افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

تنش آب در بسیاری از مناطق خوزستان برطرف شد

  • کد خبر : 225996
تنش آب در بسیاری از مناطق خوزستان برطرف شد

رئیس جمهور در مراسم بهره برداری از پروژه های صنعت آب و برق خوزستان گفت: از جمله خبرهای خوبی که با تلاش مستمر کارگران و مهندسان به دست آمد رکورد کشت در خوزستان و رفع تنش آبی در بسیاری از مناطق است. خبرگزاری میزان- سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز جمعه در ادامه برنامه های سفر […]

رئیس جمهور در مراسم بهره برداری از پروژه های صنعت آب و برق خوزستان گفت: از جمله خبرهای خوبی که با تلاش مستمر کارگران و مهندسان به دست آمد رکورد کشت در خوزستان و رفع تنش آبی در بسیاری از مناطق است.

خبرگزاری میزان- سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز جمعه در ادامه برنامه های سفر خود به استان خوزستان در راستای بهره برداری از طرح های صنعت آب و برق استان، با بیان اینکه خوزستان دارای توانمندی های بسیار متنوع و فراوانی است، اظهار داشت: مسئولین و مدیران مسئول باید این توانمندی ها را شناسایی و استفاده کنند. در راستای تامین و ارتقای رفاه مردم بر اساس اولویت ها می باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه هیچکس در تنوع و فراوانی توانمندی های خوزستان تردید ندارد و در این زمینه بین همه اتفاق نظر وجود دارد، تصریح کرد: در توانمندی های خوزستان تردیدی نیست و تنها سوال این است که برای استفاده از این ظرفیت ها چه باید کرد. مسیر. .به نفع رفاه مردم باشد.

آیت الله رئیسی با تاکید بر لزوم و اهمیت ارتقای کارایی مدیریت کشور برای استفاده بهینه از توانمندی ها، تصریح کرد: حتماً سازوکارهای افزایش بهره وری را بر اساس تعداد امکانات، نیروی انسانی و توانمندی ها بازنگری کنید تا ببینید چه کارهایی انجام شده است. آیا ممکن است، آیا متناسب با آنچه باید انجام شود یا خیر؟

رئیس جمهور با تشکر از تمامی کارگران و کارگرانی که در اجرای پروژه های مورد بهره برداری امروز مشارکت داشتند، گفت: همانطور که وزیر نیرو بیان کرد در ابتدای دولت سیزدهم مشکلات و اختلاف نظرهای زیادی در حوزه آب وجود داشت. ، برق، انرژی و با شرایط مشابهی مواجه شدیم که برای مردم کاملاً محسوس بود، اما با تلاش مردم به ویژه جوانان، پیمانکاران، کارگران، مهندسان و مدیران توانستیم بخش مهمی از مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذاریم و برای نمونه امروز خوزستان به کارگاه عظیم تلاش ها تبدیل شده است و هر روز اخباری از گشایش ثمرات و نتایج این تلاش ها به گوش می رسد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه با برنامه ریزی هایی که دیده ایم این نارضایتی هر روز کمتر می شود، تصریح کرد: رکورد کشت در خوزستان و کاهش تنش آبی در بسیاری از مناطق از جمله خبرهای خوبی است که مرهون تلاش مستمر کارگران و مهندسان است. . تاسیس شده و با ادامه این تلاش ها به ویژه توسط وزیر جهاد نیرو، به زودی شاهد رفع کامل تنش آبی در این منطقه خواهیم بود.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود، تجلیل از یادمان 24 هزار شهید استان خوزستان را یادآور جهاد، شهادت و ایثار مردم غیور این استان عنوان کرد و افزود: این یادمان ها بر عهده همه مردم است. ما مسئولین که بی دریغ و مجدانه تلاش کرده ایم، بیایید جلو برویم و مطمئناً با این بینش برخلاف میل دشمن به اهداف مقدس خود خواهیم رسید.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه همه گزارش‌ها نوید موفقیت و پیروزی در همه عرصه‌ها را برای ملت ایران می‌دهد، تصریح کرد: باید هرگونه القای ناامیدی و یأس را از ادبیات و رفتار خود حذف کنیم زیرا رهبری داریم که مایه امید و امید همه است. با امید به خلقت در جامعه تشویق می کند

رئیس جمهور توکل به خداوند متعال و توکل و اعتقاد به سرمایه های عظیم کشور را رمز موفقیت کارها دانست و ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران صنعت آب و برق ابراز امیدواری کرد که کارهای بزرگ بعدی با دقت، سریع، کامل و واقع بینانه تکمیل شده و به بهره برداری می رسد.

آیت الله رئیسی همچنین تمامی مدیران دستگاه های اجرایی را موظف به مدیریت مصرف در کنار مدیریت تولید کرد و گفت: در واقع اگر مدیریت مصرف نباشد هر چقدر هم تولید افزایش یابد به دلیل مصرف به هدر می رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.