افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

تمامی عوارض در کشور الکترونیکی می شود

  • کد خبر : 232723
تمامی عوارض در کشور الکترونیکی می شود

به گزارش بازار، در حالی که پیش از این اعلام شده بود از امروز چهارم اسفندماه و همزمان با سفرهای نوروزی تمامی بزرگراه های کشور باید الکترونیکی شود، تمامی بزرگراه های دولتی و خصوصی باید به صورت الکترونیکی عوارض دریافت کنند. خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور پیشتر گفته […]

به گزارش بازار، در حالی که پیش از این اعلام شده بود از امروز چهارم اسفندماه و همزمان با سفرهای نوروزی تمامی بزرگراه های کشور باید الکترونیکی شود، تمامی بزرگراه های دولتی و خصوصی باید به صورت الکترونیکی عوارض دریافت کنند.

خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور پیشتر گفته بود بر اساس برنامه ابلاغی، تا 4 اسفندماه تمامی بزرگراه ها باید به صورت الکترونیکی عوارض دریافت کنند و در صورت عدم تحقق این امر، تعلل کنندگان در این امر قانونی معرفی خواهند شد. به سازمان و مراجع بازرسی. تقدیم قوه قضاییه می کنیم.

وی با بیان اینکه در برخی از بزرگراه ها اقدامات لازم انجام شده است، افزود: در 16 بزرگراه تجهیزاتی مانند گیت و دوربین نصب شده است اما در 3 بزرگراه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

خادمی بیان کرد: در صورت عدم همکاری مردم در پرداخت عوارض، جمع آوری به ناچار به صورت دستی بازمی گردد، زیرا سرمایه گذار نیز نباید متحمل ضرر شود.

به گفته وی، زیرساخت تمامی بزرگراه ها برای اخذ الکترونیکی عوارض تکمیل شده است، اما در اتصال به شبکه مشکلاتی وجود دارد و نکته مهم این است که برخی سرمایه گذاران بزرگراهی نیز نگران پرداخت الکترونیکی عوارض هستند.

وی گفت: برای رفع این نگرانی با بیمه گذاران و پلیس وارد مذاکره شده ایم و امیدواریم این نگرانی سرمایه گذاران این بخش به زودی برطرف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: 25 بزرگراه کشور باید عوارض الکترونیکی داشته باشند و از امروز 16 بزرگراه الکترونیکی شده و 25 اسفندماه باقی مانده به سامانه الکترونیکی مجهز می شود.

خادمی گفت: برخی از رانندگان عوارض پرداخت نمی کنند، هرچند وضعیت پرداخت به طور کلی بهتر شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.