افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

تغییر ظاهر خانه با رنگی جذاب برای دیوار پذیرایی / چند ایده کاربردی و خاص

  • کد خبر : 184066
تغییر ظاهر خانه با رنگی جذاب برای دیوار پذیرایی / چند ایده کاربردی و خاص

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه تعداد افرادی که دغدغه دکوراسیون خانه و محل کار خود را دارند، به آن فکر می کنند و حتی از افراد متخصص در این زمینه مشاوره می گیرند، بسیار بیشتر از قبل شده است. قرار دادن مبلمان و فرش، انتخاب پرده، لوستر، مبلمان آشپزخانه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه تعداد افرادی که دغدغه دکوراسیون خانه و محل کار خود را دارند، به آن فکر می کنند و حتی از افراد متخصص در این زمینه مشاوره می گیرند، بسیار بیشتر از قبل شده است. قرار دادن مبلمان و فرش، انتخاب پرده، لوستر، مبلمان آشپزخانه و …. همگی حساب شده هستند، هماهنگی کامل دارند و قطعا جلوه ای خاص و زیبا به خانه می دهند. یکی دیگر از مسائلی که در دکوراسیون اهمیت دارد و در فضای داخلی خانه تاثیرگذار است، رنگ دیوارهاست. در این مقاله می خواهیم در مورد ایده های مختلف برای رنگ دیوار پذیرایی با شما صحبت کنیم. تا آخر با ما همراه باشید…

رنگ های خنثی، تیره یا شاد؟

برای انتخاب رنگ دیوار پذیرایی ابتدا باید به روحیه خود نگاه کنید. شما رنگ های خنثی را دوست دارید، رنگ های روشن انتخاب شما هستند یا رنگ های تیره به سلیقه شما نزدیک تر است.

پس از درک این نکته باید سبک دکوراسیون منزل خود را مشخص کنید. آیا مبلمان خانه شما مدرن، معاصر است یا سنتی و کلاسیک؟ پس از این می توانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل خود رنگ دیوار پذیرایی را تعیین کنید.

کرم یا استخوان سبک؛ انتخاب محبوب!

یکی از کم مشکل ترین رنگ ها برای دیوارهای پذیرایی، رنگ کرم روشن یا مایل به سفید است که تقریباً با هر رنگ مبلمانی هماهنگ می شود و خانه را روشن و جادار نشان می دهد. این رنگ انتخاب خیلی هاست و خیلی راحت قابل تغییر است.

wall-paziraee3

خاکستری به فضای خانه عمق می دهد!

یکی از رنگ‌هایی که در سال‌های اخیر مد شده است و با اینکه بسیار پرطرفدار است همچنان زیباست، اما طیف رنگی آن از خاکستری روشن تا زغالی است. انتخاب این رنگ به فضای خانه شما عمق می بخشد و با دکوراسیونی به سبک مدرن هماهنگی بیشتری دارد.

wall-paziraee8

با انتخاب این رنگ برای یکی از دیوارهای اصلی پذیرایی، می توانید گزینه های زیادی برای رنگ مبلمان و فرش خود داشته باشید، زیرا رنگ خاکستری مکمل زیبایی برای بسیاری از رنگ ها است.

فضای خاص تر با رنگ های تیره!

اگرچه استفاده از رنگ های تیره مورد پسند اکثر افراد نیست، اما فضایی خاص و مرموز به خانه شما می بخشد. رنگ های تیره برای خانه های کوچک مناسب نیستند و فضا را کوچکتر از آنچه هست نشان می دهند.

قبل از انتخاب رنگ های تیره مانند سر غازی، سرمه ای، زغالی تیره و … خوب فکر کنید و ببینید آیا این رنگ ها با روحیه شما سازگار هستند یا خیر.

wall-paziraee7

البته این را هم باید گفت که ترکیب رنگ های تیره و روشن در خانه کنتراست زیبایی ایجاد می کند که بسیار جذاب است.

wall-paziraee5

سبک معاصر و انتخاب رنگ های شاد.

رنگ های شاد مانند لیمویی، هلویی و یاسی برای یکی از دیوارهای اصلی پذیرایی، انتخابی شجاعانه و خاص است که علاقه شما را به سبک معاصر نشان می دهد.

اگر این رنگ ها را برای دیوار اتاق نشیمن انتخاب می کنید، دقت کنید که با انتخاب هوشمندانه رنگ مبلمان و سایر وسایل منزل، ترکیبی زیبا ایجاد کنید.

wall-paziraee2

wall-paziraee1

در این مقاله به طور خلاصه چند ایده برای انتخاب رنگ دیوار پذیرایی ارائه می دهیم. اگر دانشی در دکوراسیون ندارید بهتر است با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر به این نوع موضوعات علاقه دارید، می توانید بقیه مطالب سایت در زمینه دکوراسیون را اینجا ببینید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.