افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

تقی پور: بهتر بود ابتدا شمسایی در این دیدار حاضر می شد و سپس درباره دوقطبی بودن فوتسال ایران اظهار نظر می کرد.

  • کد خبر : 124688
تقی پور: بهتر بود ابتدا شمسایی در این دیدار حاضر می شد و سپس درباره دوقطبی بودن فوتسال ایران اظهار نظر می کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسماعیل تقی پور پس از شکست 6 بر 4 تیم مس مقابل گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: خیلی دوست نداشتم در مورد مسابقه صحبت کنم و خود شما شاهد بودید که بازی چگونه شروع شد و چگونه برگزار شد. تمام شد و به هر حال باید زیاد حرف بزنم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسماعیل تقی پور پس از شکست 6 بر 4 تیم مس مقابل گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: خیلی دوست نداشتم در مورد مسابقه صحبت کنم و خود شما شاهد بودید که بازی چگونه شروع شد و چگونه برگزار شد. تمام شد و به هر حال باید زیاد حرف بزنم حتی مدیر باشگاه هم به من گفت مصاحبه نکن اما آمدم به خبرنگاران احترام بگذارم.

وی افزود: اگر این دیدار در تبریز بود و این اتفاقات می افتاد، گیتی پسند تیمش را از زمین خارج می کرد. دیدید چه کردند که در تبریز بطری را روی زمین انداختند. واقعا نمیدونم چی بگم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: در چند روز گذشته و حتی دیروز به بازیکنانم گفتم دنبال فوتسال باشید و فقط فوتسال بازی کنید اما امروز فوتسال نبود و به گیتی پسند تبریک می گویم اما هنوز 13 هفته تا پایان بازی باقی مانده است. پایان لیگ.” و انشاالله بتوانیم امتیازات از دست رفته را تا حد امکان پس بگیریم.

تقی پور در پاسخ به این سوال که شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال دو قطبی شدن تیم های مس و گیتی‌پان‌سند را به ضرر تیم ملی دانسته است، گفت: با احترامی که برای وحید شمسایی، مربی تیم ملی قائل هستم، باید به آن احترام بگذارم. امروز در این مسابقه حضور دارد. و ما در ایران مهمانی خوب یا بهتر نداریم. در واقع غیبت سرمربی تیم ملی سوالی است که نیاز به پاسخ دارد. شمسایی باید امروز حاضر می شد و بعد اظهار نظر می کرد که دوقطبی شدن یا به ضرر تیم فوتسال ایران است یا به نفع تیم ملی. شما باید بازی ها را از نزدیک تماشا کنید و من واقعاً نمی دانم در این مورد چه بگویم. فوتسال ما سال هاست همین طور است و هست.

وی ادامه داد: چرا شمسایی تیم اول و دوم را به دو قطب تقسیم می کند با این تفاوت که تیم سوم تیم بدی است یا تیم چهارم؟ واقعا نمی دانم این موضوع را چطور دید و گفت فوتسال ایران دو قطبی است. تیم های رده پایین ما هم تیم های خوبی هستند و جوانان شایسته ای در آنها حضور دارند. انشالله امروز اولین نفری هستم که در این مسابقه حساس و مهم شرکت می کنم و ما هم دست به کار نشده ایم و بزرگان فوتسال تصمیم گیرنده هستند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سوال که آیا قصد جذب بازیکن در نیم فصل را دارند یا خیر، گفت: انشاالله در نیم فصل منتظر مهدی جاوید هستیم تا به تیم ما ملحق شود. و همچنین کدخدایی; البته برخی از بازیکنان ما در این مسابقه شرکت نکردند. و هنوز ناامید نشده ایم و در نیم فصل فراز و نشیب های زیادی داریم و انشاالله بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

تقی پور در پاسخ به این سوال که در این بازی با کشاورز سرمربی گیتی پسند تاکتیک خود را خیلی تغییر دادید و نتیجه گرفتید، گفت: تیم های مس و گیتی پسند همیشه در مسیر قهرمانی هستند و هر دو تیم بین بهترین ها هستند. در فوتسال و بازی با تیمی مثل گیتی پسند خیلی سخت است. در نیمه اول حرفی برای گفتن ندارم اما خدا را شکر بازیکنانم در نیمه دوم خوب بازی کردند و حتی می توانستیم نتیجه بازی را پس بگیریم اما واقعاً اتفاقی افتاد که کار ما را سخت کرد. از همین جا از هواداران خوب باشگاه مس که در این هوای سرد در اصفهان حضور داشتند تشکر و قدردانی می کنم. واقعاً ما را متبرک کردند و شبانه راهی اصفهان شدند. از اینجا دوباره دستانت را می بوسم. انشاالله در پایان زحمات این عزیزان به حداقل کار امتیاز گرفتن دلخوش باشیم.

انتهای پیام/




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=124688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.