افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

توسعه ورزش های آبی فرصتی برای شکوفایی اقتصاد کیش است

  • کد خبر : 26146
توسعه ورزش های آبی فرصتی برای شکوفایی اقتصاد کیش است

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در نشستی با روسای تیم های ورزشی بر لزوم استفاده از تجربیات ارزشمند و موثر پیشکسوتان و کارشناسان امر در تصمیم گیری ها اشاره کرد و گفت: این اقدام مهم همراه با رونق عمومی در این زمینه و نقش فعالان و سرمایه […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در نشستی با روسای تیم های ورزشی بر لزوم استفاده از تجربیات ارزشمند و موثر پیشکسوتان و کارشناسان امر در تصمیم گیری ها اشاره کرد و گفت: این اقدام مهم همراه با رونق عمومی در این زمینه و نقش فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی، قطعا در رونق اقتصاد ورزش جزیره کیش موثر خواهد بود.

سرهنگی افزود: در حوزه توسعه زیرساخت ها، بازسازی و ارتقاء نباید به بودجه دولت بستگی داشته باشد، زیرا سرمایه گذاری بخش خصوصی به ویژه در حوزه ورزش می تواند گام موثری در مسیر تحول باشد.

وی با اشاره به اینکه ایران نسبت به برخی کشورها کمتر به اقتصاد ورزش توجه کرده است، گفت: می توانیم از ورزش به عنوان یک صنعت سودآور بهره مند شویم، بنابراین در کیش باید افقی برای توسعه، پیشرفت و ارتقای ورزش وجود داشته باشد.جزیره ای ورزش 10 سالگی را در نظر بگیرید.

وی تصریح کرد: معادلات باید به گونه ای باشد که ورزش به عنوان یکی از زیرشاخه های صنعت گردشگری بر خود حاکم باشد و بخش خصوصی سرمایه گذاری و بهره برداری کند.

سرهنگی با تاکید بر استفاده از فرصت ها برای ایجاد جاذبه های گردشگری ورزشی خاطرنشان کرد: قابلیت های ورزشی کیش باید باعث شود مسافران مدت بیشتری در جزیره بمانند و احساس شادی و نشاط را در بین ساکنان ترویج کرده و به عنوان قهرمان دیده شوند تا همه این موارد به توسعه و رونق این جزیره کمک کند. اقتصاد ورزش

وی همچنین به اماکن ورزشی، اماکن، استانداردها و سرانه بهینه برای هر نفر در جزیره کیش اشاره و بیان کرد: استعدادهای ورزشی کیش نیز باید شناسایی و پرورش داده شود تا کارنامه ورزشی جزیره نسبت به گذشته درخشان شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: این سازمان از ایده های ورزشی کارشناسان استقبال می کند.

در پایان از روسای تیم های کاراته، شیرجه-شنا و واترپلو، ژیمناستیک، ووشو، تنیس، نجات غریق و شیرجه، تکواندو، فوتبال، والیبال و اسکواش به عنوان 10 تیم برتر ورزشی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=26146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.