افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

تشریح دیدگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 33855
تشریح دیدگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام طاهری آکردیرئیس‌جمهور در دیدار اعضای امر به معروف و نهی از منکر با رئیس‌جمهور، فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفت، رعایت قانون، تعامل با دستگاه‌ها، پیروی از مطالبات مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، چهار اصل اساسی ستاد در دوران جدید است. این استاد روستایی و دانشگاهی همچنین […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام طاهری آکردیرئیس‌جمهور در دیدار اعضای امر به معروف و نهی از منکر با رئیس‌جمهور، فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفت، رعایت قانون، تعامل با دستگاه‌ها، پیروی از مطالبات مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، چهار اصل اساسی ستاد در دوران جدید است.

این استاد روستایی و دانشگاهی همچنین چشم انداز آینده این ستاد را در هفت محور تشریح کرد و گفت: تدوین اسناد راهبردی، تقویت مباحث آموزشی، تقویت پژوهش های بنیادی و کاربردی، تلاش در جهت اصلاح سبک زندگی، تقویت تشکل ها و گروه های مردمی، حمایت از مدیران برجسته کشور نهیان اجرای برنامه های فراگیر از جمله برنامه های ستاد آتی را رد می کند.

وی تدوین و تصویب «قانون جامع امر به معروف و نهی از منکر»، تدوین «اکوسیستم ناب» و تدوین «اسناد راهبردی در حوزه‌های مختلف ورزش، محیط‌زیست، عفاف و حجاب، صنعت و…» را از مهم‌ترین اسناد راهبردی در مقوله آماده‌سازی برشمرد و خاطرنشان کرد: این ستاد در سه محور آموزشی، تخصصی و دانشگاهی نیز متمرکز خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف، «تقویت پژوهشگاه عمرو به معروف»، «انجام پژوهش های بنیادی» و «پژوهش کاربردی» را از محورهای اصلی تقویت پژوهش از منظر ستاد برشمرد و تاکید کرد: مراقبت از خانواده، پوشاک، تغذیه، تعاملات محیطی و…، «مسجدمحور و ولایت مداری در طرح محله محوری باشد». در بحث اصلاح سبک زندگی

وی «رسمی و قانونی شدن تشکل ها»، «آموزش مدیران و اعضای تشکل ها» و «نظارت و ارزیابی تشکل ها» را از مهم ترین برنامه های ستاد امر به معروف برای تقویت تشکل ها و گروه های مردمی برشمرد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: «تقویت قوانین حمایتی»، «تشکیل شورای وکلا و حقوق دانان در استان ها» و «تشکیل واحد معاضدت قضایی در محاکم» از مهم ترین برنامه های حمایت از حاکمان معروف است.

طاهری وترتشکیل «شورای اندیشه». Verz در حوزه های مختلف «تهیه نرم افزارهای کاربردی جامع ستاد» و «تقویت شوراهای مردمی سازی دستگاه ها» را از برنامه های جامع ستاد مردمی سازی نام برد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پایان سخنان خود تاکید کرد: ستاد در زمینه های مختلف به ویژه فرهنگی، عفاف و حجاب با دولت تعامل خواهد داشت و اقدامات خارج از چارچوب قانون مصوب نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.