افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

جدیدترین ظروف برای خوردن آجیل / فقط مقداری آجیل در اینها قرار دهید، بسیار زیبا و چشمگیر هستند.

  • کد خبر : 230020
جدیدترین ظروف برای خوردن آجیل / فقط مقداری آجیل در اینها قرار دهید، بسیار زیبا و چشمگیر هستند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- نزدیک عید هستیم و خانم های زیادی برای جشن عید آماده می شوند. در یک مهمانی چیزی که توجه زیادی را به خود جلب می کند، علاوه بر غذاهای خوشمزه ای که تهیه و تزیین می شود، ظروف نیز اهمیت زیادی دارند. همه میزبان ها […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- نزدیک عید هستیم و خانم های زیادی برای جشن عید آماده می شوند. در یک مهمانی چیزی که توجه زیادی را به خود جلب می کند، علاوه بر غذاهای خوشمزه ای که تهیه و تزیین می شود، ظروف نیز اهمیت زیادی دارند. همه میزبان ها دوست دارند پذیرایی را با زیباترین غذاهایی که دارند سرو کنند، زیرا هر چه پذیرایی بهتر باشد سلیقه بانوی خانه مشهود است. از طرفی دیده اید که مادران ما همیشه غذاهای زیبا را برای مهمانی رزرو می کنند؟ این دقیقا مصداق بارز این مشکل است.

در تعطیلات عید معمولا آجیل و شیرینی می خورند و آجیل یکی از غذاهای اصلی عید نوروز است که در هر خانه ای به اشکال مختلف شاهد آن هستیم. در مقاله قبل در مورد بسته بندی میوه صحبت کردیم و حتی انواع بسته بندی پخت را ارائه کردیم. اما این بار می خواهیم به آجیل خوارانی بپردازیم که زیبایی آنها واقعاً چشمگیر است. پس با ما همراه باشید تا با جذاب ترین و مدرن ترین مدل های آجیل خوری آشنا شوید.

ظرف شیشه ای و کریستالی آن واقعاً شیک است.

در هر خانه ای معمولاً ظروف شیشه ای و کریستالی وجود دارد که ظروف آجیلی یکی از آن هاست و می توان گفت جزو پرفروش ترین و پرطرفدارترین ظروف غذاخوری است. این سبک از ظروف به دلیل شفافیت و درخشندگی معمولا مورد پسند همگان قرار می گیرد و امروزه با تغییر مد ظروف، زیباتر شده و به دلیل تنوع زیاد شاهد مدل های مختلف ظروف شیشه ای و کریستالی هستیم. ، خریداران زیادی را جذب می کند! اما خطایی که در این محیط وجود دارد این است که ظروف آجیل کریستالی حاوی سرب هستند و به همین دلیل برای بدن مضر و مقاومت چندانی ندارند.

انواع بسته بندی آجیل

مهره های شیشه ای مشابه هستند، اما مقاومت بیشتری نسبت به مهره های شیشه ای دارند. اما مشکل این نوع آجیل خورهای شیشه ای این است که بر خلاف شیشه، نوع برتری ندارند و طرح و تنوع زیادی ندارند. به طور کلی می خواهیم بگوییم که ظروف شیشه ای و شیشه ای می توانند گزینه های بسیار خوبی باشند.

انواع بسته بندی آجیل

ظروف آجیلی این بار به سبک سرامیکی و چینی

امروزه همه به دنبال تنوع هستند یا به این طرح ها و کارکردها توجه می کنند، ظروف آجیلی سرامیکی سفید طرفداران زیادی دارد. چون همین الان چون خیلی ها هستند که فکر می کنند این سبک غذاها همیشه مد است و هیچ وقت از مد نمی افتد و جذاب است. علاوه بر این، این سبک از ظروف را می توان به راحتی با دیگر غذاهای خانه ترکیب کرد.

انواع بسته بندی آجیل

ظروف آجیلی سرامیکی مانند شیشه از تنوع بالایی برخوردار است و از طرفی مانند ظروف شیشه ای جزو بهداشتی ترین ظروف به حساب می آید. در واقع ترکیب ظرف آجیلی سرامیکی سفید با صفحات چوبی می تواند جلوه بسیار زیبایی بدهد.

انواع بسته بندی آجیل

از ظرف مهره مسی به دلیل نازک بودن کم استفاده کنید.

مس معمولا در همه خانه ها یافت می شود، اما به شکل تزئینی. می توان مس را یکی از نوستالژیک ترین و قدیمی ترین ظروف سفره دانست که امروزه می توان از ظروف مسی هم از نظر کاربردی و هم از نظر تزئینی بسیار استفاده کرد و به ارزش افزوده نیز می افزاید. امروزه تولیدکنندگان ورق مس بسیار پیشرفته هستند و نمونه های ورق مسی را با طرح های شیک و زیبا و ویژگی های عالی روانه بازار می کنند.

اما متأسفانه ممکن است پس از استفاده طولانی مدت از ظروف مسی، رنگ آن ها کدر شده و درخشندگی خود را از دست بدهند، بنابراین در شستن آنها باید مراقب باشید و از روش های مراقبتی مناسب استفاده کنید.

انواع بسته بندی آجیل



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=230020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.