افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

تو شکر روزهای تلخ این مرد نیستی! از کجا بفهمم دوستت دارم؟ / اشکالی ندارد این را در رفتار شما ببینید.

  • کد خبر : 180776
تو شکر روزهای تلخ این مرد نیستی!  از کجا بفهمم دوستت دارم؟  / اشکالی ندارد این را در رفتار شما ببینید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- خب امروز دیگر مثل قدیم نیست که درصد بالایی از ازدواج ها سنتی بود و شاید حتی یک دختر و پسر خوب و کامل همدیگر را تا زمانی که ازدواج نکرده بودند، ندیده بودند. در دهه های اخیر رابطه افراد قبل از ازدواج به گونه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- خب امروز دیگر مثل قدیم نیست که درصد بالایی از ازدواج ها سنتی بود و شاید حتی یک دختر و پسر خوب و کامل همدیگر را تا زمانی که ازدواج نکرده بودند، ندیده بودند. در دهه های اخیر رابطه افراد قبل از ازدواج به گونه ای شده است که مدتی را به سفر می گذرانند تا با یکدیگر آشنا شوند و پس از مدتی باید دید که آیا با هم سازگاری دارند یا خیر. معمولا در چنین مواقعی وابستگی و محبت دختر بیشتر می شود که البته صددرصد مشکلی نیست اما با تحقیق و مشاهده بیشتر این زنان هستند که بیشترین احساس وابستگی را تجربه می کنند.

آیا در رابطه با شریک عاطفی خود اینگونه هستید؟ آیا از رابطه و رفتار کاملا راضی هستید یا خیر؟به نظر شما آنچه در ابتدای رابطه وجود داشت آسیب دیده است و اکنون نوعی نارضایتی دارید؟ مثلا جوری که مردد میشی و با خودت میگی آیا اون قبلا منو دوست داره؟ مثل قبل، آیا او به طور جدی به رابطه ما فکر می کند یا به نظر می رسد توجه و احساساتش را از دست داده است؟

اگر در این دوراهی های عذاب آور گیر کرده اید، پیشنهاد می کنیم مقاله ما را دنبال کنید تا به عمق رابطه خود پی ببرید و بدانید که آیا شریک عاطفی شما علاقه مند است یا خیر.

1- آیا پسر مورد علاقه شما برای شما تلاش می کند؟

خب همه ما یک سری مشکلات خانوادگی و کاری در زندگی داریم که می تواند ذهن ما را درگیر کند. اما اینکه اولویت ما چیست، کاملاً به علاقه ما به موضوعات بستگی دارد. آیا بهتر نیست ببینید در کجای زندگی پسر مورد علاقه خود قرار دارید و اولویت های او چیست؟

اگر شخصی شما را در اولویت خود قرار دهد، مطمئن باشید که در اوقات فراغت با شما تماس خواهد گرفت. یا بین گذراندن وقت با شما و دوستش، کنار شما بودن را انتخاب می کند.

آیا او می خواهد در زندگی شما باشد؟ یا مثلا در کنار شما بودن حتی اگر مکان مورد نظر جای خوشایندی نباشد!

کمپرسور happycouple

2- وقتی که نیستی آیا او به شما علاقه نشان می دهد؟

مردان به طور طبیعی دوست دارند با زنان وقت بگذرانند. بنابراین وقتی با آنها هستید، ممکن است علاقه آنها را متوجه نشوید، اما باید منتظر بمانید و ببینید که آیا آنها بعد از چند روز دوری برای شما تنگ می شوند یا خیر. یا نه! فراموش نکنید که ابراز اشتیاق تنها به معنای ارسال پیام های عاشقانه نیست.

مرد با یافتن راه های مختلف تمایل خود را به شما ابراز می کند. به عنوان مثال، اگر او برای شما شوخی می فرستد، پس توجه و علاقه خود را به شما نشان می دهد.

3- این نشانه علاقه متقابل است

یکی از راه های اصلی برای اینکه بفهمید پسر مورد نظر شما به شما علاقه دارد یا نه این است که ببینید آیا او درباره زندگی شخصی خود به شما توضیح می دهد یا خیر. آیا در تماس هستید؟ اگر شما را دوست داشته باشد حتما تا حدودی برایتان توضیح می دهد.

او علاوه بر به اشتراک گذاشتن مشکلات زندگی خود، هرگز از بودن در کنار شما دست بر نمی دارد. او با یک روز و دو روز رها شدن تسلیم نمی شود.

110

4- عشق مرد عاشق اینگونه برملا می شود

من نمی گویم 100٪، اما به چشمان خود اعتماد کنید زیرا چشمان هر کسی در مورد ضمیر ناخودآگاه آنها صحبت می کند. پس اگر می خواهید بدانید که شریک عاطفی تان به شما علاقه دارد یا خیر، چشمان او را فراموش نکنید. ضمیر ناخودآگاه در واقع سرچشمه مفاهیم اولیه هر فرد است، پس باید بگوییم: مطمئن شوید که اگر مردی شما را دوست دارد، این عشق از چشمانش بر سر شما فریاد می زند.

واقعیت این است که مردی که شما را دوست دارد مانند یک ملکه با شما رفتار می کند و خوشبختی شما واقعا برای او مهم است. این موضوع به گونه ای است که گاهی حتی آرامش و شادی شما برای او مهمتر از شادی شماست. چشمان این مرد طوری به تو نگاه می کند که گویی تنها دختر این دنیا هستی.

5- عشق متقابل سالم چگونه است؟

عشق متقابل سالم در واقع چیزی است که به شما اعتماد به نفس می دهد. چون آنقدر همدیگر را دوست دارند که جرات انجام هر کاری را دارند. آنها به یکدیگر اعتماد دارند و این باعث افزایش اعتماد به نفس آنها برای ادامه زندگی می شود.

image_13980703147158



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=180776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.