم کم متوجه می شوید که این موضوع چقدر آسان و سرگرم کننده است؟ حال در مقالات مختلف ما به شما یک سری نکات برای نظم دهی بهتر اتاق نشیمن می پردازیم، به عنوان مثال امروز می خواهیم نمونه هایی از جدیدترین مدل های فرش پذیرایی را به شما نشان دهیم و نکاتی را به شما بگوییم که باید بدانید. رنگ این فرش با ما همراه باشید.

بهترین رنگ برای جدیدترین مدل فرش پذیرایی

یکی از اصلی ترین شبهه هایی که در انتخاب فرش برای هر فضایی مانند پذیرایی به ذهن متبادر می شود این است که حالا چه رنگی بخریم؟ خوب باید گفت که سوال مهمی است زیرا انتخاب رنگ مناسب می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی فضای شما داشته باشد و اصلا مهم نیست که کجا می خواهید فرش را انتخاب کنید، یعنی حتی ممکن است فرش را برای شما بخواهید. در جلوی سینک، یک رنگ زیبا انتخاب کنید.

حال اگر می خواهید رنگ مناسبی برای فرش پذیرایی انتخاب کنید باید به موارد زیر توجه کنید:

در انتخاب رنگ فرش برای پذیرایی ابتدا باید به رنگ مبلمان و سپس رنگ دیوارها توجه کرد و آنها را به ترتیب رنگ اصلی و فرعی در نظر گرفت.

به هماهنگی رنگ ها به خصوص بین رنگ مبلمان و فرش توجه کنید و بهتر است همیشه رنگ مکمل انتخاب کنید.

علاوه بر این در انتخاب رنگ برای این فضا باید به متراژ و نورپردازی محیط نیز توجه کرد، مثلاً اگر فضای شما کوچک و نورپردازی ضعیفی دارد، بهتر است فرش های رنگ روشن را انتخاب کنید. خانه را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دهید، چون فضا بزرگ‌تر است، بهتر است رنگ‌های تیره‌تر را انتخاب کنید تا احساس راحتی را از دست ندهید.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی.

رنگ زنده برای جدیدترین مدل فرش پذیرایی

گفتیم که فرش های رنگ روشن اتاق را بزرگتر نشان می دهند، اما نکته ای که در انتخاب فرش رنگ روشن باید به آن توجه کنید این است که چقدر رفت و آمد در خانه شما وجود دارد، زیرا اگر زیاد باشد قطعا این ترافیک بیشتر می شود. در آنجا فرش شما زودتر کثیف می شود و اگر رنگ آن روشن باشد این کثیفی بسیار بیشتر نمایان می شود و باید فرش را بشویید و دفعات شستشو زیاد می شود، امکان گم شدن آن وجود دارد پس باید این را در نظر بگیرید. مشکل هنگام انتخاب رنگ روشن

جدیدترین مدل فرش پذیرایی.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی.

رنگ تیره جدیدترین مدل فرش پذیرایی

در مورد انتخاب رنگ تیره گفتیم که برای فضاهای کوچک مناسب نیست زیرا می تواند فضا را کوچکتر نشان دهد اما نکته اینجاست که این مدل فرش برای فضاهای پر رفت و آمد به دلیل لکه و کثیفی بسیار مناسب است. که انباشته می شوند. در اثر رفت و آمد زیاد، شما آنطور که باید نمی بینید و حتی موهای روی فرش نیز در این مدل از فرش ها به چشم نمی آیند، اما هنگام انتخاب آنها باید از مناسب بودن نور فضای خود اطمینان حاصل کنید. . خوب است وقتی کسل کننده است شما را در خانه نبینند.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی.

جدیدترین مدل فرش پذیرایی.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را به زیبایی سازماندهی کنید، صفحه نمایش خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=221417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.