افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
0

ترفندهای تمیز کردن سینک استیل/وایتکس را انجام ندهید، دستتان آسیب می بیند، شوهرتان خشن می شود.

  • کد خبر : 222661
ترفندهای تمیز کردن سینک استیل/وایتکس را انجام ندهید، دستتان آسیب می بیند، شوهرتان خشن می شود.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه به حساب می آید و شامل اجزای مختلفی است. کابینت، هود گاز، سینک، یخچال، فریزر و سایر موارد ممکن است کثیف شوند، بنابراین می توانند بسیار کثیف شوند. آیا شما مثلاً معتقدید سینکی که دائماً از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه به حساب می آید و شامل اجزای مختلفی است. کابینت، هود گاز، سینک، یخچال، فریزر و سایر موارد ممکن است کثیف شوند، بنابراین می توانند بسیار کثیف شوند. آیا شما مثلاً معتقدید سینکی که دائماً از آب پر می شود همیشه تمیز است؟ بدون شک! اتفاقا این عنصر آشپزخانه به دلیل مواد معدنی که داخل آن ریخته می شود کثیف می شود. از طرفی بعد از هر بار شستن ظروف ذرات غذا در آن ریخته می شود و همه اینها شبیه دریا می شود و می بینیم که سینک ما مثل روز اول نیست و کثیف و آلوده است.

جدا از بحث ظاهر سینک که پوسته پوسته و سفید می شود یا زرد می شود و اصلا خوشایند نیست، وقتی آلوده است، ظروف، سبزیجات و میوه هایی که برای شستن داخل آن می گذاریم نیز ممکن است آلوده شوند و شما ممکن است اصلا متوجه آن نشوند. .

بسیاری از خانم ها از مواد قوی مانند وایتکس برای تمیز کردن سینک استفاده می کنند که خیلی سریع تمیز می شود، اما می تواند سینک را بسوزاند و آسیب جدی به دست شما وارد کند.

پس بیایید و از راهکارهای بهتر استفاده کنید. برای دانستن این راه حل ها کافیست مقاله ما را دنبال کنید.

از مایع ظرفشویی و آب داغ استفاده کنید.

اول از همه باید همه زباله ها و مواد غذایی باقیمانده و هر آنچه در ماشین ظرفشویی است جمع آوری کنید تا در کار شما اختلال ایجاد نکند.

یکی از بهترین راه ها برای تمیز کردن سینک استفاده از مایع ظرفشویی و آب داغ است. این مایع قدرت پاک کردن چربی و کثیفی را دارد، پس مقداری از آن را روی اسفنج یا نوار چسب بریزید و دست به کار شوید.

بسیاری از خانم ها برای این کار از سیم ظرفشویی استفاده می کنند که باعث ایجاد خراش روی سینک می شود و احتمال تجمع باکتری در داخل این خراش ها را افزایش می دهد که این اتفاق خوبی نیست. آب گرم را فراموش نکنید، بسیاری از مشکلات را حل می کند.

ترفند تمیز کردن سینک استیل

لیمو و جوش شیرین پاک کننده های قدرتمندی هستند!

اگر نمی خواهید از مایع ظرفشویی استفاده کنید و به مواد شوینده حساسیت دارید، بهتر است ترکیب خانگی را انتخاب کنید. در اینجا می توانید از دو پاک کننده قوی مانند لیمو و جوش شیرین برای تمیز کردن سینک استیل استفاده کنید.

لیمو و جوش شیرین را با هم مخلوط کرده و سپس داخل سینک بریزید. 10 دقیقه صبر کنید و سپس به آرامی با یک اسفنج پاک کنید و با آب داغ بشویید. اگر جوش شیرین از سینک خارج نشد، می توانید با خیال راحت هفته ای یک بار از مسواک استفاده کنید زیرا ضدعفونی کننده نیز می باشد.

ترفند تمیز کردن سینک استیل

آرد ظرفشویی می تواند سینک استیل شما را درخشان کند. آن را روشن کنید

یکی از راه های آسان برای درخشش سینک استیل استفاده از آرد است. در اینجا ابتدا باید سیم کارت را با حوله کاملا تمیز کنید تا لکه آبی داخل آن باقی نماند. چون آرد شما تبدیل به خمیر می شود، این را نمی خواهید! اینجوری براق شدن سینک اثری نداره و کار شما بی فایده است!

حالا روی کیسه سیم کارت کمی آرد بپاشید و صبور باشید. آرد نه تنها می تواند به درخشندگی سینک استیل شما کمک کند، بلکه لکه ها را از سینک پاک کرده و ماشین ظرفشویی را شبیه روز اول می کند. سپس باید آرد را با دستمال تمیز کنید و در نهایت سینک را با آب داغ بشویید تا براق شود.

ترفند تمیز کردن سینک استیل



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.