افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

تعیین جنسیت عروس هلندی/ این شیطون های کوچولو خیلی راحت خودشون رو لو میدن

  • کد خبر : 122706
تعیین جنسیت عروس هلندی/ این شیطون های کوچولو خیلی راحت خودشون رو لو میدن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- داشتن پرندگان زینتی به عنوان حیوان خانگی در کشور ما از دیرباز یک رسم بوده و یکی از این پرندگان عروس هلندی است، اما موضوعی که در مورد این پرنده زیبا وجود دارد، شناسایی جنسیت عروس هلندی و بسیاری از افرادی است که سعی در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- داشتن پرندگان زینتی به عنوان حیوان خانگی در کشور ما از دیرباز یک رسم بوده و یکی از این پرندگان عروس هلندی است، اما موضوعی که در مورد این پرنده زیبا وجود دارد، شناسایی جنسیت عروس هلندی و بسیاری از افرادی است که سعی در نگهداری آنها دارند. این پرنده، آنها دوست دارند جنسیت پرنده خود را بدانند، به خصوص اگر قصد داشته باشند یک جفت از این پرنده را برای جفت گیری داشته باشند و البته گاهی اوقات تعیین جنسیت هلندی ها دشوار است، اما غیرممکن نیست. عروس.

یعنی در خانه با توجه به یک سری خصوصیات قادر خواهید بود جنسیت این پرنده زیبا را تشخیص دهید و سپس اگر قصد جفت گیری با آن را دارید شریک زندگی خود را انتخاب کنید. نکته ای که در مورد عروس هلندی وجود دارد این است که همه آنها تا سن بلوغ یک شکل هستند، بنابراین در حال حاضر نمی توان جنسیت آنها را از روی ظاهر آنها تشخیص داد، بنابراین برای تشخیص جنسیت عروس هلندی باید منتظر بمانید تا اولین بار پر شود. یعنی تا 6 تا 9 ماه صبر کنید. حال برویم سراغ راهکارهای تعیین جنسیت عروس هلندی بعد از این مدت.

جنسیت عروس هلندی را با رنگ بدن و ظاهر مشخص کنید

هنگامی که عروس هلندی به سن بلوغ می رسد و اولین تخمک گذاری آنها به پایان می رسد، ظاهر آنها کم کم شروع به تغییر می کند و در همان زمان می توانید جنسیت عروس هلندی خود را تعیین کنید. در این زمان تشخیص جنسیت عروس هلندی زرد آسانتر از بقیه است، زیرا عروس هلندی نر رنگ صورت زرد روشن دارد و رنگ صورت زن خاکستری با نوارهای زرد کم رنگ است. بدن پرنده نر یک دست و همرنگ است، در حالی که ماده دارای لکه ها و نشانه هایی در زیر بال ها است.

جنسیت عروس هلندی را از روی رنگ گونه ها مشخص کنید

این پرندگان به خاطر گونه های نارنجی هلویی خود معروف هستند که تشخیص جنسیت عروس هلندی را آسان تر می کند. در عروس هلندی مرد، رنگ گونه مشخص تر و پررنگ تر از بقیه رنگ بدن است، در حالی که در خانم ها رنگ گونه کم رنگ و در بسیاری از موارد با رنگ بدن یکسان است.

جنسیت عروس هلندی را تعیین کنید

تعیین جنسیت عروس هلندی با پرهای دم

عروس هلندی زمانی که جوجه است دارای لکه ها و لکه های زرد در زیر پرهای دم است که بسیار بلند است، دم به رنگ خاکستری تیره و ساده خواهد بود، در حالی که عروس هلندی همچنان مانند دوران جوانی خود این لکه ها را روی پرهای بلند خود خواهد داشت.

تعیین جنسیت عروس هلندی از تخمک گذاری.

شاید این موضوع برای شما بسیار واضح و واضح باشد، اما این یکی از بهترین راه ها برای تعیین جنسیت عروس هلندی است، زیرا فقط عروس هلندی تخم می گذارد، بنابراین اگر پرنده شما پس از مدتی، اگرچه این کار را نمی کند، اگر شریک زندگی داری صد در صد مطمئنی، باور داری که عروست زنه.

جنسیت عروس هلندی را تعیین کنید

جنسیت عروس هلندی را با صدای او مشخص کنید

یکی دیگر از راه های تشخیص جنسیت عروس هلندی توجه به صدای آن است، بنابراین اگر پرنده شما بالغ است، می توانید تفاوت های جنسیتی و جنسیتی آن را از طریق آواز خواندنش تشخیص دهید. دوست پسر هلندی دوست دارند زیاد آواز بخوانند و سوت بزنند، زیاد کار کنند، سروصدا کنند و خودنمایی کنند و بعد از ضربات بلوغ صدایشان کمی تغییر می کند و در نتیجه قادر به تولید صداهای متنوع تری نسبت به خودشان هستند.

این در حالی است که گونه ماده این پرنده بر خلاف گونه ماده انسان بسیار آرام و ملایم است و آخرین صدایی که می دهد صدایی شبیه جیغ است، بنابراین اگر پرنده شما بسیار پر سر و صدا است و مدام بازی می کند، شک نکنید که جنسیت مذکر نیست.

جنسیت عروس هلندی را تعیین کنید

جنسیت عروس هلندی را از روی لگن مشخص کنید.

یکی دیگر از ترفندهایی که می توانید برای تعیین جنسیت عروس هلندی استفاده کنید توجه به لگن آن است و برای این روش پرنده شما باید بالغ باشد و اگر قبلا تخم گذاری کرده باشد برای شما بسیار راحت خواهد بود. برای این روش باید مهارت کافی داشته باشید زیرا در غیر این صورت ممکن است به پرنده آسیب برسانید.

سپس با دقت و ظرافت دو طرف مقعد پرنده را لمس کنید تا زمانی که دو استخوان را احساس کنید، حالا با توجه به فاصله بین این دو استخوان جنسیت را تشخیص خواهید داد، زیرا این فاصله در ماده بیشتر است و به اندازه است. از یک بادام، در حالی که در پرنده نر در این فاصله بسیار کوچکتر و در نهایت به اندازه یک دانه برنج است.

جنسیت عروس هلندی را تعیین کنید

برای آشنایی بیشتر با حیوانات خانگی به صفحه حیوانات خانگی شایانوز مراجعه کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.