افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 16 May , 2024
1

ترفندهایی برای تمیز کردن چربی آشپزخانه / پاک کردن روغن از مبلمان، هود و گاز

  • کد خبر : 210740
ترفندهایی برای تمیز کردن چربی آشپزخانه / پاک کردن روغن از مبلمان، هود و گاز

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- نگهداری از خانه خیلی سخت است، چون باید مثلاً وقتی آشپزی می کنید و باید شام و ناهارهای لذیذ را برای خانواده سرو کنید، بعد از آن باید خیلی از ظروف را بشویید، آن ظروفی که در حین پخت و پز کثیف شدند. از طرفی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- نگهداری از خانه خیلی سخت است، چون باید مثلاً وقتی آشپزی می کنید و باید شام و ناهارهای لذیذ را برای خانواده سرو کنید، بعد از آن باید خیلی از ظروف را بشویید، آن ظروفی که در حین پخت و پز کثیف شدند. از طرفی گاز کثیف می شود و باید آن را تمیز کنید و برای وعده غذایی بعدی آشپزخانه را مرتب نگه دارید. آیا می دانید آشپزخانه یک فضای خدماتی است که بسیاری از نیازهای اعضای خانواده را پوشش می دهد؟ از شستن لباس و ظرف گرفته تا انواع غذا و حتی سرو غذا تا خانواده سر سفره!

مطمئنا آشپزخانه حق دارد خیلی کثیف باشد، درست است؟ بله، بنابراین می توانیم ببینیم که این قسمت از خانه چقدر چربی و روغن جمع کرده است. از گاز و هود گرفته تا کانتر و کابینت و …. اما چگونه می توان این قطعات را تمیز کرد تا به روز اول خود برگردند؟ ما به سوال شما پاسخ داده ایم، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

چگونه لکه های چربی را از روی مبلمان فلزی پاک کنیم؟

برای از بین بردن لکه های چربی از این سبک کابینت ها، کمی شامپو فرش را در آب حل کرده و با اسفنج روی کابینت ها بمالید. با این روش می توان چربی ها را به خوبی تمیز کرد، فقط باید مراقب باشید که اسکاج را تا نیمه نیندازید و در مرحله آخر با دستمال خشک کابینت را پاک کنید تا کمی رطوبت باقی بماند.

چربی آشپزخانه را تمیز کنید

چگونه لکه های چربی را از کابینت ام دی اف پاک کنیم

در اینجا نیز می توانید مانند روش قبل از شامپو فرش استفاده کنید و از آن برای پاک کردن آثار چربی از روی مبلمان ام دی اف استفاده کنید. تنها نکته فوق العاده مهم در اینجا این است که هرگز از موادی مانند وایتکس، شوینده های الکلی و غیره استفاده نکنید! برای تمیز کردن کابینت ام دی اف! خواهش میکنم.

همانطور که می بینید شامپو فرش به عنوان لکه بر و لکه بر علاوه بر از بین بردن بوی بد فرش و لکه برای شستشوی انواع فرش و موکت و سایر لوازم جانبی قابل استفاده است.

چربی آشپزخانه را تمیز کنید

به این ترتیب لکه چربی را از روی هود پاک کنید.

خب قطعا همیشه و همیشه هنگام پخت و پز و سرخ کردن چربی زیادی به اطراف گاز و هوا پاشیده می شود و از آنجایی که هود خاصیت مکش هم دارد می تواند این چربی را بیشتر جذب کند. در اینجا باید بگوییم که یکی از ساده ترین مواد برای تمیز کردن مواد هود و گریس محلول گاز پاک کننده است که با اسفنج استفاده می شود.

به این ترتیب می توانید فیلتر آلومینیومی هود را با کمک گریس پاک کن هود مانند تترا یا پودر ماشین لباسشویی تمیز کنید. اما چگونه؟ فیلتر را در این محلول قرار دهید. سپس با استفاده از یک برس نرم، فیلتر فلزی را از کاپوت خارج کرده و برای کارهایی مانند از بین بردن لکه های سیاه روی استیل و پولیش ظروف مسی از آن استفاده کنید. مواد شوینده و روش استفاده را بر اساس سطح مورد نظر انتخاب کنید.

چربی آشپزخانه را تمیز کنید

برای لکه ها به این سمت بروید

در واقع پاک کردن لکه چربی از روی گاز آشپزخانه که محل تجمع چربی است و از آنجایی که بسیاری از غذاها روی گاز سرخ می شوند، نیاز به دقت زیادی در پاک کردن آن دارد. در اینجا ابتدا میله ها و شعله های گاز را داخل محلولی که با ریختن جوش شیرین در مایع ظرفشویی و سرکه (آمونیاک می تواند برای این قسمت مفید باشد) تهیه شده به مدت دو تا سه ساعت قرار دهید. سپس از یک ویسکی خشن یا همان سیم ظرفشویی که دارید برای تمیز کردن چربی و سوختگی استفاده کنید. فراموش نکنید که می توانید از مسواک برای تمیز کردن سوراخ های شعله گاز نیز استفاده کنید. در نهایت برای از بین بردن لکه چربی روی اجاق گاز آشپزخانه ابتدا باید با دستمال باقیمانده مواد غذایی روی سطح را جمع آوری کنید و سپس جاهایی را که چربی سفت و غلیظ شده است با دستمال پاک کنید یا قسمت های مورد نظر را از روی آن پاک کنید. کارخانه.

چربی آشپزخانه را تمیز کنید



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.